سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و قوانین 2018 سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان ، حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت ، مبلغ سرمایه گذاری در آلمان ، مراحل ثبت شرکت در آلمان  و قوانین ثبت شرکت آلمان و قوانین سرمایه گذاری در آلمان ، هزینه های ثبت شرکت در آلمان ، بهترین سرمایه گذاری در آلمان ،و اطلاعات کامل ثبت شرکت در اروپا با کمترین هزینه ، را از ما بخواهید ، مشاوران ما در موسسه حقوقی ملک پور آماده پاسخ به سوالات شما در زمین? سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و همچنین مدارک مورد نیاز سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان ، مبلغ سرمایه گذاری در آلمان ، مراحل ثبت شرکت در آلمان ، هزینه های ثبت شرکت در آلمان ، بهترین سرمایه گذاری در آلمان میباشند . آیا سرمایه گذاری در آلمان و یا ثبت شرکت در آلمان موجب اخذ اقامت دائم آلمان میشوند، حداقل مبلغی که باید برای سرمایه گذاری در آلمان و حداقل مبلغ جهت ثبت شرکت در آلمان به چه میزانی است و آیا با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان میتوانیم خانواد? خود را بعنوان همراه با خود به آلمان ببریم.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان یکی از گزینه هایی است که به تصور بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا این است که می تواند بهترین گزینه برای اخذ اقامت آنها باشد.

  • اگر شما هم متقاضی سرمایه گذاری در آلمان هستید یا اگر صاحب یک بیزینس یا تجارت در ایران و یا کشورهای دیگر هستید اما اکنون ثبت شرکت در آلمان جزء اهداف شماست و قصد دارید موضوع کارآفرینی در آلمان را دنبال کنید حتمأ می بایست در نظر داشته باشید که این امر یک امر حقوقی و حتمأ می بایست مطابق با نظام حقوقی کشور مورد نظر خود اقدام نمایید به طور مثال اگر شما میزان مالیات یک شرکت ساده در آلمان را نمی دانید و اطلاعات جزئی تر در رابطه با ثبت شرکت در آلمان جهت سهولت در امر سرمایه گذاری را ندارید حتمأ می بایست از ریسک این پروسه پرهیز نمایید و این امر را دنیال نکنید. زمانی ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان را دنبال کنید که حتمأ قواعد این کشور رابدانید و سفری به منطقه شنگن و آلمان داشته باشید تا این امکان وجود داشته باشد که بدون اینکه خطری متوجه سرمایه شما شود و یا حتی ریسک زیادی داشته باشید و یا مباحث حقوقی با بار منفی در رابطه اقامت شما حادث شود امکان ثبت شرکت در آلمان را داشته باشید.

