سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه

مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه

مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و شرایط گرفتن وکیل مهاجرت چگونه است ؟ شرایط مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و اخذ اقامت فرانسه چگونه است  ؟ راه های مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و مهاجرت تحصیلی به فرانسه برای تحصیل در فرانسه و یا تحصیل رایگان در فرانسه کدام است ؟ قوانین مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و یا کار در فرانسه چگونه است ؟

با توجه به اینکه افراد زیادی خواهان کسب اطلاع مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و ازدواج در فرانسه و اقامت فرانسه از طریق خرید ملک فرانسه و یا سرمایه گذاری در فرانسه می باشند و میخواهند بصورت کامل در خصوص شرایطمهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه مطلع شوند تمامی دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور می تواند در این زمینه به  تمامی سوالات شما عزیزان درباره مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و هزینه های زندگی در فرانسه و اخذ اقامت فرانسه پاسخ داده و مشاوره رایگان ارائه نماید .

در ابتدای بحث مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه به خود کشور فرانسه و شرحی از آن می پردازیم :

کشور فَرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه کشوری است که در اروپای غربی قرار دارد و پایتخت این کشور پاریس و زبان رسمی آن فرانسوی می باشد

جمعیت کشور فرانسه 65 میلیون نفر و واحد پول آن یورو می باشد.

کشورفرانسه بزرگ ‌ترین کشور اروپای غربی و پس از اوکراین دومین کشور بزرگ قاره اروپا است. این کشور با کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد.

درباره مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه اینگونه می توان بیان نمود که کشور فرانسه یکی از اعضای موسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است. کشور فرانسه همچنین عضو گروه  G 8 و از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و دارای حق وتو است. فرانسه یک کشور دارای تسلیحات هسته‌ای است.

طی 500 سال اخیر کشور فرانسه از قدرت‌های بزرگ فرهنگی، اقتصادی، و نظامی در جهان بوده و در اروپا و دیگر بخش‌های جهان نفوذ سیاسی داشته‌ است. در خلال سده‌های 17 و 18 میلادی، فرانسه بخش‌هایی از شمال آفریقا و جنوب شرق آسیا را مستعمره خود ساخت و در سده نوزدهم و اوایل سده بیستم با گسترش مستعمراتش دومین امپراتوری بزرگ استعماری را در جهان تشکیل داد.

برای مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه ذکر نکات دیگر نیز دارای اهمیت می باشد از جمله : حقوق کشور فرانسهبیش تر براساس حقوق نوشته می باشد ، این نوع حقوق را منتج از خانواده حقوق رومی ، ژرمنی می دانند و قواعد حقوقی در این کشور ها ، قواعد کلی رفتار و در ارتباط نزدیک با عدالت و اخلاق تلقی می شود. در نظام حقوقی رومی ژرمنی ، قانون نقش عمده ای دارد ، زیرا کشور های این خانواده به مجموعه ای از قوانین مجهز هستند ، قوانین کشور فرانسه در نتیجه الهام گرفتن از حقوق رومی ژرمنی با عرف و اثر آن به اندازه قانون نیستند درنهایت استعمار ، خانواده حقوق رومی ژرمنی به تمام نقاط جهان صادر شده است .

به نظر می رسد حقوق کشور ایران نیز تابع حقوق رومی ژرمنی باشد. شباهت بین حقوق مدنی ما و حقوق مدنی فرانسه دلیلی است بر این گفته ، قواعد حقوق بین الملل خصوصی در قوانین رومی ژرمنی معمولا در قانون مدنی و در باب تابعیت ذکر می گردد، حقوق کشور فرانسه شرایط تابعیت آن همانند بسیاری از کشورهای اروپا تابع حقوق سوسیالیستی می باشد .

 هزینه زندگی در کشور فرانسه

با در نظر داشتن این مطلب که  تحصیل در کشور فرانسه به صورت رایگان می باشد لیکن هزینه های زندگی در کشور فرانسهبه نسبت دیگر کشورها که تحصیل در آن ها به صورت رایگان است ، بسیار بالا می باشد.

