سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگیری زبان در کشور انگلستان

یادگیری زبان در کشور انگلستان

یادگیری زبان در کشور انگلستان 2018 چگونه و با چه شرایطی می باشد؟ طول مدت یادگیری زبان در کشور انگلستان چه مدت است و آیا پس از آن میتوان مشغول به تحصیل در انگلستان شد؟ دوره های یادگیری زبان در کشور انگلستان در چه زمان های برگزار می شود؟ نوع ویزا مربوطه برای یادگیری زبان در کشور انگلستان چیست و ویزای دوره زبان انگلستان را چگونه میتوان اخذ نمود ؟ هزینه یادگیری زبان در کشور انگلستان چقدر می باشد؟ برای اخذ ویزای دوره زبان انگلستان قبل از هر اقدامی با وکیل مهاجرت بهانگلستان مشورت بفرمایید

ودر این مقاله سعی شده به طور خلاصه توضیحاتی راجع به یادگیری زبان در کشور انگلستان  به شما عزیزان  داده شود.

با مطالعه مقالات موسسه حقوقی ام آی ای (همکار موسسه حقوقی ملک پور)  میتوانید اطلاعات مفیدی راجع به مهاجرت به انگلستان و  تحصیل در انگلستان و  یادگیری زبان در کشور انگلستان  را بدست بیاورید.

تیم مشاوران موسسه حقوقی ام آی ای (همکار موسسه حقوقی ملک پور)  اطلاعات کافی راجع به آموزش زبان و یادگیری زبان در کشور انگلستان را در اختیار شما قرار میدهند.

 

یادگیری زبان در کشور انگلستان:

تقریبا 500،000 نفر هر سال به انگلیس سفر می کنند تا انگلیس را یاد بگیرند.

انگلستان به عنوان مرجع اول زبان انگلیسی و با شهرت عالی تحصیلی همراه با میراث فرهنگی غنی، تنوع و ترکیبی از روستاها، شهرها و ساحل ها،  مقصد عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

مراحل یادگیری زبان در کشور انگلستان:

فرد ابتدا باید یک مرکز زبان انگلیسی را در کشور انگلستان پیدا کند

در دستور کار  کشور انگلستان   فهرستی  بیش از 500 مراکز زبان انگلیسی ارائه شده  که عضو اعتباربخشی انگلستان هستند. این لیست از طریق مناطق انگلستان تقسیم شده است تا به افراد  در شناسایی یک مرکز در یک مکان خاص انگلستان که چشم  افراد را برای تحصیل و یادگیری زبان انگلیسی و زندگی گرفته است، کمک نماید

 

جستجو برای یک دوره:

از یک هفته به طور کلی انگلیسی در طول تابستان در کشور انگلستان به منظور ، انگلیسی برای کسب و کار، انگلیسی برای تحصیل و انگلیسی برای آمادگی آزمون آیلتس ارائه می شود   و به مدت یازده ماه دوره های پایه  مسیر برای کمک به افراد  برای آماده سازی برای تحصیلات عالی، فراهم می شود. گزینه های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی در کشور انگلستان وجود دارد..

 

شرکای شورای بریتانیا در برنامه اعتباربخشی بریتانیا، یادگیری انگلیسی در انگلستان، دارای دوره ای برای یادگیری  یادگیری در انگلستان است  . این  دورها در دوازده زبان زنده دنیا موجود می باشد. لطفا توجه داشته باشید که برخی از مراکز معتبر نیز عضو یادگیری انگلیسی، کشور انگلیس نیستند و بنابراین در این مراکز دورهای زبان یابی انگلیسی  پیدا نمی شود.البته  این نشانه ای از کیفیت این مراکز نمی باشد زیرا که ممکن است این مراکز در یادگیری زبان های دیگر دارای کیفیت باشند.

 

منابع آنلاین رایگان آنلاین یادگیری انگلیسی:

سه وبسایت شوروی بریتانیا با صدها منابع با کیفیت بالا و سرگرم کننده برای کمک به بهبود مهارت های زبان انگلیسی ارائه شده است ،و امکان  دسترسی کامل و رایگان دارند. که شامل  LearnEnglish  ، LearnEnglishTeens  و LearnEnglishKids هستند  .

 

پشتیبانی از دانش آموزان:

شورای بریتانیا بروشورهای خود را برای کمک به برنامه ریزی سفر افراد به بریتانیا تهیه کرده است و در هنگام ورود به افراد ارائه می دهد می دهد که می تواند در وب سایت برنامه های انگلستان  پیدا شوند.

 

اعتباربخشی بریتانیایی:

اعتباربخشی UK یک برنامه تضمین کیفیت برای مدارس، کالج ها و دانشگاه هایی است که دوره های زبان انگلیسی را به عنوان زبان خارجی ارائه می دهند. این طرح تضمین کیفیت را به دانشجویان بین المللی می دهد که در انگلستان دوره های زبان انگلیسی را در نظر می گیرند یا در حال برنامه ریزی هستند.