    ثبت شرکت در آلمان

    • ثبت شرکت در آلماناز نظر مباحث حقوقی شباهت بسیار زیادی به ثبت شرکت در اتریش، اسلواکی و کشورهایی نظیر آنها دارد.  چند دلیل وجود دارد که در حال حاضر ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان به نسبت بسیار کمتر از کشورهای دیگر انجام می شود که یکی از این دلایل مالیات بسیار بالای این کشور است که به طور متوسط بین 5/28 تا 30 درصد لحاظ شده است و این اعداد فعلأ حدودی می باشد.
    • از دلایل دیگر این موضوع می تواند مبحث پیچیدگی ثبت یک بیزینس پلان باشد که البته اگر شما وکیل مهاجرت به آلمان و وکیل ثبت شرکت در آلمان داشته باشید این امر با سهولت بیشتری انجام پذیر خواهد بود.برخی از افراد سؤالاتی در باب ثبت شرکت در آلمانمطرح می کنند از جمله این سؤالات این است که امکان اخذ اقامت دائم آلمان از طریق ثبت شرکت در آلمان وجود دارد؟ آیا امکان ثبت یک هولدینگ و یا یک شرکت چند منظوره بدون داشتن پاسپورت کشور آلمان وجود دارد؟ و یا اینکه به طور کلیسرمایه گذاری در آلمان به چه شکل و با چه قواعدی می تواند مختوم به اخذ اقامت دائم آلمان شود؟در ابتدای امر به این دسته از دوستان بیان می داریم که کشور آلمان نظام حقوقی مهاجر پذیر دارد و امکاناتی برای افرادی که در آلمان مشغول به تحصیل هستند و یا در کشور آلمان تردد دارند و یا به صورت توریست وارد کشور آلمان می شوند فراهم آمده است که با رعایت قواعد و قوانینی امکان اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در آلمان را اشته باشند.
    • اگر شما امور حقوقی مربوط به ثبت یک شرکت و یا اخذ کارت اقامت کشورهایی نظیر کشور آلمان را به ید حقوقدانانی که قواعد حقوقی آن کشور را می دانند نسپارید امکان اینکه سرمایه های زمانی و مالی شما اتلاف شود بسیار زیاد خواهد بود. بر فرض مثال شخصی اعلام می کند که وکیل مهاجرت به آلمان است و امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت برای متقاضی را دارد و با یکسری از روابط می تواند این امر راتسهیل کند باید به متقاضی ثبت شرکت و سرمایه گذاری در آلمان اعلام کنیم که این امر کاملأ پروسه ای مشخص  با بازه زمانی مشخص دارد معمولأ بین 4 تا 16 هفته روال اداری ثبت شرکت در آلمان طول می کشد و این اعداد و بازه زمانی دقیق نیست و به صورت حدودی با توجه به نظر مراجع مربوطه است به طور مثال اگر متقاضی یک نامه عدم سوء پیشینه اخذ می کند و جهت تأیید به مرجعی ارسال می کند ممکن است مرجع مربوطه اعلام کند نامه را در دو هفته تأیید خواهد کرد اما تأیید آن نامه به دلیل کثرت پرونده ها و متقاضیان به جای 2 هفته به 4 هفته بکشد لذا زمان دقیق جهت انجام این پروسه وجود ندارد.
    • اگر متقاضی ثبت شرکت و سرمایه گذاری در آلمان هستید توجه بفرمایید اگر این امر به طور درست و قانونی انجام شود و پرداخت مالیات ها و انجام امور قانونی شرکت در طول 4 الی 5 سال انجام شود امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد چنانکه از لحظه ابتدایی ثبت شرکت نیز امکان اخذ اقامت برای شخص متقاضی در آلمان وجود دارد اما ثبت شرکت در آلمان و سپس اخذ اقامت در آلمان با توجه به قوانین موجود ابتدا یک سال یک سال این اقامت تمدید می شود و پس از پزداخت مالیات ها به طور منظم این شخصیت حقیقی به واسطه ثبت شرکت امکان اخذ اقامت دائم را خواهد داشت.

    کار آفرینی در آلمان

    اگر با نیت کار آفرینی در آلمان اقدام به مهاجرت می نمایید حتمأ توجه بفرمایید که یک شخص آلمانی می بایست در شرکت شما استخدام شود و میزان مشخصی حقوق برای این شخص واریز شود. انواع متفاوت و مختلفی از شرکتها و هولدینگ ها می تواند در آلمان ثبت شود. گونه ای از ثبت شرکت در آلمان با عنوان GMBHنوعی از شرکت است که وقتی ثبت می شود ساده ترین انواع بیزینس پلان را می تواند بپذیرد و یکسری قواعد و قوانین در باب مالیات، هزینه ها، نوع چیدمان افرادی که عضو هیئت مدیره هستند همچنین قواعدی که از نظر قانونی کشورآلمان اعلام نموده است در این ثبت شرکت لحاظ شده و افرادی که نیت ثبت شرکت در آلمان و یا سرمایه گذاری و کارآفرینی در آلمان را دارند پیشنهاد می شود اگر نیت اصلی آنها اخذ اقامت دائم و زندگی در آلمان است این نوع شرکت را ثبت نمایند.شرکت با مسئولیت محدود(GMBH) با حداقل سرمایه 25 هزار یورو که حداقل 50% این مبلغ در یکی از بانکهای آلمانی سپرده شود و 50% درمورد شخصیت حقوقی ثبت شده لحاظ شود و در حساب آن شرکت موجود باشد یعنی یکی از ابتدایی ترین گامهای ثبت شرکت در آلمان در طی پروسه تهیه مدارک ثبت شرکت آلمان باز کردن حساب بانکی در یکی از بانکهای معتبر آلمانی می باشد که مبلغ فوق در آن حساب قرار گیرد.

