سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی

مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی

وکیل مهاجرت به آفریقای جنوبی– مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار– کار آفرینی در آفریقای جنوبی

 

اخذ ویزای کار در آفریقای جنوبی 2018 یکی از راه های مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی میباشد. در حال حاضر، مهندسین، پزشکان، حسابدار ها و افراد متخصص بسیاری، اطلاعات مهاجرتی کشور آفریقای جنوبی را تحت عنوان عبارت های مختلف در وب سایت ها خصوصا وب سایت موسسه حقوقی ملک پور جست و جو می کنند. مانند: مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی، شرایط کار در آفریقای جنوبی، امکان کار مهندسین در آفریقای جنوبی و راه های اقامت در کشور آفریقای جنوبی. دوستان زیادی هم به اشتباه وارد وبلاگ ها یا وب سایت موسساتی میشوند که غیر حقوقی بوده و خود را موسسه ی مهاجرتی و وکیل مهاجرت مینامند، در حالیکه حتی یک وکیل حقوق بین الملل نیز در آن موسسات فعالیت ندارد. در حقیقت نمیتوان به اطلاعات و سابقه ی آنها اعتماد کرد.

 

لطفا خوب دقت فرمایید، اگر به دنبال پیدا کردن راه های مختلف مهاجرت به آفریقای جنوبی و اقامت در این کشور هستید، باید به عرض برسانیم به غیر از راه اقامت از طریق ازدواج در آفریقای جنوبی اکنون شرایط برای کار در آفریقای جنوبی، تحصیل در دانشگاه ههای آفریقای جنوبی، سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی و کار آفرینی در این کشور وجود دارد اما از میان این راه ها، طریقمهاجرت کاری و تحصیلی از شرایط سهل تر و امن تری بر خوردارند. کارشناسان موسسه حقوقی ملک پورنیز راه کار در آفریقای جنوبی را  منطقی دانسته، و بیشتر به دنبال فراهم کردن شرایط کار در آفریقای جنوبی هستند زیرا از طریق کار میتوان به راحتی به اقامت دائم آفریقای جنوبی رسید. بر اساس آخرین قوانین سفارت آفریقای جنوبی میدانیم که مهاجرت کاری به کشور آفریقای جنوبی نیاز به اخذ ویزای کار دارد. سوال بسیاری از شما عزیزان اینست که آیا ما شرایط کار در کشور آفریقای جنوبی را داریم؟ چه مدارکی جهت اقامت کاری در آفریقای جنوبی مورد نیاز است؟ و اصلا آیا کار در آفریقای جنوبی موجب اخذ اقامت این کشور میشود یا خیر؟

 

از مهمترین کشورهای انگلیسی زبانی که تحت حمایت مستقیم قدرت های اقصادی جهان همچون آمریکا و انگلستان فعالیت میکند, کشور آفریقای جنوبی است. لذا اخذ ویزای کار کشور آفریقای جنوبی فرآیندی است تخصصی که فقط افرادی میتوانند این ویزا را برای شما اخذ کنند که آگاهی و اشراف کامل به قوانین مهاجرتی و کاری کشورهای مختلف از جمله کشور آفریقای جنوبی را داشته باشند. در حقیقت ، وجود یک زیربنای اقتصادی پیشرفته در کنار یک بازار بین المللی در حال ظهور در کشوری همچونآفریقای جنوبی موجب تشکیل فضایی قوی جهت رشد ایده های تجاری و نیز کارآفرینی و البته محیطی جوان با ظرفیت های بالای سرمایه گذاری شده است. بنابراین زندگی و کار در آفریقای جنوبی فرصتی طلایی برای مهندسین، حتی دانشجویان و نیز  کارآفرینی ایجاد می کند. کشور آفریقای جنوبی با توجه به بهره مندی از امکانات بهداشتی، آموزشی، ورزشی و تفریحی پیشرفته، همچنین با هزینه های پایین زندگی و سهولت دسترسی به کشورهای تراز اول، شیوه ای جذاب و مدرن از زندگی مهاجرین به این کشور را در معرض نمایش گذاشته است.

از اصلی ترین مزایای کشور آفریقای جنوبی که این کشور را از دید متقاضیان مهاجرت کاری از بهترین گزینه ها قرار داده است، دستیابی به بهترین خدمات مالی درسطح قاره آفریقا، دروازه ورود به قاره آفریقا، ثبات سیاسی و البته انگلیسی زبان بودن کشور آفریقای جنوبی میباشد. زبان انگلیسی‌ در تمامی مناطق آفریقای جنوبی محاوره میشود و این کمک بزرگی‌ به خارجیهای مقیم این کشور است. نکته ی حائض اهمیت این است که آیلتس جزء مدارک مورد نیاز برای ویزای کار آفریقای جنوبی نیست و این کمک بزرگی‌ به روال دریافت ویزا می‌کند. اگرچه دانستن سطح مورد نیاز زبان، کاملا توصیه میشود.

