سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل رایگان در انگلستان

تحصیل رایگان در انگلستان

تحصیل رایگان در انگلستان در سال 2018 یکی از آرزوهای متقاضیان مهاجرت میباشد ،آیا قصد مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان در سال 2018 را دارید ؟ آیا به دنبال موسسه مهاجرتی معتبر برای مهاجرت به انگلستان هستید ؟ آیا می خواهید تحصیل رایگان در انگلستان داشته باشید ؟ آیا به دنبال وکیل مهاجرت جهت تحصیل رایگان در انگلستانهستید ؟ آیا امکان تحصیل رایگان در انگلستان وجود دارد ؟ شرایط تحصیل رایگان در انگلستان چگونه خواهد بود ؟ و چگونه می توان تحصیل رایگان در انگلستان را در روند مهاجرت خود قرار داد ؟ موسسه مشاوره ای MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور) معتبرترین و با سابقه ترین موسسه حقوقی در خاورمیانه مقاله ای را تحت عنوانتحصیل رایگان در انگلستان برای شما عزیزان نگاشته است ، لذا اگر می خواهید در خصوص تحصیل رایگان در انگلستان اطلاعات مفیدی داشته باشید این مقاله را به دقت مطالعه نموده و اگر با هرگونه سوال دیگری در خصوص تحصیل رایگان در انگلستان مواجه شدید می توانید با دفتر مرکزی ما در وین و یا تمامی دفاتر همکار موسسه مشاوره ای MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور) تماس حاصل نموده و از طریق کارشناسان و وکلای رسمی و حقوقدانان با تجربه ی این دفاتر به صورت رایگان و تلفنی مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید .
قبل از اینکه راه های تحصیل رایگان در انگلستان را بررسی نماییم به هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور اشاره می نماییم . دانشگاه های انگلستان کمترین شهریه را از دانشجویان بین المللی در سال تحصیلی 17-2016 اخذ نموده است که در یک نظرسنجی از دوره های کارشناسی ارشد و کارشناسی توسط مشخص شده است.

اگر چه هزینه تحصیل در انگلستان در رشته های مختلف متفاوت است و تا حدی بستگی به این دارد که دوره تحصیلی در کلاس درس، آزمایشگاه یا به صورت بالینی برگزار شود، نتایج منتشر شده توسط موسسه آموزش عالی تایمز نشان می دهد که دانشگاه های انگلستان به طور متوسط در هر دوره تحصیلی بسیار کم هزینه هستند .
در مقطع کارشناسی و با برگزاری کلاس درس، دانشجویان بین المللی باید حداقل 9500 پوند پرداخت کنند که به طور متوسط پایین ترین هزینه سالانه تحصیل است.
اما محدوده قیمت برای دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی ارشد بالاتر است. دانشکده سلطنتی دامپزشکی دوره های تحصیلی با هزینه کمتر از 9000 پوند ارائه می دهد و در دانشکده سلطنتی مرکزی تئاتر و نمایش، دانشگاه لندن، دوره های تحصیلی برای دانشجوی بین المللی بین 5724 پوند و 19890 پوند هزینه دارد.
نتایج کامل بررسی شهریه ها همچنین شامل مقایسه هزینه تحصیلی دانشجویان مشغول به تحصیل در انگلستان و اتحادیه اروپا در کلاس درس، آزمایشگاه، به صورت بالینی و دوره های MBA می شود.

بودجه بندی

در مقایسه میزان شهریه باید دید هزینه اخذ شده شامل چه چیزهایی می شود و شامل چه مواردی نمی شود. به عنوان مثال، برخی از موسسات ممکن است هزینه اضافی کتاب، امکانات تحصیل، امتحانات، و غیره را از شما اخذ کنند. شما باید در مورد این هزینه ها در وب سایت دانشگاه ها اطلاعات کسب کنید و در غیر اینصورت از دانشگاه محل تحصیل خود بپرسید.
هنگام بودجه بندی، هزینه های اضافی زیر را در نظر بگیرید:
•    سفر به انگلستان
•    محل اقامت
•    غذا
•    هزینه های زندگی روزانه
•    سفر و گشت و گذار در انگلستان
•    بهداشت و بیمه مسافرتی.
در مورد بودجه بندی و زندگی با بودجه دانشجویی و مدیریت امور مالی خود حین تحصیل در انگلستان اطلاعات کسب کنید.
اگر قصد دارید حین تحصیل کار پاره وقت داشته باشید در مورد تعداد ساعاتی که مجاز به کار هستید اطلاعات کسب کنید که بستگی به وضعیت ویزا و مقطع تحصیلی شما دارد.

