سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمایه گذاری در کشور فرانسه

سرمایه گذاری در کشور فرانسه

آیا قصد مهاجرت به فرانسه وهمچنین سرمایه گذاری در کشور فرانسه و گرفتن وکیل مهاجرت را دارید ؟ آیا در مورد شرایطسرمایه گذاری در کشور فرانسه آگاهی دارید ؟ آیا به دنبال راه های مهاجرت به فرانسه و قوانین سرمایه گذاری در کشور فرانسه و در نهایت اخذ اقامت فرانسه می باشید ؟ در این مقاله سعی بر این امر است که  اطلاعات مهم و دقیق در باب سرمایه گذاری در کشور فرانسه در اختیار علاقه مندان این راه قرار گیرد و فرد با اخذ اطلاعات کامل تر در این مقاله در خصوص  اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری  بتواند با دید باز تر جهت سرمایه گذاری در کشور فرانسه اقدام نماید . ضمن اینکه شما عزیزن در خصوص راه های اخذ اقامت فرانسه مانند تحصیل در فرانسه و یا کار در فرانسه همواره خواهید توانست باموسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در خصوص سرمایه گذاری در کشور فرانسه و در نهایت اخذ تابعیت فرانسه به صورت تلفنی و تخصصی مشاوره رایگان دریافت نمایید  .

اخذ ویزای سرمایه گذاری در فرانسه یکی از شیوه های ورود به این کشور می باشد .افرادی که شرکتی در ایران یا هرجای دیگر دنیا دارند حال میخواهند این شرکت را در اروپا ثبت نمایند یا از این شیوه اقامت تجاری خود و خانواده را دریافت نمایند و نیز تجارت نمایند می توانند از این شیوه اقدام نمایند.

دولت فرانسه شرایطی را فراهم نموده است تا اشخاص علاقمند برای سرمایه گذاری در کشور فرانسه بتوانند از راه خرید یک شغل و یا راه اندازی یک واحد صنفی در کشور فرانسه ، ویزای سرمایه گذاری کشور فرانسه  را اخذ نمایند و جهت دریافتاقامت کشور فرانسه اقدام نمایند.

افرادی که در ایران صاحب شرکت می  باشند ، قادر هستند در فرانسه به راه اندازی شرکتی بپردازند . بدین مفهوم که سهام شرکت ایرانی 100 درصد سهام شرکت فرانسوی را دارد و شخص علاقمند خود را به عنوان کارمند این شرکت معرفی می نماید و حقوقی را تعیین می نماید که به عنوان درآمد ماهانه ی خود از این شرکت دریافت می نماید . این حقوق به صورت ماهانه می بایست بیش از 2000 یورو باشد . شایان ذکر است که از دیدگاه دولت فرانسه اثبات این مسئله امری مهم تعیین می شود که سمت و فعالیت شخص مذکور در شرکتی که به ثبت رسیده است بسیار با اهمیت و در اداره ی شرکت حیاتی می باشد .

شما متقاضیان عزیز اگر به دنبال راه ها ی مهاجرت به فرانسه و سرمایه گذاری در کشور فرانسه هستید و می خواهید در رابطه با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه اطلاعات مفیدی داشته باشید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران در خصوص راه ها و قوانین سرمایه گذاری در کشور فرانسه و همچنین شرایط مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت فرانسه از طریقسرمایه گذاری به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید .

 

بعد از مطالعه موارد بیان شده و راه اندازی شرکت  و سرمایه گذاری در کشور فرانسه  ، شخص علاقمند می تواند ویزایی 3 ساله اخذ نماید که به خانواده ی ایشان نیز به عنوان همراه وی نیز این  ویزا تعلق می گیرد .

موسسه حقوقی ملک پور می تواند در زمینه  مهاجرت به فرانسه از طرق مختلف از جمله قوانین سرمایه گذاری در کشور فرانسه  مشاوره ی رایگان و لازم را به شما ارائه نماید و درخصوص تاسیس و اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور فرانسه ( به صورت کوتاه مدت و بلند مدت ) ، شما را یاری نماید .

نکته قابل توجه این می باشد که اصولا شرکتها برای ثبت و افتتاح حساب هیچ مشکلی نخواهند داشت زیرا ما به وسیله ی حسابداران قسم خورده پاریس این اقامت را برای شما اخذ می نماییم و کل امور مالی شما را انجام می دهیم.

