سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط اخذ بلوکارت آلمان کارت آبی

شرایط اخذ بلوکارت آلمان کارت آبی

شرایط اخذ بلوکارت آلمان کارت آبی چگونه است ؟ اخذ ویزای کاری کشور آلمان و شرایط و قوانین مهاجرت به آلمان از طریق کار و اخذ اقامت آلمان از طریق کار به چه صورت است؟ آیا شرایط و راه های اخذ ویزای کار در آلمان و شرایط اخذ بلوکارت آلمان کارت آبی را می دانید؟ از قوانین اخذ ویزای کار در کشور آلمان  و شرایط اخذ بلوکارت آلمان کارت آبی اطلاع دارید؟ آیا می ­دانید شرایط کار و زندگی در آلمان چگونه است؟

آیا موسسات کاریابی آلمان را می شناسید؟ روش های مختلف کاریابی در آلمان چیست؟ آیا با شرایط و راه های مهاجرت به آلمان از طریق تخصص آشنایی دارید؟

آیا شرایط و راه های اخذ بلوکارت آلمان را می دانید؟ بلوکارت چیست؟ آیا قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید؟

با مطالعه ی مقاله ی حاضر موسسه حقوقی ملک پور تقریباً به تمام اطلاعات لازم در زمینه ی بلوکارت آلمان و خلاصه ای از مطالب مرتبط باویزای جستجوی کار آلمان، شرایط اخذ بلوکارت آلمان کارت آبی و شرایط و قوانین کار در آلمان برای ایرانیان می توانید دست یابید.

کشور آلمان که یکی از صنعتی ترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپا بشمار می رود با کمبود نیروی کار جوان و متخصص روبرو است.

به این ترتیب چنانچه قصد دارید ویزای کاری آلمان را اخذ کنید باید ابتدا از شرایط و قوانین اخذ ویزا آگاه باشید. ویزای جستجوی کاربرای کسانی صادر می شود که  قصد جستجوی کار در آلمان را دارند.

همانطور که قبلاً ذکر شد از آنجا که آلمان با کمبود  نیروی کار جوان و متخصص مواجه است، به افرادی که در رشته های ریاضیات، فناوری اطلاعات، انفورماتیک، علوم و تکنولوژی، علوم طبیعی و یا  فناوری و پزشکی مدارک دانشگاهی لیسانس به بالا دارند نیازمند است.

هنگامی که شخص متقاضی ویزای کار در آلمان را دریافت نمود و وارد این کشور شد به مدت 6 ماه فرصت دارد کار پیدا کند. در این مدت اگر شخص موفق به پیدا کردن کار شد و توانست اشتغال یابد، این ویزا به مدت 6 ماه دیگر تمدید می شود.

پس از گذشت یک سال شخص می تواند جهت اخذ بلوکارت درخواست بدهد. البته اخذ بلوکارت نیز دارای شرایط بخصوصی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

پیش از هر مبحثی لازم به ذکر است فردی که قصد اخذ ویزای کار آلمان را دارد، علاوه بر داشتن شرایط تحصیلی باید از لحاظ سنی و دانش زبانی نیز واجد شرایط باشد؛ بنابراین سن شخص متقاضی باید (اولویت با افراد زیر 40 سال است) زیر 40 سال باشد و در رشته ی تحصیلی خود سوابق کاری داشته باشد، گذشته از این متقاضی باید به یکی از دو زبان انگلیسی یا آلمانی تسلط کافی داشته باشد.

تبعه خارجی مجاز به کار در کشور آلمان، اگر پس از گذراندن دوره 1 ساله اشتغال درآمد سالانه ی او بیش از46400 یورو باشد و مالیات خود را نیز پرداخت نموده باشد، می تواند جهت اخذ بلوکارت درخواست بدهد. درآمد سالانه ی کسانی که دارای مدارک فوق الذکر هستند از جمله رشته های مهندسی و پزشکی باید 38688 یورو باشد. دارنده ی بلوکارت می تواند در کشورهای اتحادیه اروپا به جز انگلستان، ایرلند و دانمارک اشتغال یابد.

بلوکارت 3 سال اعتبار دارد. دارنده ی این کارت پس از گذشت 3 سال و پرداخت مالیات می تواند درخواست اقامت دهد و پس از 4 سال نیز می تواند جهت اخذ تابعیت درخواست بدهد.

علاوه بر این دارنده ی بلوکارت باید به مدت 1 سال در آلمان سکونت داشته باشد تا اقامت خود را از دست ندهد، ولی پس از گذشت 18ماه از اقامت خود می تواند به سایر کشورهای اتحادیه اروپا سفر کند.

با این اوصاف وضعیت ویزا و اقامت خانواده ی افراد متقاضی کار در آلمان به چه صورت خواهد بود؟

متقاضی شرایط اخذ بلوکارت آلمان کارت آبی پیش از یافتن کار و اشتغال در آلمان نمی تواند خانواده ی خود را به آلمان ببرید، ولی همین که به شغل مناسب و درآمد کافی دست یافت می تواند جهت انتقال خانواده ی خویش به آلمان اقدام نماید.

خانواده ی فردی که بلوکارت دارد بدون هیچ گونه محدودیتی حق کار و تحصیل در آلمان را دارند و جهت اخذ اقامت باید تاحدودی با زبان آلمانی آشنایی داشته باشند.

در نهایت یادآور می شویم که شما متقاضیان عزیز در صورت داشتن هر گونه پرسشی در ارتباط با قوانین و شرایط اخذ ویزای کاری آلمان،راه های مختلف کاریابی در آلمان، راه های اخذ ویزای کاری آلمان، شرایط کار و زندگی در آلمان، مهاجرت به آلمان از طریق تخصص، مشاغل مورد نیاز کشور آلمان، وبسایت های کاریابی کشور آلمان و راه های اخذ بلوکارت می توانید با تماس با مؤسسات حقوقی معتبر و موسسه حقوقی ملک پور از مشاوره ی تخصصی وکلای حقوقی و کارشناسان مجرب این مؤسسات بهره مند شوید.




ادامه مطلب

[ سه شنبه 96/10/26 ] [ 12:41 عصر ] [ mie ]