 

تحصیل در یک مرکز معتبر بریتانیا به این معنی است که  افراد می توانند اطمینان حاصل کنند که مرکز دارای استانداردهای بالا است. بازرسان مستقل بازرسی های منظم از همه مراکز را انجام می دهند که شامل بررسی آموزش، تعداد دانشجویان در کلاس ، اندازهن کلاس ها،  و محل اقامت و … می شود.

 

شورای بریتانیا همچنین دارای یک روش شکایتی مستقل برای کمک به شما در صورت بروز مشکل در حالی که شما در انگلستان تحصیل می کنید، می باشد . این است که اطمینان حاصل کنید که دانش آموزان تحصیل در مراکز معتبر حفاظت شده و از تجربه یادگیری با کیفیت لذت می برند.

 

.برای افراد زیر 17 سال 6 ماه که برای دوره های GCSE به کشور انگلستان می روند هیچ گونه مدرک زبانی نیاز نمی باشد و برای این افراد بسته به نوع سطح دانایی زبان انگلیسی، دوره های زبان انگلیسی برای یادگیری آن ها گذاشته می شود و همچنین برای افراد بالای سن 17 سال و 6 ماه برای شرگت در دوره های A-Level و Fundation که اجبار می باشد این افراد دارای حداقل مدرک آیلس 4?5 به بالا باشند در این صورت هم بسته به میزان نمره آیلس افراد دوره های زبان برای یادگیری زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

حداقل زمان برای یادگیری زبان انگلیسی در کشور انگلستان 3 ماه می باشد که توصیه می شود متقاضیان ایرانی دوره های حداقل 6 ماه به بالا را اخذ نمایند زیرا که شانس ویزای این افراد هم در دوره های بلند مدت تر، بیشتر می باشد.

دوره های یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان به صورت های مختلف مکالمه/ تماشای فیلم/خواندن روزنامه و کتاب داستان و 4 مهارت اصلی آیلس با دانشجویان کار می شود.

هزینه دوره های یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان:

همانطور که در بالا گفته شد هزینه های تحصیل و یادگیری زبان در انگلستان بالا می باشد و برای دوره 15 ساعت در هفته در  مراکز یادگیری زبان بین 2500 تا4500 پوند براس مدت 48 هفته مس باشد و هزینه 6 ماهه 6500 تا 7000 پوند می باشد.

این نکته باید دقت شود که پرداخت شهریه افراد باید قبل از صدور پذیرش و پس از صدور invoice باید به حساب کالج یا مراکز آموزش زبان صورت بپذیرد.

انواع دوره های مختلف زبان انگلیسی در انگلستان:

دوره زبان انگلیسی عمومی

دوره های زبان انگلیسی خصوصی به صئرت یک استاد و یک دانشجو

دوره های زبان تابستانه برای سنین 5 تا 17 سال

دوره های کوتاه مدت برای اشخاص بزرگسال

دوره های زبان انگلیسی تخصصی برای اعداف خاص(EAP) مانند دوره های تخصصی پزشکی/جهاتگردی/حقوق و روزنامه نگاری و …

دوره های آمادگی آزمون آیلس و تافل

دوره های زبان انگلیسی برای تجارت به صورت فشرده و نیمه فشرده

دوره های زبان انگلیسی General English Plus برای اهدافی مانند ورزش./طراحی مد و هنر/آشپزی

دوره های زبان انگلیسی مخصوص استادان و معلمان زبان انگلیسی

دوره های آکادمیک و آشنایی با مهارت

 

افراد با یادگیری زبان انگلیسی در کشور انگلستان می توانند دارای تجربه ی یادگیری در محصیطی آراام با امکانات عالی را داشته باشند و همچنین از مزایای اصلی این یادگیری صحبت کردن با لهجه کاملا صحیح در تلفظ

یادگیری با بهترین متد و منابع آموزشی روز دنیا

بهره مندی از اساتید زبان اصلی

یادگیری سریع به علت مواجه شدن با محیط

امکان شرکت در اردوها و سمینارهای و همایش های یادگیری زبان

امکان اخذ ویزای دانشجویی و همچنین اقامت در کشور انگلستان

 

امید است که مطالب بالا تا حدودی به شما راجع به یادگیری زبان در کشور انگلستان   کمک کرده باشد.

اگر شما هم خواهان یادگیری زبان  در کشور انگلستان و مهاجرت به انگلستان و تحصیل در انگلستان هستید وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی ام آی ای (همکار موسسه حقوقی ملک پور) که از معتبرترین موسسات مهاجرت کشور می باشند میتوانند شما را یاری دهند. درصورت نیازبه اخذ مشاوره با دفتر وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس بگیرید و از امکان مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند گردید .




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 96/12/17 ] [ 4:24 عصر ] [ mie ]