سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط مهاجرت به انگلستان

شرایط مهاجرت به انگلستان 

شرایط مهاجرت به انگلستان از طرق مختلف همچون ازدواج در انگلستان و پناهندگی در انگلستان و تولد در انگلستان و … ، شرایط مهاجرت به انگلستان در سال 2018 چگونه است ، قوانین و شرایط مهاجرت به انگلستان در سال 2018 چه بود ، و تغییر قوانین و شرایط مهاجرت به انگلستان به چه صورت شده است ، از موضوعاتی که بسیار قابل توجه علاقمندان است شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی و شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق تخصص و شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل و شرایطمهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج و یا سرمایه گذاری در انگلستان میباشد  ،  اگر شما هم از آن آن دسته از افرادی هستید که اطلاعات کمی از راه های مهاجرت به انگلستاندارید، پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را با عنوان راه های مهاجرت به انگلستان مطالعه فرمایید تا از شرایط، مزایا و معایب راه های مهاجرت به انگلستان آگاه شوید.همواره از دغدغه های اصلی مهاجران ، ورود به کشوری است که بتواند آرزوهای دست نیافته فرد را نسبت به محل زندگی کنونی او تا حدودی محقق کند. اگرچه این امر، امری شخصی است و نسیت به هر فرد متفاوت است اما بعضی ملاک ها را تقریبا همه مهاجران در نظر دارند. ما با بررسی این ملاک ها سعی در شناساندن مزایا و معایب راه های مهاجرت به انگلستان به شما عزیزان داریم.
موسسه حقوقی ملک پور با سابقه بلندمدت مشاوره تخصصی در امور حقوقی از جمله مهاجرت ، همراه شما عزیزان برای طی فرآیند راه های مهاجرت به انگلیس می باشد.
کشور انگلستان یکی از مهمترین کشورهای جهان در زمینه اقتصاد و  سیاست به حساب می آید و در زمینه فناوری و خدمات پزشکی یکی از مطرح ترین های دنیا می باشد. پایتخت انگلستان،لندن که از نظر جمعیتی بزرگترین شهر اروپا می باشد مقصد اول سالیانه بسیاری از تجار و صاحبان مشاغل می باشد و همین امر سبب گشته تا سالیانه بسیاری از افراد از اقصی نقاط جهان از طریق مهاجرت تحصیلی، کاری یا سرمایه گذاری برای کشور انگلستان اقدام نمایند.

تولد

سیستم حقوقی کشور انگلستان خاک می باشد . توضیح آن که در حال حاضر در سراسر دنیا  2 نوع سیستم حقوقی را برای انتخاب و شناسایی اتباع یک کشور از طرف دولت آن کشور اتخاذ می شود . یکی از این سیستم ها خون می باشد و ریگری سیستم خاک می باشد . در سیستم خون دولت فردی را تبعه خود می شناسد که از اتباع همان کشور به دنیا آمده باشد ، صرف نظر از اینکه این فرد در خاک چه کشوری به دنیا آمده باشد . در کشور ما چنین سیستمی حاکمیت دارد . اگرجه ما به طور فرعی سیستم خاک را نیز مورد قبول قرار دادیم . سیستم انتخابی کشور انگلستان سیستم خاک می باشد  به این معنی که در این کشور هر فردی که به دنیا می آید خود به خود تبعه انگلیسی محسوب می شود . لذا از راه های مهاجرت به این کشور آن است که فرد در این کشور به دنیا آید  .

ازدواج

در این طریق فرد می تواند با ازدواج با فرد تبعه انگلیس و یا افراد مقیم دایم این کشور ویزای ازدواج دریافت کرده و به این کشور مهاجرت نماید . که این ویزا به 2 شکل می باشد :1) ویزای ازدواج 2) ویزای نامزدی    شرایط لازم برای اخذ این ویزا برای متقاضی به این شکل است : این فرد باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و نباید سابقه کیفری داشته باشد . ویزای نامزدی به صورت 6 ماهه صادر می شود و هر دو شخص در واقع 6 ماه زمان دارند که با یکدیگر ازدواج نمایند .

پناهندگی

این شیوه از بدترین شیوه های مهاجرت می باشد و برای افرادی است که در کشور خود به شدت در تنگنا قرار گرفته اند و خطر جانی آن ها را تهدید می کند . به طور کلی این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود .

تحصیل

کشور انگلستان از بهترین کشور ها برای تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی می باشد . ویزاهای تحصیلی این کشور 2 دسته اند : 1) STUDENT VISITOR VISA 2) TIER 4 VISA   ویزای حالت اول برای شخصی است که تمایل به گذراندن یک دوره زبان در این کشور را دارد . این ویزا نه تنها قابلیت تمدید ندارد بلکه به همراه فرد هم ویزا داده نمی شود . حالت دوم خود یه 2 حالت تقسیم می شود . 1) TIRE 4 CHILD  2) TIER 4 ADULT  ویزای اول برای افراد زیر 17 سال می باشد که در این صورت مدرک آیلتس را نیاز ندارد .  ویزای دوم برای افراد بالغ می باشد که امتیازی است و امتیاز آن 40 نمره می باشد . در مقطع فوق لیسانس شما می توانید با خود همراه اعم از همسر و فرزندان زیر 28 سال را بیاورید. این درحالی است که ویزای تحصیلی در مقطع لیسانس ویزای همراه ندارد . بچه های زیر 12 سال نیز همراه با خودت می توانند بیاورند که به آن گاردین می گویند .

کار

در حالتی از این ویزا به فرد مهلتی داده می شود تا به جستجوی کار بگردد وگرنه باید خاک آن کشور راترک نماید . در نوع دیگری ، کارفرمایی پس از ملاحظه از تخصص فرد به او کار پیشنهاد می نماید . در حال حاضر راه میسر و عملی در این زمینه داشتن پیشنهاد کاری از شخصی حقیقی یا حقوقی می باشد . پس از آن کارفرما باید آگهی استخدامی را منتشر کند که در صورت نبود متقاضی برای منصب مورد نظر در کشور انگلیس و بعد در کل اتحادیه اروپا می توان فرد را از ایران جذب نمود . در صورتی که فردی بتواند موفق به اخذ این ویزا گردد ، چنانچه در مدت 4 سال مالیات نیز بپردازد ، می تواند تقاضای اخذ اقامت دائم نماید . و چنانچه همین امر برای 4 سال دیگر نیز ادامه یابد می تواند پاسپورت خود را نیز دریافت دارد .

توریستی

در ویزای توریستی به طور کلی برای افسر ویزا باید به گونه ای احراز شود که شما قصد واقعی برای مهاجرت به انگلیس به عنوان توریست را دارید و قصد ماندن نخواهید داشت . لذا افسر ویزا علقه های فرد را نیز بررسی می کند . برای مثال شانس کسی که به همراه خانواده خود برای این ویزا اقدام می کند کمتر از شخصی است که به صورت انفرادی به این کشور مهاجرت می کند . این ویزا یا به صورت تک ورود صادر می شود یا به چند ورود .

سرمایه گذاری

در انگلستان 2 نوع ویزای سرمایه گذاری وجود دارد . اولین راه در این زمینه سرمایه گذاری مبلغ 200 هزار پوند است . این ویزا ویزای tir 1 نیز نامیده می شود . در این ویزا فرد می تواند همراه نیز با خود بیاورد . این مبلغ می تواند در حساب شخص بماند یا در انگلیس سرمایه گذاری شود . ویزای دوم ویزای یک ملیون پوندی می باشد .

به طور کلی پس از بررسی شرایط مذکور می توان گفت ، راه های مهاجرت به انگلستان در این دوره کنونی از فرصت های مهاجرتی است که باید به آن به عنوان یک گزینه جدی نگاه کرد. کیفیت بالای زندگی در مقابل معایب نسبتا کم این کشور، راه را برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب یکی از راه های مهاجرت به انگلستان آسان نموده است. فرصتی که به عقیده نگارنده همیشگی نخواهد بود و باید نسبت به آن تصمیم گیری و اقدام نمود.در صورت وجود هرگونه ابهام با  سوال در  زمینه راه های مهاجرت به انگلستان ، شما عزیزان می توانید با مشاورین مجرب مهاجرت به انگلستان ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل کرده و از مشاوره تخصصی تلفنی رایگان بهره مند شوید.




ادامه مطلب

[ یکشنبه 96/12/27 ] [ 4:36 عصر ] [ mie ]