سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان

از مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان اطلاعاتی دارید ؟ شرایط مهاجرت کاری به آلمان و قوانین اخذ ویزای کار آلمان چگونه است ؟راههای اخذ اقامت آلمان از طریق ویزای کار آلمان کدام است ؟ آیا می خواهید از مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان آگاه شوید؟ آیا ویزای کاری آلمان همان ویزای جستجوی کار آلمان است؟ شرایط و راه های اخذ بلوکارت آلمان چگونه است؟ آیا مهاجرت به آلمان از طریق تخصص امکان پذیر است؟ آیا از شرایط کاری ایرانیان در آلمان با خبر هستید؟ آیا فهرست مشاغل مورد نیاز آلمان در سال 2017 را مطالعه کرده اید؟ موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش در مقاله ی حاضر سعی بر این است که تقریباً تمام اطلاعات لازم در زمینه ی ویزای کاری آلمان،  را شرح داده است اگر می خواهید در رابطه با مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان و موارد مذکور  اطلاعات کاملی داشته باشید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و به صورت تلفنی و رایگان  مشاوره تخصصی دریافت نمایید .

ویدیو دانلود


ویدیو دانلود 2

 

کشورآلمان یکی از کشورهای مرفه اروپایی بشمار می رود و اقتصاد این کشور بسیار غنی و قدرتمند است. بسیاری از متقاضیان مهاجرت کار در آلمان تمایل دارند به این کشور صنعتی راه پیدا کرده و در بازار کار آن اشتغال یابند.

ولی پیش از هر اقدامی متقاضی باید از شرایط اخذ ویزای کاری آلمان و راه های مهاجرت به کشور آلمان آگاه باشد. همانطور که می دانید اتباع کشورهای اروپایی نسبت به کشورهای غیراتحادیه اروپا اولویت بیشتری جهت استخدام دارند؛ بنابراین اگر یک کارفرمای آلمانی بخواهد شخصی را استخدام کند، ابتدا باید ثابت کند که درآمد شرکت او در حدی است که می تواند حداقل حقوق و و مزایای یک شهروند را پرداخت نماید سپس کارفرما باید شغل مورد نظر را در کشور آلمان آگهی نماید، پس از گذشت 3 ماه از این آگهی اگر هیچ متقاضی برای شغل یافت نشود در مرحله ی بعدی کارفرمای آلمانی باید شغل مورد نظر را در اتحادیه اروپا آگهی نماید. پس از گذشت این 3 ماه نیز چنانچه کارفرمای آلمانی نتواند نیروی کار مورد نظر خود را از میان اتباع کشور آلمان و اتباع اتحادیه اروپا بیابد، می تواند برای اتباع غیراتحادیه اروپا پیشنهاد کاری صادر کند.

همانطور که ملاحظه شد فرآیند ویزای کاری آلمان در  استخدام یک شخص و درخواست پیشنهاد کاری  از یک کارفرمای آلمانی عملاً چندان ساده نیست، ولی باید توجه کرد که چگونه می توان با در نظر داشتن این قانون موفق به اخذ ویزای کاری آلمان شد. یکی از راه های پیشنهادی می تواند اخذ ویزای کاریابی آلمان یا ویزای جستجوی کار باشد.

شخص متقاضی با ارائه ی مدارک و اسناد خود در سفارت آلمان در کشور مبدأ ثابت می کند که نیروی کار خوبی است و از سفارت اجازه یجستجوی کار در کشور آلمان را به مدت 6 ماه کسب می نماید.

شخصی که متقاضی دریافت ویزای جستجوی کار در آلمان است باید از شرایط ویژه ای برخوردار باشد و وضعیت تحصیلی، شرایط سنی، سوابق کاری و دانش زبان او بررسی می شود. سن شخص هرچه کمتر باشد، به عبارت بهتر هرچه جوانتر باشد، شانس بیشتری جهت اخذ ویزای کاریابی آلمان و پس از آن اخذ ویزای کاری در کشور آلمان خواهد داشت. کاملاً واضح است که کارفرمایان آلمانی تمایل بیشتری به استخدام نیروی کار جوان دارند.

به این ترتیب شخصی که متقاضی اخذ ویزای کاری آلمان باشد، باید هرچه سریع تر اقدام کرده و رزومه ی خود را تکمیل و ارسال نماید تا شانس بیشتری در اخذ ویزای کاری و ورود به آلمان داشته باشد.

همچنین شما عزیزان می توانید در خصوص مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان  با بصورت مستقیم با موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش با شعبه وین بصورت مستقیم  تماس حاصل نموده و در خصوص مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان  بصورت رایگان مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید .

دانش زبان از مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان

جهت اخذ هر نوع ویزا از جمله ویزای کاری کشور آلمان  دانش زبان آلمانی و انگلیسی فرد متقاضی ارزیابی می شود و شخص می تواند یکی از این دو زبان را جهت دریافت ویزای کاریابی آلمان انتخاب نماید. چنانچه متقاضی می خواهد دانش او با زبان انگلیسی سنجیده شود، بهتر است مدرک زبانIELTS  با نمره ی 5/5 ارائه دهد. از سوی دیگر اگر می خواهد از طریق زبان آلمانی اقدام کند، باید در سطح A2 با زبان آلمانی آشنایی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که ارائه ی مدرک زبان در ویزای کاری کشور آلمان  الزامی نیست.

