سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بورسیه تحصیلی در فرانسه

بورسیه تحصیلی در فرانسه

آیا به دنبال بورسیه تحصیلی در فرانسه و یا وکیل مهاجرت برای مهاجرت به فرانسه و در نهایت اخذ اقامت فرانسه هستید ؟ آیا می خواهید بورسیه تحصیلی در فرانسه داشته باشید ؟ تا چه اندازه از بورسیه تحصیلی در فرانسه اطلاع دارید ؟ شرایطبورسیه تحصیلی در فرانسه چیست ؟ اقدامات لازم جهت بورسیه تحصیلی در فرانسه چیست ؟ اگر شما عزیزان می خواهید که برای اخذ بورسیه تحصیلی در فرانسه اقدام نمایید و قصد دارید که از شرایط بورسیه تحصیلی در فرانسه  آگاه شوید و به راحتی مهاجرت تحصیلی به فرانسه داشته باشید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ایاتریش  تماس حاصل نموده و به صورت کاملا تخصصی در خصوص بورسیه تحصیلی در فرانسه و تحصیل در فرانسه و اخذ پذیرش از دانشگاههای فرانسه از مشاورین و حقوقدانان و کارشناسان متخصص و مسلط به امور حقوق بین الملل مشاوره رایگان دریافت نمایید .

در ابتدای بحث بورسیه تحصیلی در فرانسه می توان اینگونه بیان نمود که جمهوری فرانسه یکی از کشورهای واقع در اروپای غربی و سومین کشور بزرگ در قاره اروپا می باشد و با داشتن 70 دانشگاه بزگترین مقصد مهاجرت به جهت تحصیل را فراهم نموده است. همچنین رایگان بودن تحصیل در فرانسه , دقت در کیفیت دوره های اموزشی ,معتبر بودن مدارک دانشگاهها ,امکان تحصیل در فرانسه به هر دو زبان فرانسه و انگلیسی از دیگرعوامل در جذب دانشجو در این کشور بوده و شرایط ایدئالی را جهت گذراندن دوره های اموزشی در دانشگاههای معتبر این کشور و با استانداردهای بین المللی با رنکینگ بالا فراهم می اورد. شما برای دریافت بورس تحصیلی فرانسه شما می توانید با کارشناسان ما مشاوره نموده و بورسیه تحصیلی در فرانسه را به دست آورید.
هدف از گرداوری این مقاله پاسخگویی به سوالات زیر میباشد:1