در صورت کلی در خصوص تحصیل رایگان در انگلستان اینگونه می توان بیان نمود که از آنجایی که سیستم نطام آموزشی انگلستان برای اتباع دیگر کشورها رایگان نبوده و بابت تحصیل در این کشور باید هزینه پرداخت گردد لذا اینگونه افراد با یک سری روش ها می توانند تحصیل رایگان در انگلستان داشته باشند ، بر فرض مثال از طریق گرفتن بورس های تحصیلی انگلستان و یا حداقل کمک هزینه های تحصیلی ، هزینه های تحصیلی خود را در انگلستان تقلیل دهند .
بورسیه های تحصیلی انگلستان در تمامی رشته ها و در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کمبریج ارائه می گردد که می تواند یکی از راه های تحصیل رایگان در انگلستان به شمار می آید و افرادی که قصد تحصیل رایگان در انگلستان را دارند در صورت داشتن شرایط تعریف شده ی این دانشگاه درخواست بورس تحصیلی داده و با دریافت مبلغ سالیانه 35000 پوند به صورت کامل از تحصیل رایگان در انگلستان برخوردار شوند .
یک راه دیگر جهت تحصیل رایگان در انگلستان این است که زمانی که افراد در یک مقطع خاص در این کشور تحصیل می نمایند اگرچه در ابتدا بابت تحصیل هزینه پرداخت می نمایند اما این امکان وجود دارد که پس از فارغ التحصیلی زمانی که دولت انگلستان اجازه ی ماندن به شخص را می دهد تا کار متناسب با رشته ی تحصیلی خود را پیدا نماید ، و دانشجویان در آن فرجه ی زمانی که کار پیدا می کند و مالیات پرداخت می کند و اقامت دائم کشور انگلستان را به دست آورد ، بعد از اخذ اقامت کشور انگلستان در صورت ادامه تحصیل ، هزینه تحصیل برای شخص رایگان خواهد شد . زیرا افراد مقیم انگلستان می توانند از تحصیل رایگان در انگلستان نیز برخوردار شوند .

کمک هزینه و وام دانشجویی جهت تحصیل رایگان در انگلستان :

دانشجویان از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس می توانند برای حمایت مالی از طرف دولت انگلیس، و در برخی موارد از طرف دولت کشور خود درخواست دهند. کمک هزینه می تواند شامل وام کم بهره باشد که پس از شروع به کسب درآمد و پیدا کردن شغل پس از فارغ التحصیلی آن را پرداخت می کنید. این وام ممکن است برخی از هزینه های زندگی و همچنین شهریه شما را پوشش دهد.
سطح و نوع حمایت مالی بستگی به محل تحصیل شما در انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و یا اسکاتلند دارد و با توجه به شرایط شخصی و خانوادگی شما اعطا می شود. در شرایط استثنایی، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا نیز می توانند برای کمک هزینه مالی درخواست دهند.
برخی از دوره های پزشکی مانند پرستاری یا مامایی تنها برای دانشجویان واجد شرایط NHS در دسترس هستند.
اگر فکر می کنید که واجد شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی و تحصیل رایگان در انگلستان می باشید، معمولا پس از نه ماه از شروع سال تحصیلی می توانید درخواست دهید.

بورس های تحصیلی و حمایت های مالی دیگر برای تحصیل رایگان در انگلستان

تعدادی بورس تحصیلی و طرح های کمک مالی برای دانشجویان بین المللی در انگلستان وجود دارد. میزان تقاضا برای آن بالا است، اما بهتر است تا حدودی در مورد آن اطلاعات کسب کنید.
اما موسسه مشاوره ای MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور) با داشتن بیش از 10 سال سابقه و با داشتن تیم وکلا و حقوقدانان رسمی و مسلط در امور حقوقی و بین الملل مورد وثوق ترین موسسه حقوقی در خاورمیانه است که در رابطه با تحصیل رایگان در اروپا و تحصیل رایگان در انگلستان و تحصیل رایگان در آلمان و تحصیل رایگان در اتریشو . . . دارای اطلاعات جامع و علمی می باشد . لذا اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در خصوص تحصیل رایگان در انگلستان داشته باشید همواره می توانید با دفتر مرکزی ما در وین و یا تمامی دفاتر همکار موسسه مشاوره ای MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور) تماس حاصل نموده و مشاوره ی تخصصی به صورت تلفنی و رایگان دریافت نمایید .




ادامه مطلب

[ یکشنبه 96/12/27 ] [ 4:38 عصر ] [ mie ]