مدرک تحصیلی جزء مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان

بهتر است متقاضی در مقطع حداقل لیسانس در رشته های فنی و در رشته هایی که مورد نیاز کشور آلمان است تحصیلات داشته باشد. موضوع بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد سوابق کاری متقاضی است. شخص متقاضی حداقل باید 3 سال سابقه ی کاری مرتبط با رشته ی تحصیلی خود و بیمه همراه داشته باشد تا بتواند ویزای کاری آلمان را اخذ کند.

فردی که شرایط فوق را دارا باشد، سفارت کشور آلمان برای او ویزای شش ماهه جستجوی کار آلمان  صادر می کند. دارنده ی ویزا می تواند در کشور آلمان حاضر شده و با کارفرمایان آلمانی مذاکره نماید. در صورت حصول توافق میان شخص متقاضی و کارفرمای آلمانی و انعقاد قرارداد، شخص می تواند به اداره مهاجرت رجوع کرده و مجوز اقامت اخذ آلمان نماید.

به این ترتیب شخص متقاضی می تواند همراه وابسته ی خود را نیز به آلمان ببرد. شایان ذکر است که از لحاظ قانونی همراه وابسته متقاضی شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال او است. توجه نمودید که اخذ ویزای کاری در آلمان ناممکن نیست. ولی فراموش نکنید که جهت درخواست اخذ ویزا بهتر است با کارشناسان مجرب مشاوره شوید، زیرا با داشتن اطلاعات کامل و جامع احتمال موفقیت شما به مراتب بیشتر خواهد بود.

فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب کار آلمان و مدرک زبان

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان عبارتند از

  • گذرنامه ی متقاضی اخذ ویزای کاری آلمان  با اعتبار حداقل 3 ماهه
  • مدرک تحصیلی متقاضی که توسط ZAB تائید شده باشد
  • انگیزه نامه ی متقاضی از ورود به آلمان
  • تکمیل فرم سفارت
  • 4 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه ی پرینت حساب بانکی (گردش سه ماهه) در حدود 6500 یورو
  • شناسنامه ی متقاضی به همراه کپی تمام صفحات
  • گذرنامه و شناسنامه ی همسر
  • بیمه ی سفر برای طول مدت مسافرت با پوشش حداقل 30000 یورو و دارای اعتبار برای تمام کشورهای عضو شنگن به همراه 1 نسخه کپی از آن
  • دعوتنامه ی کاری امضا شده که بیانگرهدف فرد از مسافرت و طول مدت سفر باشد. دعوت کننده باید تمام هزینه های سفر فرد را تقبل نماید.
  • مکاتبات تجاری با شرکت دعوت کننده و یا مدارک مربوط به واردات و صادرات کالا وکلیه مدارکی که نشانگر اعتبار تجاری شرکت دعوت کننده باشد.
  • گواهی اشتغال به کار از طرف کارفرما و مدارکی نظیر روزنامه فیش حقوقی و سوابق بیمه تامین اجتماعی در ایران.
  • اصل و کپی اسناد مالکیت و مدارک تمکن مالی.

لازم به ذکر است افرادی که موفق به اخذ ویزای کاری آلمان می شوند و میانگین درآمد آنها از میزان تعیین شده ی میانگین درآمد ثابت یک شهروند آلمانی بیشتر است می توانند جهت اخذ بلوکارت آلمان درخواست بدهند. بلوکارت آلمان مزایای ویژه ای را برای دارنده فراهم می کند. یکی از مزایای داشتن بلوکارت آلمان این است که دارنده می تواند در حوزه ی اتحادیه اروپا اشتغال یابد و اجازه ی کار در تمام کشورهای اروپایی را خواهد داشت.

ولی باید این نکته را در نظر داشت که جهت اخذ بلوکارت آلمان میانگین درآمد شخص باید از حداقل میانگین درآمد هر شهروند آلمانی که3600 یورو است بیشتر باشد. از مزایای دیگر کار در آلمان و اخذ ویزای کاری آلمان  صنعتی بودن این کشور است. وجود شرکت های متعدد و قدرتمند در آلمان موجب شده است که تقاضای اشتغال در بازار کار آلمان روز به روز افزایش یابد؛ شرکت هایی نظیر Mercedes، VolksWagen، Porsch.

مؤسسات کاریابی بسیاری در آلمان وجود دارند که رابط میان اشخاص متقاضی و کارفرمایانی که به نیروی کار نیاز دارند، بشمار می روند. متقاضیانی که در آلمان حضور دارند می توانند از طریق مؤسسات کاریابی با کارفرمایان آلمانی ارتباط برقرار نمایند.

در پایان بحث مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان  می توان بیان نمود که متقاضیان گرامی در صورت داشتن هر گونه پرسشی در ارتباط با مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان و همچنین قوانین و شرایط اخذ ویزای کاری آلمان، راه های مختلف کاریابی در آلمان، راه های اخذ ویزای کاری آلمان  شرایط کار و زندگی در آلمان، مهاجرت  به آلمان از طریق تخصص، مشاغل مورد نیاز کشور آلمان، وبسایت های کاریابی کشور آلمان می توانید با موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و در خصوص مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان  به صورت تلفنی و رایگان مشاوره تخصصی دریافت نمایید . موسسه حقوقی ملک پور در رابطه با مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری آلمان  همواره دارای بهترین و به روزترین اطلاعات بوده و همواره مشاوره رایگان ارائه می نماید .

 




ادامه مطلب

[ سه شنبه 96/10/26 ] [ 12:37 عصر ] [ mie ]