سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا

سؤالات بسیاری من باب شرایط بورسیه تحصیلی کانادا پرسیده می شود و علاقمندان تحصیل در کانادا در پی کسب اطلاعات در رابطه باشرایط بورسیه تحصیلی کانادا و مهاجرت به کانادا و همچنین اخذ اقامت کانادا هستند. این مقاله در رابطه با شرایط بورسیه تحصیلی کاناداارائه شده است و تمامی اطلاعات لازم شرایط بورسیه تحصیلی کانادا را به اطلاع شما عزیزان می رساند. با توجه به اینکه تحصیل در کانادابرای دانشجویان بین المللی مستلزم پرداخت شهریه است آگاهی از شرایط بورسیه تحصیلی کانادا از دانشگاههای کانادا کمک شایانی به شما متقاضیان عزیز تحصیل در کانادا و مهاجرت به کانادا از جمله مهاجرت تحصیلی به کانادا خواهد نمود. این مقاله با موضوع شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و هزینه های تحصیل در کانادا توسط مشاورین و کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ( با همکاری مؤسسه  MIEاتریش ) ارائه شده است .

کمک هزینه های تحصیل در کانادا برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. البته در مقایسه بورسیه تحصیلی در آمریکا ، انگلستان و استرالیا تعداد این بورسیه تحصیلی در کانادا کمتر است . تعدادی از این بورسیه ها را برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان کانادایی با هم بررسی می کنیم :

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و بورسیه تحصیلی بین المللی در کانادا

کمک هزینه کالج بین المللی هامبر

کالج بین المللی هامبر کمک هزینه تحصیلی و بورس کامل تحصیلی در ترم سپتامبر و ژانویه به دانشجویان بین المللی اعطا می کند.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و بورسیه تحصیلی دانشگاه یورک

دانشجویانی که با رتبه بالای علمی در دانشگاه یورک پذیرفته می شوند می توانند برای کمک هزینه تحصیلی به ارزش 60?000 تا 100?000 دلار برای یک برنامه چهار ساله درخواست دهند.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و بورسیه تحصیلی دانشگاه بریتیش کلمبیا برای دانشجویان بین المللی

دانشگاه UBC هر سال جوایزی برای دانش آموزان برجسته از سراسر جهان در نظر می گیرد. ارزش این جوایز در سال بیش از 10 میلیون دلار است.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و بورسیه تحصیلی دانشگاه کارلتون برای دانشجویان بین المللی

بورسیه تحصیلی Vanier برای جذب دانش آموزان برجسته دبیرستان در سطح بین المللی و در کانادا در نظر گرفته شده است. ارزش کمک هزینه تحصیلی 50?000 دلار در سال است. برای اعطای این بورسیه سه معیار بررسی می شود: برتری تحصیلی، پتانسیل تحقیق و رهبری تیم تحقیق. حدود 200 دانشجو در سال برای تحصیل در دانشگاههای تورنتو، بریتیش کلمبیا، واترلو، آلبرتا و 100 مؤسسه دیگر این بورسیه را دریافت می کنند.

بورس تحصیلی دانشگاه منیتوبا

دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه منیتوبا UMGF جوایزی مبتنی بر شایستگی برای مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا دریافت می کنند. کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان مقطع دکترا 18000 دلار است.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و بورسیه تحصیلی Elliot Trudeau

بورس تحصیلی Elliot Trudeau برای دانشجویان بین المللی در یک برنامه دکترا رشته های علوم اجتماعی و علوم انسانی به ارزش 60?000 دلار برای دوره حداکثر سه ساله است.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و کمک هزینه تحصیلی دانشگاه واترلو در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

دانشجویان بین المللی برای برنامه تمام وقت کارشناسی ارشد یا دکترا مبتنی بر تحقیق کمک هزینه تحصیلی به ارزش 2?205 دلار برای دوره 2ساله کارشناسی ارشد و 4?090 دلار به مدت 3 سال برای دوره دکترا دریافت می کنند.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و بورسیه تحصیلی دانشگاه کالگری

دانشگاه کالگری طیف وسیعی از کمک هزینه تحصیلی و بورس کامل در اختیار دانشجویان بین المللی ممتاز و برجسته قرار می دهد. ارزش بورسیه ها از 1000 تا 40?000 دلار است و زمینه های مختلف تحصیلی را پوشش می دهد.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و دوره های تحصیلات تکمیلی

معمولأ در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا کمک هزینه بیشتری به دانشجویان اعطا می شود و علاوه بر نمرات تحصیلی دانشجو موارد دیگر نیز در رزومه دانشجو بررسی می شود. دانشگاههای ممتاز و دارای رتبه بالا مبالغ بالاتری برای بورسیه تحصیلی در نظر می گیرند. معمولأ موارد زیر برای اعطای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین المللی بررسی می شود:

شرکت در فعالیت های خاص علمی پژوهشی

شرکت در فعالیت های ورزشی

شرکت در برنامه های داوطلبانه بشر دوستانه و کمک به جامعه

کار در شوراهای دانشجویی

مقالات عملی و ثبت شده در نشریات بین المللی

در واقع هر چیزی که شما را از دانشجویان دیگر متمایز کند در بالا بردن شانس بورس و کمک هزینه تحصیلی مرثر است.

