سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط تحصیل در اتریش و سوئد

شرایط تحصیل در اتریش و سوئد

آیا از شرایط تحصیل در اتریش و سوئد اطلاع دارید ؟ آیا می خواهید از شرایط تحصیل در اتریش و سوئد و راههای مهاجرت به اتریشآگاه شوید ؟ آیا شرایط تحصیل در اتریش و تحصیل در سوئد ساده و میسر خواهد بود ؟ برای اطلاع از مهاجرت به سوئد و شرایط تحصیل در اتریش و سوئد چه باید کرد ؟ شرایط تحصیل رایگان در اتریش و تحصیل در سوئد با چه افرادی همسان می باشد ؟ آیا شرایط تحصیل در اتریش و سوئد امکانپذیر خواهد بود ؟ برای  تحصیل در اتریش و سوئد و راههای اخذ اقامت اتریش باید چه کاری انجام داد ؟ چه کسانی تحصیل در اتریش و سوئد و همچنین اخذ اقامت و تابعیت سوئد می توانند داشته باشند ؟ موسسه حقوقی ملک پور همکارموسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش در خصوص شرایط تحصیل در اتریش و سوئد مطالب و نکات خوبی را یادآوری کرده است چنانچه شما عزیزان می خواهید تحصیل در اتریش و سوئد داشته باشید و می خواهید از شرایط تحصیل در سوئد  مطلع شوید و شرایط تحصیل در اتریش و سوئد را کامل بدست آورید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و در خصوص شرایط تحصیل در اتریش و سوئد با کارشناسان امور بین الملل و حقوقدانان برجسته و با تجربه این موسسه در خصوص شرایط تحصیل در اتریش و سوئد به صورت تخصصی مشاوره رایگان اخذ نمایید .

در ابتدای بحث شرایط تحصیل در اتریش و سوئد می توان بیان نمود که ممکن است کشور اتریش، کشور نسبتأ کوچکی باشد اما دلایل بسیاری برای تحصیل در آن وجود دارد، از جمله دانشگاه های آن که در میان عالی ترین دانشگاه های جهان رتبه بندی می شوند . کیفیت زندگی در اتریش به صورت کلی بالاست و شهر وین که پایتخت آن است در سال 2012 با بهترین کیفیت در جهان نامگذاری شد . این شهر  بیش از یک چهارم جمعیت اتریش را در خود جای داده است و به عنوان یکی از پایتخت های فرهنگی بزرگ اروپا شناخته شده است و برای طرفداران معماری، موسیقی و هنر، شرایط بسیار عالی مهیا کرده است . دانشگاه وین نیز برترین دانشگاه اتریش می باشد .

دانشگاه ها ی زیادی در اتریش و سوئد بین المللی هستند و بیش از 15 درصد از کل ثبت نام های تحصیلات عالی را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند و این آمار در حال افزایش به بیش از 20 درصد است .

هزینه های تحصیل در کشور اتریش بسیار پایین و تقریبأ رایگان می باشد . چنانچه شما یک دانشجو از کشوری غیر اتحادیه ی اروپا باشید، دانشگاه های دولتی فدرال در اتریش تنها در حدود 727 یورو هزینه ی تحصیلی از شما دریافت می کند و 17 یورو نیز برای اتحادیه ی دانشجویان اتریشی و هزینه های بیمه در هر ترم پرداخت خواهد شد . اگر شما شهروند یک کشور توسعه نیافته و سطح پایین باشید معاف از پرداخت شهریه در دانشگاه های دولتی در اتریش هستید و تنها هزینه ی 17 یورویی اتحادیه ی دانشجویی و بیمه را پرداخت میکنید . به صورت کلی هزینه ها ی زندگی مربوط به مسکن، خوراک و هزینه های شخصی یک دانشجو در حدود 800 یورو در هر ماه برآورد می شود .

جهت تحصیل در دانشگاه های اتریش ، مدارکی اعم از قبولی در دانشگاه در کشور مبدأ در رشته ای مشابه همان رشته که قصد تحصیل در آن را در اتریش دارید و همچنین اثبات آشنایی با زبان آلمانی توسط ارائه ی مدرک زبان در سطح تعیین شده ی مورد نیاز و در صورت ارائه ی دوره ها به زبان انگلیسی، مدرک زبان انگلیسی، مورد نیاز است .

در صورت عدم ارائه ی مدرک زبان و یا کسر نمره ی مورد نیاز می توان آن را با گذراندن دوره های زبان در کالج ها در اتریش جبران نمود و پس از گذراندن دوره ی زبان امکان گذراندن واحدهای درسی دانشگاهی وجود خواهد داشت .