هزینه تحصیل در کشور فرانسه درهردو مقطع فوق لیسانس و دکترا به صورت کاملا رایگان است اما اشخاص علاقمند به تحصیل در کشور فرانسه باید هزینه های زندگی  فرانسه را نیز در نظر گیرند که در پاریس حدوداً ماهی 900 یورو به بالا و در شهرستان ها 700 یورو به بالا می باشد.

موسسه حقوقی ملک پور برترین ارائه کننده خدمات مشاوره ای حقوقی درباره فرانسه و هزینه های زندگی در فرانسه می باشد .

شایان ذکر است که 70 درصد هزینه های ذکر شده مربوط به مسکن می باشد که بسیار هزینه بالایی است در نتیجه دولت فرانسه جهت مرتفع کردن این مشکل تصمیمی اتخاذ کرده است و آن این است که در کشور فرانسه سازمان هایی به نام CAF  وجود دارد که پس از اقامت در کشور فرانسه ، این سازمان ها مقداری از هزینه های مسکن را پوشش می دهند

 

چقدر هزینه های زندگی در فرانسه را در هر ماه صرف می کنید به شیوه زندگی خودتان بستگی دارد و در آن شما قصد دارید اقامت را بپذیرید. به نظر می رسد که در زندگی روزمره در پاریس، در هر بودجهای از هرگونه بودجهای از آرامش آرام در گوشه ای آرام فرانسه مانند شارنت یا اوورن استفاده شود.

هزینه های خورد و خوراک در فرانسه هفتگی شما بستگی به این دارد که آیا شما در زنجیره ای از سوپرمارکت های خارج از شهر مانند Carrefour یا در یک فروشگاه محلی قرار می گیرید که گران تر خواهد بود. مغازه ها در اکثر شهرها کوچک، فریبنده و فردی هستند که به خرید یک مرحله ای متعهد نیستند. اگر شما یک باگت را بخواهید، به بولانگری بروید. شما سیگار را از توت، گوشت بوچری، شکلات از محرمانه خریداری می کنید.

اگرچه در خرید سوپرمارکت برخی از خرید های عمده شما وجود دارد، یکی از لذت های بزرگ کشور فرانسه، بازار آن است. در بازارهای خارج از محدوده های تازه ای قرار می گیرند و اگر می توانید در حدود ساعت 1 صب Marché d’Aligre، در منطقه 12 منطقه پاریس، یکی از ارزانترین و شلوغ ترین بازارها است و با بازار پوشش داده شده برای گوشت، مرغ و پنیر تکمیل شده است.

درباره فرانسه و هزینه های زندگی در فرانسه  می توان گفت که اگر شما یک آپارتمان را اجاره می کنید، باید برای نگهداری ساختمان و امکانات دیگر هزینه کنید. شارژ شامل مواردی نظیر تمیز کردن راه پله، اتهام تهویه مطبوع، تعمیر آسانسور، آب، و غیره است. اقامت لوکس تر، بیشتر به شما پرداخت می شود. این اتهامات اغلب در قیمت اجاره به عنوان “هزینه های شامل” می باشد. اگر اینطور نیست، به عنوان یک ماده جداگانه به عنوان “هزینه ها” نمایش داده می شود. هزینه های زندگی  ماهانه در پاریس هزینه های نگهداری ماهانه 25 یورو (29?75 دلار) در هر سال (2?32 € [2?76 دلار] در هر فوت مربع).

هزینه های زندگی در فرانسه نیز به اندازه اموال شما و همچنین آب و هوا بستگی دارد. برای اکثر زوج هایی که در یک خانه معمولی روستایی در خارج از سردترین مناطق آلپ زندگی می کنند، هزینه های گاز و برق در فصل بهار و تابستان به میزان 50 دلار و در ماه زمستان حدود 100 دلار می باشد. با توجه به تلفن، اینترنت و تلویزیون کابلی پایه، معمولا می توانید “بسته بندی” را که هزینه های آن را حتی پایین تر می اندازد و گاهی اوقات کمتر از 60 دلار (68 دلار) در ماه (یا کمتر)

شما عزیزان اگر می خواهید در خصوص قوانین و راه های مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و اقامت دائم فرانسهاز طریق تحصیل و کار در فرانسه  اطلاعات داشته باشید و سپس برای مهاجرت به فرانسه اقدام نمایید و همچنین می خواهید که هزینه های زندگی در فرانسه  را با شرایط خود مورد مقایسه قرار دهید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکارموسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران برای  مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه می توانید با مشاورین متخصص و کارشناسان امور بین الملل در این دفاتر درباره اخذ اقامت فرانسه مشاوره رایگان دریافت نمایید .