    • حساب بانکی مربوط به شرکت حتمأ می بایست مبلغ مشخص را داشته باشد و اگر آن مبلغ کمتر از 25 هزار یورو باشد امکان ثبت شرکت در آلمان با مسئولیت محدود وجود ندارد. رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل تسلط بیشتری بر مدیریت در شرکت ثبت شده دارند و اعضای هیئت مدیره تسلط کمتری بر امور مدیریتی در این نوع ثبت شرکت در آلمان خواهند داشت. وقتی شما جهت ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان این نوع شرکت را ثبت می نمایید تقریبأ با اهداف بسیاری می توان در این شرکت فعالیت داشت و موضوعات بسیار زیادی را در غالب همین نوع ثبت شرکت می توان انجام داد. لذا اگر نیت اصلی شما اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت است نباید بیزینس پلان پیچیده ای را در نظر بگیرید و همین نوع شرکت را می توانید ثبت نمایید البته با یک وکیل سرمایه گذاری در آلمان و یا وکیل ثبت شرکت در آلمان مشورت کنید و از مشاورین  مجرب مؤسسه حقوقی ملک پور می توانید کمک بگیرید و این مؤسسه با کمک متخصصین و مشاورین مجرب خود در باب قوانین و قواعد ثبت شرکت در آلمان می توانند شما را یاری نمایند.

    مراحل ثبت شرکت در آلمان در نوع GMBH

    • از مراحل ثبت شرکت در آلمان در نوع GMBHمشخص نمودن میزان سهام، اسامی سهامداران، نوع و اسم بیزنس، یک دفتر تجاری ثبت شده و نام کامل شرکت است که می بایست به ثبت رسمی برسد. این امور مبالغی خواهند داشت. دقت بفرمایید اگر متقاضیثبت شرکت در آلمان هستید پیش از هر تبلیغاتی حتمأ می بایست ثبت شرکت شما انجام شود . اگر شما شرکتی ثبت نکرده باشید اما تبلیغاتی در باب آن داشته باشید تخلف به حساب خواهد آمد. گام نهایی در باب ثبت شرکت از نوع GMBHآلمان در حقیقت ثبت اسناد مربوط به مالیات و ثبت شرکت متقاضی است و مشاورین حقوقی ملک پور این توصیه را دارند که اگر تمایل به ثبت شرکت در آلمان داشتید حتمأ یک بار قوانین و قواعد ثبت شرکت در آلمان را مطالعه بفرمایید و حتمأ مشاوره حقوقی در این باب اخذ نمایند که خطایی موجب نشود که شرکتی که به طور ناقص ثبت می شود شما را در باب تخلف دچار مشکل نماید. به مقاضیان ثبت شرکت در آلمان توصیه می کنیم که اگر منطقه شنگن و کشور آلمان برای آنها دارای اهمیت است به دلیل پیچیدگی های ثبت شرکت و پرداخت های مالیات در آلمان، ثبت شرکت در اسلواکی، ثبت شرکت در برزیل و سرمایه گذاری در انگلستان و سرمایه گذاری در کانادا را مدنظر قرار دهند و اطلاعاتی در این باب کسب نمایند زیرا افرادی که قصد اخذ اقامت در اسلواکی را دارند با هزینه های بسیار پایین تر و سادگی ثبت یک بیزینس به همان دستاورد برسند.
    • مشاورین مؤسسه حقوقی ملک پور آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره حرفه ای در باب حقوق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و قوانین 2018 سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان ومهاجرت به آلمان از طرق مختلف می باشند. در صورت تمایل به اخذ مشاوره رایگان از دفاتر وین نیز امکان تماس مستقیم برای شما عزیزان برقرار گردیده است.



