سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه باکینگهام

دانشگاه باکینگهام

دانشگاه باکینگهام انگلستان و اخذ پذیرش از دانشگاه باکینگهام انگلستان سال 2018 برای ایرانیان امکانپذیر است و این امر در تخصص مشاوران زبده موسسه حقوقی ملک پور میباشد ، اخذ بورسیه تحصیلی دانشگاه باکینگهام انگلستان آیا امکانپذیر است ، در باب تحصیل در انگلستان دانشگاه های کشور انگلیس از بهترین دانشگاه های جهان به شمار می روند. یکی از بهترین دانشگاه های کشور انگلستان دانشگاه باکینگهام می باشد. در این مقاله، مشاورین موسسه حقوقی ملک پور، بزرگترین موسسه حقوقیخاورمیانه اطلاعات مربوط به دانشگاه باکینگهام را در اختیار شما قرار داده اند. تاریخچه و رتبه ی دانشگاه باکینگهام، دوره های تحصیلی دانشگاه باکینگهام، دانشکده هایدانشگاه باکینگهام، وضعیت خوابگاه دانشگاه باکینگهام، هزینه های تحصیلی دانشگاه باکینگهام وشرایط و مدارک اخذ پذیرش دانشگاه باکینگهام عناوینی است که سعی شده برای خوانندگان گرامی تشریح شود. همچنین شما می توانید در مورد اطلاعات تکمیلی دانشگاه باکینگهام یا سایر دانشگاه های برتر جهان و امر مهاجرت به انگلستان وتحصیل در انگلستان و اخذ اقامت انگلستان با مشاورین موسسات همکار موسسه حقوقی ملک پور با همکاری وکیل مهاجرت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره ی تلفنی رایگان بهره مند شوید.

 

تاریخچه ی دانشگاه

دانشجویان پس از مهاجرت به انگلستان می توانند در دانشگاه های متفاوتی به تحصیل بپردازند. دانشگاه باکینگهام در سال 1976 به عنوان University College at Buckingham در منطقه ی باکینگهام انگلستان تاسیس شد و سال 2016 چهلمین سالگرد تاسیسش را جشن گرفت . این دانشگاه یکی از 5 دانشگاه قدیمی انگلستان به شمار می رود و تنها دانشگاه خصوصی است که منشور سلطنتی دارد.  تعداد دانشجویان این دانشگاه 2500 نفر است که از کشور انگلیس و 80 کشور دیگر می باشد.  دانشکده ی پزشکی در سال 2015 با همکاری بیمارستان میلتون کینز Milton Keynes  افتتاح شد. این دانشگاه از نظر چشم انداز کارشناسی ارشد و آمار استخدامی بعد از فارغ التحصیلی، امنیت کمپ دانشگاه رتبه ی اول را در میان دانشگاه های انگلستان کسب کرده است. همچنین رتبه ی هفتم در رشته ی روانشناسی و علوم سیاسی را در میان دانشگاه های کشور انگلیس نیز به خود اختصاص داده است.

معرفی دوره ها

پیرو تحصیل در انگلستان دوره های دو ساله دررشته های بیزینس، علوم انسانی، حقوق و علوم که همگی امکان استفاده از وام دانشجویی را دارند.
طیف وسیعی ازرشته های کارشناسی ارشد و مدارج پژوهشی در این دانشگاه تدریس می شود.
دانشکده ی آموزش دوره های PGCE مستقل بعضاً با QTS یا بعضاً بدون آن پیشنهاد می نمایند.
دوره های چهار سال و نیمه پزشکی برای دانشجویان بریتانیایی و بین المللی با عنوان MB ChB
دوره های دو ساله ی سنتی باکینگهام معمولاً درسه بازه ی زمانی ژانویه، جولای و سپتامبر شروع می شوند.
ممکن است به بعضی از افراد دوره های سه ساله معرفی شود.
دانشجویانی که موفق نشوند از پس شرایط ورود به دوره ی کارشناسی بربیایند وارد دوره های کارشناسی می شوند ولی باید یک سال Foundation یا آماده سازی بگذرانند.

جدول زیر نشانگر میزان پولی است که دانشجویان برای مخارج تصحیل و زندگی در باکینگهام پرداخت می کنند. با توجه به امکان تحصیل دوساله دوره ی کارشناسی، مشاهده می فرمایید که دانشجوی دانشگاه باکینگهام در مجموع تقریبا 10 هزار پوند از دانشجوی دانشگاه های دیگر انگلستان کمتر هزینه می نماید.