هزینه های زندگی در فرانسه

نمونه ای از ماهانه بودجه

برای دادن یک ایده از اینکه چه مقدار شما ممکن است در یک ماه صرف کنید، در اینجا هزینه های زندگی در فرانسه و هزینه های مسکن در فرانسه را بیان می نماییم :

اجرای آپارتمان برای دو نفر است  :
یورو دلار یورو
گاز برای گرمایش و اجاق گاز € 55 $ 62?48
برق 45 دلار 51?12 دلار
اجاره تلفن ماهانه 20 یورو 22?72 دلار + هزینه تماس
سوپر گاز بدون سرب (97 لیتر) € 1?41 $ 1?60
دیزل € 1?35 $ 1?53
هزینه اینترنت باند پهن 30 € 34?08 $
تلویزیون کابلی € 35 $ 39?76
بلیط برای فیلم € 18،20?45
ناهار برای دو نفر با شراب € 30 $ 34?08
ماهانه مجموع € 235?76 $ 267?82

 

هزینه زندگی در فرانسه

هزینه زندگی در فرانسه بالا است، به ویژه در مراکز بزرگ شهری مانند پاریس، لیون و مارسی. هزینه ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد به حومه روستایی، که نتیجه از هر دو قیمت های پایین تر و شیوه زندگی معمولی کمتر عجیب و غریب است.

درباره مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه می توان بیان نمود که حقوق بیکاری در فرانسه نیز به میزان قابل توجهی کمتری نسبت به بسته های مالی که برای کسانی که برای ثروت مالیاتی یا موقعیت های قدرتمند به کشورهای خاورمیانه یا آسیا می روند، داده می شود.

به این ترتیب ، در خصوص شرایط مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه می توان بیان نمود که  جذابیت کشور فرانسه، به عنوان یکی از بازنشستگان بی شمار بیگانه، نشان می دهد که برای لذت بردن از کیفیت بالای زندگی فرانسه ، مقدار زیادی پول لازم  است . این به ویژه در جنوب کشور فرانسه و همچنین برخی از روستاهای جذاب استانها صادق است.

هزینه اقامت در فرانسه

اقامت در فرانسه اغلب دارای هزینه های بالاتر  برای مهاجران است و می تواند به راحتی بین یک سوم و نیمی از حقوق ماهانه خود را در صورت ساکن بودن در یک مرکز شهری شهری فرو برد هزینه های زندگی در فرانسه مانند هزینه  اجاره برای یک آپارتمان یک خوابه در شهر پاریس مناسب است نه کمتر از 1200 یورو، آسان به بالا رفتن از 4500 یورو برای یک محل شیک در منطقه مورد نظر بعد از اول، دوم یا سوم.

از سوی دیگر در مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه شایان ذکر است که بازنشستگان مهاجرین که در جستجوی سواحل آفتابی و اموال خریداری شده به فرانسه سفر کرده اند حتی ممکن است یک وام مسکن ماهانه برای نگرانی در مورد آن نداشته باشند. مالیات بر دارایی در فرانسه کمتر از انگلستان است، یعنی فروش اموال در انگلستان می تواند برای یک خانه جدید در فرانسه تأمین مالی کند و هزینه های زندگی در فرانسه و نوسازی را نیز پوشش دهد. Expats در این وضعیت فقط باید مربوط به افزایش هزینه های آب و برق است.

صورت حساب های سودمند با آنچه در سایر نقاط اروپا قابل مقایسه است. با توجه به انحصار ارائه شده توسط اپراتور مخابراتی ملی، هزینه ها و هزینه های پهنای باند در فرانسه باقی می ماند. قیمت برق و گاز نسبتا متوسط ??است، اما تهویه مطبوع می تواند گران باشد، به خصوص در جنوب، جایی که حتی حسابداران پرطرفدار خانگی نیز گرما را وسوسه می کنند.