در خصوص مهاجرت به اتریش و همچنین مهاجرت به سوئد و شرایط تحصیل در اتریش و سوئد شایان ذکر است که شما عزیزان اگر خواهان تحصیل در اتریش و سوئد می باشید و می خواهید که از شرایط تحصیل رایگان در اتریش آگاه شوید و به راحتی اخذ پدیرش تحصیلی از دانشگاه های اتریش و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های سوئد داشته باشید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکارموسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران در خصوص شرایط تحصیل در اتریش و سوئد و همچنین شرایط تحصیل در مقطع دکترا در اتریش  با کارشناسان و حقوقدانان این موسسه مشاوره رایگان اخذ نمایید . این موسسه  با تجربه ای موفق و درخشان در زمینه ی خدمات مشاوره ای  در اتریش و همچنین ارائه ی خدمات مشاوره ای بسیار در زمینه های متفاوت در این کشور نه تنها در ایران بلکه در اتریش از بهترین دفاتر حقوقی می باشد .

در این قسمت از بحث شرایط تحصیل در اتریش و سوئد به چگونگی  تحصیل در کشور سوئد می پردازیم :

کشور سوئد نیز در شمال اروپا واقع شده و دارای آب وهوای بسیار سردی است . تابستان های کوتاه و گرم و زمستان های سرد و طولانی از ویژگی های آب و هوایی این کشور است . همچنین زبان انگلیسی زبان دوم در این کشور است .

در رابطه با شرایط تحصیل در اتریش و سوئد اینگونه می توان بیان نمود که تحصیل در مقاطع  مختلف در سوئد از جمله مقاطع پایین تر از جمله لیسانس به طور عمده به زبان سوئدی می باشد . اما در مقاطع بالاتر رشته ها و زمینه های مختلف به زبان انگلیسی هم ارائه می شوند . بخصوص در تحصیل در سوئد در مقطع دکترا در صورتی که دانشجویان تاپ و برتر با احراز شرایطی از جمله داشتن IELTS حداقل 7 و داشتن مقالات ISI و نمرات بالا در آخرین مقطع تحصیلی، بتوانند تأیید سوپروایزر را داشته باشند امکان داشتن و دریافت حقوق معینی از استاد راهنما و به عهده گرفتن پروژه ی تحقیقاتی از او را بدست خواهند آورد . البته برای پدیرش تحصیلی در سوئد بهدلیل رقابتی بودن این جایگاه ها در مقطع دکترا هرچه رزومه ی فرد قوی تر باشد شانس و احتمال پذیرش در مقطع دکترا در سوئد و تأیید او توسط استاد بیشتر خواهد شد .

همچنین در خصوص شرایط تحصیل در اتریش و سوئد لازم به توضیح است که تا سال 2010 کشور سوئد جزو کشورهایی محسوب میشد که هزینه ی تحصیل در سوئد رایگان بود و هزینه ی تحصیل همه ی دانشجویان صرف نظر از ملیتشان توسط مالیات دهندگان سوئدی بودجه شده بود . اما از سال 2010 با تصویب یک قانون در پارلمان سوئد پرداخت شهریه توسط دانشجویان از کشورهای غیراتحادیه ی اروپا، الزامی است اما پرداخت هزینه های تحصیلی سوئد و کمک درسی برای دانشجویانی که شهروندان اتحادیه ی اروپا هستند اعمال نمی شود . البته شهریه تنها برای دوره های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد اعمال می شود، در حالی که برای تحصیل در مقطع دکترا در سوئد دانشجویان دوره ی تحصیلی نیازی به پرداخت شهریه ی تحصیلی ندارند .

در پایان موضوع مهاجرت به اتریش و یا مهاجرت به سوئد و شرایط تحصیل در اتریش و سوئد می توان اینگونه بیان نمود که مهاجرت تحصیلی به سوئد و اتریش سالانه دارای بیشترین متقاضی می باشد . و افراد زیادی می خواهند که شرایط تحصیل در اتریش و سوئد را بدانند که پس از آگاهی کامل از موضوع برای تحصیل در سوئد و اتریش اقدام نمایند . بنابراین اگر شما دوست عزیز می خواهید که ازشرایط تحصیل در اتریش و سوئد آگاه شوید و قصد تحصیل در اتریش و سوئد را دارید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و در خصوص شرایط تحصیل در اتریش و سوئد با کارشناسان حقوقی بین الملل این موسسه به صورت کاملا حرفه ای مشاوره رایگان دریافت نمایید . موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ایاتریش دارای بانک اطلاعاتی گسترده در خصوص شرایط تحصیل در اتریش و سوئد و همچنین اخذ پذیرش تحصیلی در اتریش و سوئد می باشد .




ادامه مطلب

[ سه شنبه 96/12/15 ] [ 6:0 عصر ] [ mie ]