  باکینگهام دانشگاه های دیگر
  شهریه هزینه ی زندگی شهریه هزینه ی زندگی
سال اول £12,444 £8,000 £9,000 £8,000
سال دوم £12,948 £8,000 £9,000 £8,000
سال سوم 0 0 £9,000 £8,000
Sub-total £25,392 £16,000 £27,000 £24,000
مجموع £41,392 £51,000

 

دوره های فوق لیسانس شامل کارشناسی ارشد حقوق، بیوگرافی، باستانشناسی، دیپلماسی، دکوراسیون، تاریخ هنر، مدیریت اقتصاد و مدیریت کارآفارینی و شهریه ی دوره از 12 تا 16 هزار پوند برای دروه های 9 ماهه می باشد.

دانشکده ها

دانشگاه باکینگهام دارای 7 دانشکده ی مجزا و مجهز است. این دانشکده ها به شرح ذیل می باشند:
1. دانشکده بیزینس   2. دانشکده ی آموزش   3. دانشکده ی علوم انسانی    4. دانشکده ی حقوق
5. دانشکده ی پزشکی   6. دانشکده ی علوم   7. دپارتمان Foundation یا دوره ی آماده سازی

 

 بورسیه تحصیلی

بورس تحصیلی در انگلستان برای دانشجویان مقطع لیسانس که در دوره ی A Levels نمرات عالی کسب کرده باشند (AAB یا بیشتر) 2500 پوند تعلق می گیرد.
دانشجویان دوره ی فوق لیسانس هم می توانند از بورسیه استفاده کنند. این شامل دانشجویان انگلیسی و بین المللی می شود. این بورسیه می تواند تا 30? از هزینه های تحصیل را کاهش دهد.

دانشجویانی که اهل یکی از پنج شهر باکینگهام شایر، بدفوردشایر، نورث همپشایر، اکسفوردشایر و هتفوردشایر باشند هم می توانند از بورسیه ی تحصیلی 2500 پوندی استفاده کنند.

از تاریخ سپتامبر 2016 دانشجویان انگلیسی می توانند درصورت داشتن تمکن مالی 5000 پوندی در هر ترم 1100 پوند در ماه بورسیه دریافت کنند.

شرایط و مدارک موردنیاز برای ورود به دانشگاه

نمره ی میانگین دوره ی A Level  افراد می بایست BBB_ABB یا معادل آن باشد.
مدارک بین المللی دانشجویان خارجی که مورد تایید قرار گرفته باشد.
نمرات ورودی دانشکده ی پزشکی به طور معمول AAB یا بالاتر باشد. (نمرات ورودی پایین تر می توانند وارد دوره های سه ساله بیزینس، علوم انسانی، حقوق و علوم شوند که در این حالت باید یک سال Foundation بگذرانند.)
فرایند پذیرش از طریق سایت ملی پذیرش دانشگاه UCAS. کد UCAS‌ دانشگاه باکینگهام B90 است.
این دانشگاه اسپانسر UKVI Tier 4 هم می باشد و دانشجو با داشتن نامه ی پذیرش و شماره مرجع CAS می تواند به سفارت مراجعه نماید.
IELTS 6 6.5

خوابگاه

دانشگاه باکینگهام این امکان را به دانشجویان خود می دهد که از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه استفاده کنند. افراد می توانند در فرم درخواست پذیرش خود این موارد را قید نمایند. قیمت خوابگاه های این دانشگاه ها بسته به متراژ و محل از 400 تا 800 پوند در هفته می باشد.

سایر امکانات

برای دانشجویانی که در دانشگاه باکینگهام امکان استفاده از کتابخانه ی مجهز، واحد IT و کامپیوتر، دوره های زبان، مرکز خرید و امکانات تفریحی و ورزشی پیش بینی شده است. همچنین دانشجویان می توانند برای پرداخت برخی از هزینه های تحصیل و زندگی خود 20 ساعت در هفته به کارهای پاره وقت مشغول شوند.

به عنوان نتیجه می توان گفت تحصیل در دانشگاه باکینگهام فرصت مناسبی برای کسانی است که قصد دارند دوره های تحصیلات عالی خود را در کشور انگلیس سپری کنند. مقاله فوق به منظور آشنایی شما با شرایط تحصیل در دانشگاه باکینگهام نگارش شده است. برای کسب اطلاعت بیشتر درباره دانشگاه باکینگهام و سایر دانشگاه های کشور انگلیس و ویزای دانشجویی این کشور Tier 4 (General) می توانید به مطالب نگارش شده در سایت های www.legalmalekpour.com و www.malekpourco.com مراجعه کنید. همچنین می توانید با تماس با دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور و مشاورین ارشد و وکلای این مجموعه و یا تماس مستقیم با دفتر وین در خصوص نحوه ی اخذ پذیرش در دانشگاه باکینگهام و سایر دانشگاه های انگلیس یا سایر طرق مهاجرت مشاوره ی تلفنی تخصصی و رایگان دریافت کنید.




ادامه مطلب

[ یکشنبه 96/12/27 ] [ 4:40 عصر ] [ mie ]