  1. شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و بورسیه و یا Fellowship

کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی انواع مختلفی دارند که معمولأ از دانشگاه ها یا مؤسسات خصوصی برای دانشجویان ممتاز و با استعداد در نظر گرفته می شود. معمولأ برای اخذ بورسیه تحصیلی یا fellowship توصیه نامه، مدرک GRE و معدل دانشجو دارای اهمیت است.

  1. دستیار تدریس و یا Teaching Assistant

این کمک هزینه در واقع به عنوان دستمزد به دانشجویان در مقطع دکترا پرداخت می شود. دانشجویان به عنوان TA یا دستیار استاد معرفی می شوند و وظایفی مانند نمره دادن در امتحانات، اداره جلسات و کمک به دانشجویان را بر عهده دارند. سمت شما به عنوان TA به نظر استاد بستگی دارد و معمولأ در پروسه پذیرفته شدن به عنوان دستیار استاد تسلط به زبان انگلیسی و توانایی تدریس بررسی می شود.

  1. دستیار تحقیق و یا Research Assistant

در مواردی اساتید برای انجام پروژه های تحقیقاتی به ویژه در خصوص مهندسی و بیولوژی بودجه و درآمدی دریافت می کنند که که بخشی از این درآمد و بودجه را به دستیار خود اختصاص می دهند. دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا تحصیل می کنند می توانند به عنوان دستیار تحقیق یا RA کمک هزینه ای به مبلغ 800 تا 1500 دلار برای هر رشته دریافت کنند.

هزینه تحصیل در کانادا

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان کانادایی

دانشجویان کانادایی از کمک های دولتی و سرمایه دولت کانادا برای تحصیل بهره مند خواهند شد. این کمک هزینه های دولتی موجب کاهش شهریه برای دانشجویان کانادایی می شود و این دانشجویان حدود نصف شهریه را پرداخت می کنند. به طور متوسط شهریه تحصیل برای دانشجویان کانادایی 4 تا 6 هزار دلار در سال است که معمولأ دانشگاه این هزینه را به صورت اقساط دریافت می کند.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی

هزینه تحصیل برای دانشجویان خارجی بیشتر از هزینه دانشجویان کانادایی است. هزینه تحصیل برای دانشجویان خارجی سالیانه در حدود 12000 دلار و بالاتر است. هزینه زندگی در کانادا سالیانه 10 تا 12 هزار دلار کانادا است.

Grant

مقدار کمک هزینه ای که شما به عنوانstudent   grant دریافت می کنید به نیاز مالی شما بستگی دارد مقدار کمک هزینه ای که دریافت می کنید 100 تا 250 دلار کانادا در ماه است.

جهت درخواست بورسیه تحصیلی کانادا در قدم اول می بایست به صورت آنلاین درخواست خود را به مؤسسه مورد نظر ارسال نمایید. معمولأ مؤسسات مختلف شرایط متفاوتی برای اعطای بورسیه اعلام می کنند که پیش از هر اقدامی باید این شرایط را مطالعه فرمایید. برای اخذ بورسیه در مقطع دکترا می بایست تأیید استاد راهنما را داشته باشید و رزومه خود را از طریق ایمیل برای استاد ارسال نمایید. درصورت تأیید استاد راهنما می توانید درخواست کمک هزینه تحصیلی با راهنمایی استاد راهنما داشته باشید.

دانشجویانی که علاقمند به شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و مهاجرت به کانادا از جمله مهاجرت تحصیلی به کانادا و در نهایت اخذ اقامت کانادا هستند می توانند با توجه به این شرایط در صورتی که واجد شرایط هستند برای اخذ بورسیه تحصیلی کانادا اقدام نمایند. البته پیش از هر اقدامی توصیه مب کنیم جهت اطلاع از شرایط بورسیه تحصیلی کانادا با کارشناسان حقوقی مشورت کنید. به طور کلی شرایطبورسیه تحصیلی کانادا در مقطع کارشناسی و مقاطع دبیرستان بسیار دشوار است و معمولأ کمک هزینه تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به متقاضیان داده می شود. برای درخواست بورسیه تحصیلی کانادا رزومه علمی متقاضی شرایط بورسیه تحصیلی کانادا مهم ترین نقش را بازی می کند و موارد زیادی در ارزشیابی رزومه علمی تأثیرگذار است من جمله معدل تحصیلی، مقالات ISI، کتب چاپ شده متقاضی شرایط بورسیه تحصیلی کانادا ، مدرک زبان و سن متقاضی شرایط بورسیه تحصیلی کانادا . این مقاله در رابطه با شرایط بورسیه تحصیلی کانادا متعلق به مؤسسه حقوقی ملک پور می باشد. شما همواره می توانید با دفاتر همکار این موسسه در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و در خصوص شرایط تحصیل در کانادا و شرایط بورسیه تحصیلی کانادا و در نهایت اخذ اقامت کانادا به صورت تخصصی مشاوره رایگان اخذ نمایید .




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 96/12/2 ] [ 1:55 عصر ] [ mie ]