سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای کاریابی و کار در آلمان

ویزای کاریابی و کار در آلمان

 

آیا در رابطه با ویزای کاریابی و کار در آلمان اطلاعاتی دارید ؟ آیا می خواهید ویزای کاریابی و کار در آلمان داشته باشید ؟ برای اخذ ویزای کاریابی و کار در آلمان چه کاری باید انجام داد ؟ شرایط ویزای کاریابی و کار در آلمان چگونه می باشد ؟ اقدامات لازم جهت ویزای کاریابی و کار در آلمان چگونه خواهد بود ؟ چه کسانی می توانند ویزای کاریابی و کار در آلمان داشته باشند ؟ آیا برای ویزای کاریابی و کار در آلمانمدرک زبان احتیاج است ؟ مراحل ویزای کاریابی و کار در آلمان چقدر طول میکشد ؟ آیا می توان با ویزای کاریابی و کار در آلمان به اقامت دائم آلمان از طریق کار دست یافت ؟ آیا از نکات مهم در خصوص ویزای کاریابی و کار در آلمان آگاه هستید ؟ موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش مقاله ای را در باب ویزای کاریابی و کار در آلمان به نگارش درآورده است و نکات مهم و مفیدویزای کاریابی و کار در آلمان را برای شما عزیزان بیان نموده است ، لذا اگر شما عزیزان خواهان کسب اطلاعات تکمیلی تر و جامع تر در خصوص ویزای کاریابی و کار در آلمان می باشید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریشتماس حاصل نموده و در خصوص به صورت تلفنی و رایگان در خصوص ویزای کاریابی و کار در آلمان مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید .

همچنین در خصوص موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش سوالات دیگری برای متقاضیان پیش خواهد آمد از جمله آیا شرایط کاری در کشور آلمان مساعد است؟شرایط گرفتن ویزای کاری آلمان چگونه است؟ آیا برای دریافت ویزای کاریابی آلمان ،متقاضی باید هزینه ایی را پرداخت کند؟تا چه سنی متقاضی می تواند برای دریافت ویزای کاریابی اقدام کند؟در چه مدت زمانی شخص میتواند به دنبال کار در کشور آلمان باشد؟ اگر ویزای کاری شخص به اتمام برسد ،چه اتفاقی می افتد؟ویزای کار چیست؟بلو کارت چیست؟ شرایط دریافت بلو کارت چیست؟بلو کارت برای چه کسانی صادر می شود؟آیا کسی که بلو کارت را دریافت می کند می تواند کسی را همراه خود ببرد؟ فردی که بلو کارت را دریافت می کند از چه مزایایی می تواند استفاده کند؟ایا شرایط کاری در کشور آلمان برای تمامی افراد یکسان است؟اینها نمونه سوالاتی است که اگر شخصی خواهان کار در خارج از کشور به خصوص کشور آلمان است ، در ذهن او پدیدار می شود.

در ابتدای بحث ویزای کاریابی و کار در آلمان به شرحی از کشور آلمان می پردازیم :

کشور آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان شناخته می شود.آلمان کشوری در قاره اروپا است که پایتخت ای کشور برلین است.آلماناز شمال با دریای شمال ، دانمارک و دریای بالتیک و از شرق با لهستان و جمهوری چک ، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه ،لوکزامبورگ ، بلژیک و هلند هم مرز است.این کشور 82 میلیون نفر جمعیت دارد و پرجمعیت ترین کشور اروپا است.بالاترین میزان حضور اتباع خارجی در ایالت های هامبورگ ،هسن ،برلین و بادن-وورتمبرگ است.حدود %19  جمعیت آلمان از خانواده های مهاجر است.زبان رسمی کشور آلمان ، زبان آلمانی است و حدود %95 مردم این کشور به این زبان گویش می کنند و %5 مابقی را گویش های مربوط به اقلیت ها تشکیل می دهند. آلمان دارای یک بازار اجتماعی اقتصادی با نیروی کار مجرب ، موجودی حساب بزرگ و مناسب و سطح بالایی از نو آوری است. آلمان بزرگ ترین قطب اقتصاد ملی در اروپاست و  همچنین جزو چهار تولید کننده بزرگ در سال 2009 شناخته شد.