در خصوص ویزای سرمایه گذاری در فرانسه می توان بیان نمود که کشور فرانسه دارای دارایی های زیادی است که اغلب توسط خارجی هایی که سرمایه گذاری در فرانسه ، مسافرت، تحصیل و زندگی در کشور را انتخاب می کنند، برجسته می شوند:

زیرساخت ها و شبکه های بسیار پیشرفته ای که فرانسه را در قلب اروپا و جهانی قرار می دهند؛ قیمت انرژی رقابتی؛ نیروی کار ماهر، تولیدی؛ حس خلاقیت و طراحی؛ یک تنوع غنی از جاذبه های فرهنگی؛ یک سیستم بهداشتی کارآمد و مقرون به صرفه و آموزش عالی با کیفیت بالا. تمام این نقاط قوت فرانسه را برای خارجی ها جذاب می کند.

در زمان افزایش جهانی شدن، برای اینکه سرمایه گذاری در کشور فرانسه  بیشتر جذاب و در نتیجه تاثیر گذارتر در جهان باشد، ضروری است که نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کرده و اقدامات لازم را برای حل  مشکلات سرمایه گذاری در کشور فرانسه انجام دهند.

وزارت امورخارجه اروپا و امور خارجه فرانسه به طور کامل متعهد به اولویت دادن جذابیت های فرانسوی در سفارتخانه ها و شبکه های دیپلماتیک خود است که دائما با مسائل جدید جهانی، از طریق نمایندگان ویژه، سفیران منطقه ای و اپراتور جدید خود، Business France، سازگار است.
کسب و کار فرانسه

کسب و کار و سرمایه گذاری در فرانسه یک سازمان اقتصادی است که از ادغام بین آژانس بین المللی سرمایه گذاری های بین المللی (Invest in France Agency) و آژانس فرانسوی توسعه تجاری بین المللی (UBI France) ایجاد شده است. ماموریت او در اوایل سال 2015 آغاز شده است، تشویق توسعه بین المللی شرکت های مستقر در فرانسه، ارتقاء صادرات فرانسه و جذب سرمایه گذاران خارجی به فرانسه است. این گزارش به وزارت امور اروپا و امور خارجه و همچنین وزارت اقتصاد و وزارت مسکن گزارش می شود.
چرا سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور فرانسه  را انتخاب می کنید؟

1- رقابت و جهانی شدن

شرکت های بین المللی به دلیل موقعیت استراتژیک خود در قلب اروپا، بزرگترین بازار جهان با 500 میلیون مصرف کننده، و به دلیل عضویت در منطقه یورو، که مزایای یک ارز واحد را در 18 کشور مختلف ارائه می دهد، سرمایه گذاری و کار آفرینی در فرانسه را انتخاب می کنند.
کشور فرانسه با 65 میلیون نفر جمعیت دومین بازار مصرف کننده در اروپا پس از آلمان و پنجمین اقتصاد بزرگ جهان است که تولید ناخالص داخلی آن در سال 2012 به میزان 2?613 هزار دلار است.

در حال حاضر نزدیک به 23،500 شرکت خارجی در فرانسه مستقر هستند که بیش از 2?3 میلیون نفر را استخدام می کنند و تنها ده سال پیش این رقم دو برابر شده است. شرکت های خارجی در فرانسه تولید 40 درصد صادرات فرانسوی را انجام می دهند و بیش از 20 درصد تحقیق و توسعه در فرانسه انجام می دهند.

در خصوص سرمایه گذاری در کشور فرانسه می توان بیان نمود که فرانسه در یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی برای ایجاد شغل ایجاد پروژه های سرمایه گذاری خارجی. در سال 2012، 693 پروژه جدید سرمایه گذاری خارجی شغل ایجاد شد که 156 نفر از شرکت های ایالات متحده آمریکا بودند.

2- اولویت نوآوری است

کشور فرانسه دارای 71 مجموعه نوآوری است که در آن شرکت ها، موسسات آموزشی دولتی و آزمایشگاه های تحقیقاتی بر روی پروژه های همکاری با تمرکز بر پروژه ها و نمونه های بازار تمرکز می کنند. در سال 2011، خوشه ها از افزایش 4?55 میلیارد دلاری در بودجه عمومی بهره مند شدند.
بیش از 5،700 پروژه مشترک تحقیق و توسعه از سال 2005 انجام شده است.

