سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پناهندگی سنت کیتس

پناهندگی سنت کیتس

پناهندگی سنت کیتس در سال 2018 و قوانین مرتبط با آن را به نگارش درآورده ایم ، در باب مهاجرت به سنت کیتس و پناهندگی سنت کیتس مسائلی وجود دارد که اگر این موضوع ذهن شما را به خود مشغول کرده است پیش از هر اقدامی جهت پناهندگی سنت کیتس این مطلب را مطالعه بفرمایید. قوانین پناهندگی سنت کیتس در مقایسه با قوانین پناهندگی در سایر کشورها کمی متفاوت است و پرونده های پناهندگی سنت کیتس روند متفاوتی خواهند داشت. در این مقاله قوانین پناهندگی سنت کیتس و مسائل و مشکلات پناهندگی سنت کیتس به طور کامل بررسی می شود. البته توجه بفرمایید این روش به عنوان روش مناسبی برای مهاجرت به سنت کیتس از سوی وکلای حقوقی به هیچ وجه توصیه نمی شود. این مقاله با موضوع پناهندگی سنت کیتس توسط مشاورین مؤسسه حقوقی ملکپور (با همکاری مؤسسه MIE اتریش) گردآوری شده است.

 

سنت کیتس و نویس از ماه فوریه سال 2002 میلادی به کنوانسیون 1951 مربوط به وضعیت پناهندگان ملحق شد اما به پروتکل 1967 ملحق نشده است. این کشور نه به کنوانسیون 1954 مربوط به افراد بدون تابعیت و نه به کنوانسیون 1961 مربوط به کاهش بی عدالتی ملحق نشده است. سنت کیتس و نویس در جزایر کارائیپ قرار گرفته است. کمیسیون عالی پناهندگی سازمان ملل متحد اطلاعات کمی در رابطه با دامنه حمایت پناهندگان در سنت کیتس و نویس ارائه می دهد. این کشور قوانین و مقرراتی مربوط به مسائل مربوط به پناهندگان تصویب نکرده است. هنگامی که پناهجویی شناسایی می شود ادعای وی در کمیته افتخاری امور پناهندگان سازمان ملل متحد در سنت کیتس دریافت می شود و سپس در دفتر دفتر منطقه ای کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در واشنگتن بررسی می شود.

 

هنگامی که کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در سنت کیتس و نویس به وضعیت پناهندگان رسیدگی می کند دولت که با این کمیسیون عالی همکاری کامل دارد و این همکاری شامل تسهیل دسترسی به پناهندگان و مشخصات مربوط به آنها می شود. سنت کیتس و نویس یکی از شش ایالتی است که پروتکل 1967 مربوط به وضعیت پناهندگان ناپیوسته است. سنت کیتس و نویس همانند کشورهای همسایه خود در جزایر کارائیپ از لحاظ جغرافیایی در منطقه پیچیده مهاجرتی قرار دارد بنابراین در معرض ورود غیرقانونی از راههای دریایی و هوایی قرار دارد همچنین منابع محدودی در جزایر کارائیپ برای مقابله با ورود غیرقانونی وجود دارد. کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) سنت کیتس و نویس را تشویق می کند تا چارچوب قانونی برای حمایت از پناهندگان ایجاد کند. همچنین این کمیسیون عالی آماده ارائه هر گونه حمایت از حمله پیش نویس قانون ملی پناهندگان در سنت کیتس و نویس است.

همکاری منطقه ای برای جلوگیری از قاچاق انسان در کارئیپ ضروری است. برای حمایت از قربانیان قاچاق انسان کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل متحد سنت کیتس و نویس را تشویق می کند تا این قانون را اصلاح کند. دفتر کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل در سال 1950 پس از جنگ جهانی دوم برای کمک به میلیون ها پناهنده که از اروپا فرار کرده بودند ایجاد شده است. دفتر منطقه ای UNHCR در واشنگتن 27 کشور و کشورهای منطقه کارائیپ را با دفاتر در جمهوری دومنیکن و هایتی پوشش می دهد. این کشورها شامل 15 کشور آنتیگوا و باربودا، هایتی، گرانادا، کشورهای مشترک المنافع باهاما، باربادوس، بلیز، جمهوری دومنیکن، دومنیکا، گویان، جامائیکا، سورینام، گرینادین، سنت لوسیا، سنت کیتس و نویس، سنت ونسنت، جمهوری ترینیداد و توباگو و 12 کشور خارج از انگلستان شامل کشورهای آنگولا، جزایر ویرجین بریتانیا، برمودا، جزایر ترکس، جزایر کیمن، کایکوس، مونتسرات، آروبا، سینت مارتن، بونیز، کوراکائو و بونیز هستند. محدودیت های شدید کشورهای منطقه کارائیپ ناشی از کمبود در مکانیسم پذیرش نامناسب پناهندگان باعث شده مهاجرین غیرقانونی به مدت طولانی در بازداشت به سربرند. همچنین مسائل متعددی در این رابطه مسائل متعددی در رابطه با پناهندگان وجود دارد من جمله فقدان اطلاعات در رابطه با پرونده پناهندگان و دلایل بازداشت آنها، فقدان مشاوره حقوقی رایگان و عدم دسترسی به مترجم. تحقیقات نشان می دهد بازداشت مهاجرین صدمات جدی به سلامت جسمی و روحی آنها وارد می کند و بازداشت شوندگان اغلب در شرایط نامناسب بهداشتی و امنیتی به سر می برند. طبق کنوانسیون 1951 پناهجویان برای ورود یا اقامت غیرقانونی مجازات یا جریمه نمی شوند. موقعیت پناهجویان در مقایسه با مهاجرین قانونی ممکن است متفاوت باشد به طور مثال ممکن است این افراد نتوانند پیش از سفر به دلیل ترس از آزار و اذیت در کشور خود اسناد کافی را جمع آوری کنند و با خود به همراه داشته باشند. علائم مربوط به افسردگی، اضطراب، اختلالات ترس پس از اعلام پناهندگی در پناهجویان شایع است. مراکز اسکان پناهندگان در سنت کیتس بسیار محدود است و پناندگان اغلب در جزایر دورافتاده و کم جمعیت اسکان دارند.