متقاضیان عزیز، در مورد آفریقای جنوبی باید به عرض برسانیم از دیگر راه های مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی میتوانید راه سرمایه گذاری را نیز انتخاب فرمایید، چنانچه علاقمند راه اندازی یک کسب وکار یاسرمایه گذاری درآفریقای جنوبی هستید نسبت به درخواست مجوزکسب وکار باید اقدام نمایید. این کار مستلزم آن است که شما نسبت به راه اندازی یک واحد کسب وکار حداقل پنج نفر ازاتباع آفریقای جنوبی یا اشخاص مقیم دائمی این کشور را استخدام کنید و آموزش دهید.  همچنین این نوع تقاضا باید شامل حداقل سرمایه گذاری به میزان 5/2میلیون رند وفوایدی معین برایاقتصاد آفریقای جنوبی باشد.  همچنین نیاز است که یک حسابدارمجاز(Chartered Accountant) تایید نماید که شما توانایی تامین الزامات وزارت کشور درخصوص حداقل سرمایه گذاری را دارید. حال با کمی دقت میتوانید دریابید که این مسیر ها از میان طرق مهاجرت و اخذ اقامت در آفریقای جنوبی پیچیدگی و کمی دشواری خاص خود را دارد. لذا به شما توصیه میکنیم شما نیز برای انتخاب راه مهاجرت به آفریقای جنوبی با دید باز، ابتدا پیش از هر اقدامی با زکاوت خود تحقیق نموده و سپس مقدماتمهاجرت به آفریقای جنوبی را فراهم نمایید.

 

متقاضی محترم، قطعا اگر ویزای کار آفریقای جنوبی هم مانند سایر ویزاهای کار نیازمند مدرک زبان بود در حال حاضر یکی از پر طرفدار ترین ویزاهای کار نمیشد. اگر شما از مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی مطلع نیستیداکنون ما با افتخار به این سوال شما عزیزان پاسخ میدهیم و شما را در راستای فراهم کردن مدارک مورد نیاز کار آفریقای جنوبیراهنمایی میکنیم.

مدارک کلی مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار برای آفریقای جنوبی:

 

  1. شناسنامه ی متقاضی
  2. پاسپورت متقاضی
  3. کلیه مدارک تحصیلی شامل (مدرک دکترا و ریز نمرات ،مدرک فوق لیسانس و ریز نمرات ،مدرک لیسانس و ریز نمرات )
  4. رزومه معتبر
  5. مدرک عدم سوء پیشینه متقاضی
  6. نامه اشتغال به کار (لازم به ذکر است برای ترجمه اشتغال به کار در بسیاری از مواقع احتیاج به اساسنامه شرکت ،دفترچه بیمه، سابقه ی بیمه و …. می باشد )
  7. سند ازدواج یا سند طلاق (در صورت وجود)
  8. مدارک شناسایی شامل پاسپورت و شناسنامه همراهان.
  9. پرینت موجودی حساب 1ماهه.

 

افرادی که برای جمع آوری این مدارک نیازمند اطلاعات جامع هستند نیاز است با مشاورین ما در موسسه ی حقوقی ملکپورتماس داشته باشند تا علاوه بر کسب مشاوره ی تلفنی رایگان، آگاهی کامل بیابند.

اگر شما متقاضی ویزای کار آفریقای جنوبی هستید میتوانید با سپردن پرونده ی خود به مشاورین متخصص موسسه ی حقوقی ملکپور در مدتی کمتر از 3ماه و نیم به هدف خود که ویزای کار آفریقای جنوبی است برسید. تمام این شرایط کمک کرده است تا متقاضیان بسیاری با موسسه تماس داشته و جویای شرایط اولیه ی شروع، جهت این ویزا باشند.

حال، گروه مشاورین موسسه حقوقی ملک پور به شما این نوید را میدهد که اگر به دنبال کار در خارج از کشور هستید میتوانید با اخذ مشاوره از کارشناسان ما در خصوصمهاجرت کاری به کشورهای مختلف همچون آفریقای جنوبی, آلمان,اتریش ، دانمارک و سایر کشور های صنعتی اقدام فرمایید. شما میتوانید در بخش های مربوط به کشورهای مذکور، علاوه بر کشور آفریقای جنوبی اطلاعات تکمیلی و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار کشور های دیگر نیز را مطالعه فرمایید.

در صورتی که اطلاعات مذکور در باب مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی جهت شما متقاضی گرامی مهاجرت به آفریقای جنوبی و کار در آفریقای جنوبی مکفی نبوده است می توانید با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران ارتباط بگیرید .




ادامه مطلب

[ سه شنبه 96/12/15 ] [ 6:1 عصر ] [ mie ]