بورسیه تحصیلی فرانسه

چرا تحصیل در کشور فرانسه؟2
راههای کسب بورسیه تحصیلی در فرانسه
.بورسیه های تحصیلی فرانسه ارائه شده توسط وزارت خارجه فرانسه و توسعه بین المللی
بورسیه های تحصیلی فرانسه موجود در سفارت فرانسه و خارج از کشور
بورسیه های تحصیلی موجود در سفارت فرانسه و خارج از کشور بورسیه های تحصیلی دولت فرانسه توسط وزارت امور خارجه برای مطالعات و دوره های اموزشی و دوره های زبان در فرانسه اختصاص داده شده است اکثر بورسیه های تحصیلی در فرانسه توسط گروهی آموزشی و فرهنگی به نام در سفارتخانه هاو کنسولگری های خارج از کشور فرانسه تعلق دارد.متقاضیان هرکدام باید در کشور محل اقامت خود برای ارتباط با به طور مستقیم تماس بگیرند از کشور مبدا و از نظر زمانی قبل از خروج از کشور خود اطلاعات کافی برای دریافت بورس را کسب کنند.و در جدول زمانی معیارهای واجد شرایط بودن خود را در فرم نرم افزارهای مخصوص بررسی کنند.در فرانسه چند دسته بورس تحصیلی موجود است که شامل بورسهای کمک هزینه مطالعه تحصیلی .کمکهای عالی آموزش و کمک هزینه های تحصیلی سطح بالای علوم وجود دارد.
بورسیه تحصیلی فرانسه :
دانشجویانی که از سپتامبر سال 2016میلادی میخواهند بورسیه تحصیلی در فرانسه را دریافت کنند میتوانند در صورت تمایل دریافت این بورس از گیشه هایی که نمایندگی کروس ها را دارند مثل خوابگاههایی که برای دانشجویان است یا هزینه هایی که برای اجاره منزل و یا تمدید ویزا و یا کارت اقامت فرانسه هست را تهیه کنند
چگونگی کسب بورسیه تحصیلی در کشور فرانسه از روش اراسموس موندوس سال 2015
این بورسیه تحصیلی در فرانسه از سال اول تحصیلی که اغاز شود حدود 2 ترم در دانشگاهها مشخص شده که در سالی که تحصیل به پایان میرسد باید از دو انتخاب دانشگاه درس خود را در یک دانشگاه به پایان برساند.در سال پایان تحصیل در فرانسه و در صورتی که دوره های تحصیلی واحدهای مورد نظر به صورت کانل با موفقیت به پایان برسد یک مدرک برای دوههای مسدر در 3 دانشگاه به فرد اعطا می گردد و میزان بورسی که به فرد اعطا میشود بین 41900تا 43900 یورو در دو سال است زیرا کلا مدت این بورس در فرانسه 2 سال میباشد و برای تکمیل هریک از پرونده ها باید تا قبل 26 یا 27 ژانویه سال قیل در نرم افزاذهای ویژه ثبت شود.
در کشور فرانسه در سفارت این کشور بورسیه تحصیلی در فرانسه و اقامت برا دوره های اموزشی و بورس دوره های کارورزی داده میشود و در فراخوان های جدید در کتتل و بورسهای دکترا در رشته های زبان شناسی و ادبیات فرانسوی و رشته هایی که مرتبط به علوم انسانی و برای علوم اجتماعی هستند بورسیه تحصیلی فرانسه  تعلق میگیرد و هزینه ها برای بیمه و پوشش زندگی یک ایرانی داده میشود که برای مهاجرت از راه تحصیلی در فرانسه باید با مشاوره از هم کاران موسسه مشاوره ای MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور) مناسب ترین راه را برگزید .

در رابطه با بورسیه تحصیلی در فرانسه می توان به شما عزیزان توصیه نمود که اگر قصد مهاجرت تحصیلی به فرانسه را دارید و می خواهید که بورسیه تحصیلی در فرانسه را دریافت نمایید می توانید همه روزه با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران در خصوص مهاجرت به فرانسه مشاوره رایگان دریافت نمایید .

مدت زمان بورسیه تحصیلی در فرانسه در ان کشور در حالتهای فوق معمولا یکی است :

1_تحویل مدارک تا 5 اوریل هر سال می باشد که این مهلت اخرین مهلت برای تحویل بورسیه تحصیلی در فرانسه هست.
2_و اعلام کردن ننتایج 15 ماهه که در سال جاری برای تحویل و تکمیل پرونده باید ارائه دهد .
3_تکمیل پرونده هایی که مربوط به ویزای بورسیه تحصیلی در فرانسه میشود و در تاریخ 15 ژوئن باید تحویل داده شود .
4_پرونده هایی که دانشجو باید دال بر مقیم بودن ایران ارائه دهد .
هرکدام از دانشجویان میتواند برای تکمیل پرورنده هایی که از نقص پرونده برخوردارند باید خیلی سریع نواقص پرونده ای خود را برطرف نمایند به دلیل اینکه در این شرایط درخواست آنان برای پیگیری رد می شود و تازمان مقرراگر که تکمیل نشود درخواست وی بلا اثر می باشد .
بورسیه های تحصیلی که در کشور فرانسه برای مقطع PHD وجود دارد زیرمجموعه ای در رشته های علوم مهندسی و پایه ، رشته های علوم انسانی، نظری و ادبیات و زبان شناسی فرانسه می باشد. در رشته هایی که برای مقطع مستر و یا همان کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده رشته های علوم اجتماعی و علوم انسلنی است.
شرایط عمومی درخواست کنندگان بورس فرانسه:
v ابتدا دادن مدارکی برای اثبات و مدارک شناسایی بالغ بر اینکه متقاضی ایرانی است

v اگر متقاضی برای دوره کارشناسی ارشد درخواست می دهد کمتر از 28 سال داشته باشد

v در هر رشته ای که مخاطب تقاضا داده است در کشور فرانسه در سطح مورد نیاز از زبان را به خوبی آموزش ببیند.