اعتبار مالیاتی در خصوص  سرمایه گذاری در کشور فرانسه ، 30 درصد از هزینه های تحقیق و توسعه را به 137 میلیون دلار (€ 100 میلیون) و 5 درصد بیشتر از این آستانه اختصاص می دهد. در سال 2013، واجد شرایط بودن برای افزایش هزینه های نوآوری توسط SMEs گسترش یافت – 20 درصد تا 547،000 دلار (400،000 یورو).

در ماه اکتبر 2012، فرانسه برای تبلیغ ارتقای جایگاه فرانسه برای سرمایه گذاری خارجی و مشارکت در فرانسه، “ایران را به فرانسه” می گوید “ایا به نوآوری” می گوید.

3 – فرانسه در حال پیشرفت است   :

بسیاری از عوامل کلیدی در اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور فرانسه  (قانون کار، نظام مالیاتی، قوانین شرکت، نوآوری و مهاجرت اقتصادی) به اصلاحات عمده ای کمک کرده اند که به بهبود محیط کسب و کار کمک می کنند.

این اصلاحات با پشتیبانی قوی از یک فرهنگ سازمانی همراه است، به ویژه از طریق معرفی یک وضعیت حقوقی ساده برای خودمختار (وضعیت خودکار کارآفرین).

قانون کار در خصوص چگونگی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور فرانسه  از لحاظ انعطاف پذیری بیشتر شده است ، به کارمندان اجازه می دهد تا ساعات بیشتری را بگذرانند، تجارت را بیشتر برای سازماندهی ساعات کاری کارکنان و تضمین دموکراسی بیشتر در محل کار فراهم می سازد.

کاهش مالیات برای افرادی که راه سرمایه گذاری و کارآفرینی در فرانسه  را انتخاب نموده و به طور خاص از وضعیت مالیات خود بهبود یافته است، و همچنین برای شرکت هایی که سرمایه گذاری های جدید در حال حاضر از مالیات محلی کسب و کار معاف هستند، معرفی شده است. حذف این مالیات برای سرمایه گذاری های تولیدی به جریان های جدید سرمایه گذاری و همچنین سرمایه گذاری های موجود مانند سرمایه گذاری در کشور فرانسه از ابتدای سال 2010 اعمال شده است.

پیمان ملی فرانسه برای رشد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فرانسه ، که در نوامبر 2012 منتشر شد، کسب و کارهایی را که در فرانسه فعالیت می کنند، به منظور دستیابی به رقابت در بازارهای بین المللی، و همچنین افزایش رقابت اقتصادی  و سرمایه گذاری فرانسه ، فراهم می کند. این پیمان شامل چهار هدف اصلی است:
1) کاهش مالیات و هزینه های کسب و کار
2) دسترسی به بودجه موثر و مناسب
3) انگیزه های بزرگ و حمایت از نوآوری
4) یک محیط ساده تر و با ثبات تر نظارت، اداری و مالیاتی

یک بانک سرمایه گذاری عمومی جدید (BPI) در راستای نحوه ی سرمایه گذاری در کشور فرانسه  در سال 2013 ایجاد شد که دارای بودجه 56 میلیارد دلاری بود که برای بهبود دسترسی به تامین مالی برای کسب و کارهای مجازی و پاسخ به نیازهای نقدینگی شرکت های کوچک و متوسط ??مورد استفاده قرار می گرفت.

و اما در خصوص بحث  سرمایه گذاری در کشور فرانسه و راه ها و قوانین مهاجرت به فرانسه  می توان به صراحت بیان نمود که همواره راه های مهاجرت به فرانسه و در کنار آن سرمایه گذاری در فرانسه فراهم می باشد ، و کشور فرانسه همواره دارای بیشترین متقاضیان برای سرمایه گذاری در کشور فرانسه  و اخذ ویزای سرمایه گذاری فرانسه می باشد و شما عزیزان اگر می خواهید  سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور فرانسه را انتخاب نمایید و به اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری در فرانسه  دست پیدا کنید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی اتریش در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت تماس مستقیم در خصوص شرایط و راه های سرمایه گذاری در کشور فرانسه بصورت تخصصی مشاوره رایگان دریافت نمایید .




ادامه مطلب

[ دوشنبه 96/12/28 ] [ 1:9 عصر ] [ mie ]