 

دانلود ویدیو

 

دانلود ویدیو 2


شرایط گرفتن ویزای کار

اشخاصی که خواهان کار در کشور آلمان هستند به دو دسته تقسیم می شوند.دسته اول شهروندانی هستند که در کشورهایی زندگی می کنند که کشور آنها جزو اتحادیه اروپا است به جز کشورهای انگلستان ،دانمارک و ایرلند.شهروندهای این کشور ها نمی توانند از شرایطویزای کاری در آلمان استفاده کنند.شهروندان کشورهای ایالات متحده ،استرالیا،کانادا ،اسرائیل،نیوزلند،سوئد،ژاپن و جمهوری کره نیز می توانند به راحتی شهروندان اتحادیه ی اروپا اجازه کار را در آلمان دریافت کنند بدون اینکه نیاز باشد ویزای کار آلمان دریافت کنند. و دسته ی دوم متعلق به افرادی است که ساکنین این کشورها نیستند و تابع کشورهای ثالث هستند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای کاریابی

مدارک مورد نیاز ویزای کاریابی کشور آلمان نیاز است اعم از :

  • تکمیل فرم تقاضا ی ویزای کار آلمان :فرم تقاضا را متقاضی باید از سفارت دریافت کند ، آن را تکمیل کند و به مقامات تحویل دهد. 2
  • ) نامه درخواست کار
  • )3 2 قطعه عکس 6×4
  • 4) پاسپورت
  • 5) پرینت موجودی حساب بانکی متقاضی
  • 6)نام و نام خانوادگی ،شماره تلفن ، ایمیل، ادرس پستی واطلاعات شخصی فرد.
  • 7) اصل و کپی شناسنامه
  • 8)بیمه نامه
  • 9) رزومه کاری و سوابق کاری.
  • اگر شخصی خواهان کار در آلمان باشد می تواند از ویزای کاریابی آلمان استفاده کند. ویزای کاریابی آلمان برای متقاضی حداکثر 6 ماهه صادر می شود .در طول این زمان متقاضی می توانند برای پیدا شغل مناسب به آلمان مهاجرت کنند و جویای کار باشند. اگر شخص در این مدت زمان مشخص نتواند کار مناسب در آلمان را بیابد، بعد از اتمام زمان ویزا باید به کشور خود برگردد . اگر شخصکار مناسب در آلمان را بیاید ، ویزای کار این شخص می تواند بعد از مراحل اداری به ویزای کار تبدیل شود و امکان اخذ بلو کارتبرای متقاضی است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ بلو کارت

شخصی که مشغول کار در آلمان شده است ، اگر تحصیلات دانشگاهی داشته باشد و در موسسه یا شرکتی که مشغول کار در آلمان است ، به دلیل وجود قرارداد استخدامی موجود بین طرفین ، متقاضی می تواند بلو کارت آلمان  دریافت کند.متوسط حقوق دریافتی سالانه 49?000 یورو است و حقوق شخصی که خواهان دریافت بلو کارت آلمان  است نباید از حداقل حقوق دریافتی که 36?192 یورو کمتر باشد.

شما عزیزان و متقاضیان ویزای کاریابی و کار در آلمان  همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و با دفتر وشعبه مرکزی در وین بصورت مستقیم تماس حاصل نموده و در خصوص ویزای کاریابی و کار در آلمان مشاوره ی رایگان دریافت نمایید .

مزیت های دریافت بلو کارت آلمان

شخصی که مشغول کار در آلمان است بعد از 6 ماه میتواند بلو کارت آلمان دریافت کند و سریعا اقامت آلمان را دریافت کند  و 33 ماه متوالی را در این کشور سپری کند. در صورتی که در طول دوره ی کاری و در طول این زمان زبان آلمانی خود را به سطح B2  برساند می توانند این دوره را به 21 ماه کاهش بدهد.   3)شخصی که بلو کارت آلمان را دریافت می کند می تواند برای کار به کشورهای جزو اتحادیهاروپا برود و آنجا مشغول به کار باشد.شخص در صورتی می تواند از این مزیت استفاده کند که دوره کاری او بیشتر از 12 ماه طول نکشد ، در غیر این صورت ویزای کاری شخص باطل می شود .  4) فرد می تواند در کشور های اتحادیه ی اروپا تا سقف 18 ماه مستقر باشد بدون اینکه ویزای وی باطل شود. 5)فرد می تواند از ویزای همراه نیز استفاده کند و کسی را همراه خود ببرد.همراه اجازه کار دارد به شرط اینکه مهارت های زبان آلمانی خود را تقویت کند.