v به طور کلی امتیازاتی که برای درخواست کننده در نظر گرفته شده در هر ماه جاری برای درخواست کننده بورسیه تحصیلی در فرانسه در هر دوره تحصیلی در هر ماه 78 یورو داده می شود.

v در طول دوره تحصیلی فرانسه به فرد درخواست دهنده بورسیه تحصیلی در فرانسه  بیمه نیز اعطا می نماید

v مسکن دانشجویان که به صورت همان خوابگاه دانشجوییست هزینه هایی دارد که اگر بورسیه تحصیلی در فرانسه به دانشجو تعلق داشته باشد دانشجو از دادن این هزینه ها معاف است.

v برای بورسیه تحصیلی در فرانسه هرینه های چندانی برای دریافت ویزا وجود ندارد که این هرینه ها هم شامل بورس می شود.

قوانین جدید برای دانشجویان در کشور فرانسه

قوانین جدیدی در رابطه با اقامت دانشجویان فرانسوی وجود دارد که اقامت دائم کشور فرانسه  مشکل می کند و اعتراضاتی از جانب دانشجویان برای این قوانین شکل گرفته ولی توجه چندانی به اعتراض نشده و قوانین لازم الاجرا می باشند.
قانون 1: دانشجویانی که در دوره تحصیل خود در فرانسه هستند باید در حساب های بانکی خود پول کافی برای پوشش هزینه ها در 1 سال خود را تامین کنند زیذا که برای تمدید صدور کارت اقامت این میزان از اندوخته مالی نیاز است و مبلغی بالغ بر 4800 یورو است که ماهانه باید 470 یورو دانشجو در حساب خود داشته باشد. ولی این برای کسانی که بورسیه تحصیلی در فرانسه را دارند بسیار آسان است زیرا که کارت گواهی خود را برای صدور تمدید کارت نشان بدهند کفایت می کند که هزینه های تحصیلی در فرانسه به صورت چشم گیری افزایش یافته و تا 770 یورو هم رشد داشته است که بورسیه تحصیلی در فرانسه به راحتی این هزینه ها را پوشش می دهد.
قانون 2 : قانون بعدی که موجب آزردگی خاطر دانشجویان در فرانسه شده که دانشجویان پس از اینکه دوره تحصیلی شان به اتمام می رسد ملزم به ترک فرانسه هستند حتی اگر قرارداد CDI رسمی را بیابند یعنی در این کشور در قانون جدید تبدیلویزای تحصیلی فرانسه را  به کاری وجود ندارد و قوانین روادید بسیار مشکلی دارد و عده ای ملزم به بازگشت می باشند.
در نتیجه :
موسسه حقوقی ملک پور در نهایت در رابطه با بورسیه تحصیلی در فرانسه و مهاجرت به فرانسه بیان میدارد که روش هایی برای ماندن و اقامت فرانسه وجود دارد ولی اگر کشور فرانسه را برای تحصیل در فرانسه انتخاب کرده اید با استفاده از قوانین تسهیل کننده اقامتی می توان در این کشور ماند زیرا امتیازاتی که در کشور فرانسه وجود دارد در بسیاری از کشورهای اروپایی نیست. پس اگر می خواهید که مهاجرت تحصیلی به فرانسه داشته باشید و در کنار آن می خواهید برای بورسیه تحصیلی در فرانسه اقدام نمایید و می خواهید که از شرایط بورسیه تحصیلی در فرانسه  و چگونگی اخذ اقامت فرانسه مطلع شوید و به روزترین اطلاعات را در خصوص مهاجرت به فرانسه بدست آورید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش در سراسر دنیا و یا شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و از حقوقدانان مسلط به امور بین الملل در خصوص بورسیه تحصیلی در فرانسه مشاوره رایگان دریافت نمایید .




ادامه مطلب

[ دوشنبه 96/12/28 ] [ 1:11 عصر ] [ mie ]