 

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به دلیل عدم اطلاع از قوانین مهاجرت اقدام به پناهندگی می کنند و اغلب کمان می کنند پناهندگی در جزایر دورافتاده مانند سنت کیتس و نویس بسیار ساده تر است اما اکثر این کشورها شرایط خوبی برای پناهجویان در نظر ندارند و برنامه ریزی خوبی برای اسکان و سازماندهی پناهندگی ندارند. کشور سنت کیتس و نویس به طور کلی عضو کنوانسیون جهانی پناهندگی نیست و به همین دلیل حقوق پناهندگی را به خوبی اجرا نمی کند. اگر قصد مهاجرت به سنت کیتس را دارید پیشنهاد می کنیم روشهای قانونی را برای ورود بررسی نمایید. روشهای قانونی مهاجرت به سنت کیتس شامل مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس ، مهاجرت کاری به سنت کیتس، سرمایه گذاری در سنت کیتس و ازدواج در سنت کیتس است که در بخش های دیگر این سایت مطالب مفصلی در همین زمینه در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار گرفته است. بسیاری از افراد که قصد پناهندگی سنت کیتس را دارند سرمایه خوبی دارند و تنها به دلیل هدم اطلاع از امکان اخذ اقامت سنت کیتس از طریق قانونی اقدام به پناهندگی می نمایند.

 

با توجه به این اطلاعات پناهندگی سنت کیتس مشکلات زیادی برای پناهجویان به همراه دارد و اغلب پناهجویان به دلیل عدم تحمل مشکلات اسکان و شرایط نامطلوبی که ذکر شد به کشور خود بازمی گردند و یا دچار حوادث ناگواری می شوند. بسیاری از افرادی که قصد پناهندگی سنت کیتس را دارند از راههای غیرقانونی دریایی و یا هوایی وارد این کشور می شوند و که این موضوع خود دلیل بروز اتفاقات ناگوار برای این افراد شده است. پیش از هر اقدامی برای پناهندگی با وکلا و کارشناسان آگاه در امر مهاجرت مشورت نمایید و بهترین روش را برای مهاجرت به سنت کیتس انتخاب کنید. تجربه ثابت کرده افرادی که پیش از اقدام برای مهاجرت با وکیل و کارشناس حقوقی مشورت نموده اند در امر مهاجرت موفق تر بوده اند و با خطرات کمتری مواجه شده اند. در حال حاضر بیشترین تعداد مهاجرین به سنت کیتس از روش سرمایه گذاری برای اخذ پاسپورت سنت کیتس اقدام می کنند و پناهندگی سنت کیتس در مقایسه با دیگر کشورهای جزایر کارائیپ علاقمندان کمتری دارد. این مقاله در باب پناهندگی سنت کیتسمتعلق به مؤسسه حقوقی ملکپور (با همکاری مؤسسه MIE اتریش) می باشد.

ما در این مقاله در باب اقامت سنت کیتس از طریق پناهندگی سنت کیتس ، شرایط پناهندگی سنت کیتس ، اقدامات پناهندگی سنت کیتس ، مراحل پناهندگی سنت کیتسصحبت نمودیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب مهاجرت به سنت کیتس از راههای دیگری همچون سرمایه گذاری در سنت کیتس ، کار در سنت کیتس ، ویزای همراه سنت کیتس و … می توانید با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران ارتباط بگیرید.




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 96/12/10 ] [ 6:18 عصر ] [ mie ]