طبق گروه بندی که دولت آلمان طرح ریزی کرده است ، زمینه های شغلی در آلمان به سه گروه تقسیم می شوند:

  • افرادی که شغل عمومی در آلمان دارند و نیاز به تحصیلات عالی ندارند
  • .کسانی که جزو این دسته قرار می گیرند باید پاسپورت ، 2 قطعه عکس رنگی ، دو کپی از مدرک تحصیلی خود و یا مدرکی در زمینه کاری که در آن فعالیت دارند ودعوتنامه ایی از شرکتی که در آن مشغول به کار شدند.این مدارک را برای سفارت آلمان در کشور خود ارسال می کنند که کلیه ی این مدارک باید به زبان اصلی موجود باشد و به زبان انگلیسی نیز موجود باشد.

2) دسته دوم افرادی هستند نیروی متخصص در آلمان بوده که تحصیلات عالی دارند و در زمینه ی فعالیت خود حرفه ایی هستند.کشور آلمان بها و ارزش زیادی برای افراد متخصص قائل است و از افراد متخصص برای کار در آلمان حمایت می کنند تا شرایط ماندن در آلمان واقامت از طریق کار در آلمان را برای این اشخاص هموارتر سازد.مدارکی که این اشخاص برای ارائه باید فراهم کنند از قبیل فرم درخواست کار در آلمان  به همراه دو قطعه عکس رنگی 6×4 ،قرارداد استخدامی در شرکتی که در آن مشغول به کار شده اند ، پاسپورت، مدارکی دال بر سابقه کاری این افراد و رزومه کاری با جزئیات . کسانی که از دسته افرادی هستند که در زمینه ای تخصص خاصی دارند ، استاد دانشگاه و مد یران برجسته ایی هستند باید حقوق سالانه ی خود را نیز ذکر کنند و حداقل حقوقی که برای ایشان قابل قبول است 86?400 یورو است.

3)افرادی که برای خودشان کار در آلمان  می کنند یا ثبت شرکت انجام می دهند جزو دسته ی سوم هستند.این دسته خود کارفرماهستند و خوداشتغالی در آلمان دارند  در این مورد افراد باید 3 اصل را در نظر داشته باشند الف)کار در راستای نیاز ها و اهداف کشورآلمان باشد.  ب)شغلی که آنها ایجاد می کنند برای کشور آلمان سودآور باشد و به اهداف اقتصادی این کشور کمک کند.   ج)اگر شخص از پشتیوانه مالی برای شرکت استفاده می کند باید ذکر کند که این پشتیوانه سرمایه مالی خودش است یا از وام بانکی استفاده می کند. اگر سرمایه گذاری این شخص بیش از یک میلیون باشد و بتواند 10 فرصت شغلی دیگر نیز ایجاد کند ، دولت آلمان این تضمین را می دهد که از این شخص در راستای تحقق اهدافش حمایت می کند. مدارکی که باید ارائه دهد از قبیل فرم درخواست برای اقامت کاری آلمان ، 2 قطعه عکس 6×4 ،پاسپورت ، برنامه تجاری که میخواهد در راستای آن مشغول به کار شود ،فرایند اشتغال زایی در آلمان و برنامه و اهدافش ،سرمایه مالی مشخص شده که پشتیوانه تجارت وی باشد و بهتر است که پروژه و تجارت وی در زمینه ی پژوهشی و فناوری باشد.

این مقاله خلاصه اطلاعاتی در زمینه ی درخواست ویزای کاریابی و کاری کشور آلمان بود که در اختیار شما عزیزان قرار گرفت. همچنین شما عزیزان اگر خواهان ویزای کاریابی و کار در آلمان می باشید و می خواهید در خصوص  ویزای کاریابی و کار در آلمان اطلاعات کاملتر و دقیق تری داشته باشید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و در خصوص ویزای کاریابی و کار در آلمان به صورت رایگان و تلفنی مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید . موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش همانند سایر موارد مهاجرتی دارای بالاترین سطح کیفیت مشاوره در خصوص ویزای کاریابی و کار در آلمان می باشد .




ادامه مطلب

[ سه شنبه 96/10/26 ] [ 12:39 عصر ] [ mie ]