Expats باید هزینه ای حدود 200 یورو در ماه برای هزینه های مربوط به مسکن دو خوابه در فرانسه ، کاملا مبله و بزرگ (از جمله برق، آب، اینترنت و خط ثابت) داشته باشد.

هزینه های لباس و پوشاک در فرانسه

در مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه همچنین قابل ذکر است که 20 درصد مالیات فروش در فرانسه باعث می شود که همه چیز کمی گران تر از بسیاری از کشورهای دیگر در اروپا باشد، اما لباس ها بسیار گران هستند و نمونه های بسیار کمی از لباس های تولیدی با کیفیت بالا هستند. این به این معنی است که مجامع اغلب باید بین بوتیک های گران قیمت، فروشگاه های تخصصی یا فروشگاه های بزرگ با کیفیت و کالاهای کم کالای با کیفیت پایین انتخاب کنند. تی شرت ساده می تواند هزینه ای بالغ بر 50 یورو باشد.

هزینه های حمل و نقل در فرانسه

کشور فرانسه دارای یک سیستم حمل و نقل عمومی چشمگیر است و مهاجرانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، متوجه می شوند که زندگی بدون ماشین یک واقعیت آسان است. علاوه بر این، بسیاری از کارفرمایان در پاریس حتی بخشی از هزینه های حمل و نقل و رفت وآمد در فرانسه را نیز یارانه می دهند، بنابراین نمی بایست از آنها بترسید.

از سوی دیگر، زیرساخت های روستایی به اندازه شهرهایی نیست که در خارج از کشور زندگی می کنند و در مناطق روستایی ممکن است نیاز به خرید یک ماشین داشته باشند که می تواند زندگی روستایی را کمی گران تر از پیش بینی کند.

هزینه زندگی نمودار برای فرانسه

(قیمت ها و هزینه ها در سراسر فرانسه متفاوت هستند – این هزینه ها به طور متوسط ??در پاریس در ماه جولای 2016 می باشد. قیمت ها ممکن است بسته به نوع محصول و ارائه دهنده خدمات متفاوت باشد)
اقامت (ماهانه)
اتاق خواب دو خوابه مبله 2500 یورو
خانه ای با دو خوابه یونیفرم 2،200 یورو
مبله آپارتمان دو خوابه

1،900 یورو

هزینه آپارتمان دو خوابه غیر مسکونی  در فرانسه

 

1500 یورو

غذا و نوشیدنی

شیر (1 لیتر)

EUR 1.10

تخم مرغ دوازده

3 یورو

نان سفید (1 قرص)

EUR 1.50

برنج (1 کیلوگرم)

EUR 1.95

بسته سیگار (مارلبورو)

EUR 7.50

حمل و نقل عمومی

بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی)

EUR 1.80
نرخ تاکسی در هر کیلومتر (پاریس) EUR 1.50
بنزین (لیتر) EUR 1.64
خوردن
غذای بیسکوال 8 یورو
کوکاکولا (330 میلی لیتر) 2?60 یورو
کاپوچینو EUR 2.80
بطری آبجو EUR 4.50
سه وعده غذا در یک رستوران متوسط ??30 یورو
خدمات رفاهی
اینترنت (ADSL بدون پنهان در هر ماه) 40 یورو
نرخ تماس تلفن همراه (تلفن همراه به تلفن همراه در هر دقیقه) 0?25 یورو
خدمات اساسی (شامل برق، آب و زباله) 200 یورو

برای آگاهی و کسب اطلاعات به روز مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و چگونگی مهاجرت به فرانسه  از جملهمهاجرت تحصیلی به فرانسه و یا تحصیل در فرانسه و یا مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای کار در فرانسه و در رابطه با این موضوعات جهت اطلاع دقیق در خصوص اقامت دائم فرانسه می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و در رابطه با هزینه های زندگی در فرانسه  و در خصوص قوانین و راه های مهاجرت به فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و اخذ اقامت فرانسه از طریق ازدواج در فرانسه و اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری در فرانسه و اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک در فرانسه با کارشناسان امور بین الملل در این موسسه به صورت تخصصی مشاوره رایگان دریافت نمایید

 




ادامه مطلب

[ دوشنبه 96/12/28 ] [ 1:9 عصر ] [ mie ]