ادامه مطلب

[ یکشنبه 96/11/29 ] [ 3:42 عصر ] [ mie ]

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان و راههای ثبت شرکت در آلمان 2018 ، شرایط ثبت شرکت در آلمان 2018 ، مزیت های ثبت شرکت در آلمان ، مهاجرت به آلمان و  اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت ،قوانین ثبت شرکت در آلمان و نحو? ثبت شرکت در آلمان و اخذ اقامت دائم آلمان و پاسپورت آلمانی ، شرایط و قوانین در این مقاله به طور مفصل آورده شده است، شما میتوانید پاسخ تمامی سوالات خود در باب ثبت شرکت در آلمان و راههای ثبت شرکت در آلمان 2018 ، شرایط ثبت شرکت در آلمان 2018 ، مزیت های ثبت شرکت در آلمان ، اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در آلمان ، قوانین ثبت شرکت در آلمان و نحو? ثبت شرکت در آلمان و اخذ اقامت دائم آلمان و پاسپورت آلمانی را در این مقاله یافته و یا در صورت سوال بیشتر با مشاوران موسسه ما در دفاتر وین و یا در دفاتر همکار در ایران مشورت بفرمایید . برای اخذ اقامت اروپا و تردد بدون محدودیت در 120 کشور جهان چه راه هایی وجود دارد؟بهترین راه اخذ اقامت اروپا چیست؟ آیا ثبت شرکت در کشور آلمان منتج به اخذ اقامت و پاسپورت آلمانی  میشود؟شرایط لازم برای ثبت شرکت در آلمان چیست؟سرمایه ی اولیه مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشور آلمان چقدر است؟از چه طریق میتوان برای خود و خانواده ی خود اقامت اروپا را دریافت نمود؟چگونه میتوان پس از اخذ اقامت اولیه پاسپورت کشورهای اروپایی را دریافت کرد؟ آیا میتوان با ثبت شرکت در کشور های اروپایی مثل آلمان اقامت این کشورها را اخذ نمود؟بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت کدامند؟

در این نوشتار سعی شده است هرچند کوتاه به این سوالات پاسخ داده شود.

 

1 9 ثبت شرکت در آلمان

یک بیلبورد تبلیغاتی جالب!!!

این عکس به عنوان تیزر تبلیغاتی برتر کشور آلمان در امر جذب سرمایه گذار و کارآفرین آلمانی انتخاب شده است.

اما معنی آن چیست؟ در این بیلبورد تبلیغاتی نوشته شده شما لازم نیست که بتوانید کلمه ی Mitteslstandsentlastungsgesetz را تلفظ کنید تا بتوانید از آن سود ببرید.پیام این این تبلیغ در مورد یک انتقاد ساده ی کشورهای انگلیسی زبان نظیر انگلستان و امریکا از سرمایه گذاری در کشور آلمان است.سیاستمداران و کارآفرینان این کشورها این نکته که زبان رسمی کشور آلمان,آلمانی است را نکته ای منفی برای ورود سرمایه گذاران خارجی به این کشور میدانند.اما دولت آلمان در این آگهی به بیان یک واقعیت می پردازد که شما برای تجارت و ثبت شرکت در کشور آلمان نیازی به دانستن زبان آلمانی ندارید.و در ادامه عنوان میدارد که 7 نفر از هر 10 نفری که شما به عنوان کارآفرین یا سرمایه گذار در آلمان با آنها ارتباط خواهید داشت به زبان انگلیسی مسلط هستند.و همینطور شما به راحتی در آلمان وکلای انگلیسی زبان را خواهید یافت.

نحوه ی ثبت نمودن شرکت در کشور آلمان

1شرکت های با مسولیت محدود

در آلمان نیز مانند کشورهای دیگر انواع مختلفی از شرکت ها وجود دارند.راحت ترین و بهترین نوع این شرکت ها برای ثبت شرکت های با مسولیت محدود GMBHهستند. Gesellschaft mit beschränkter Haftung,

امروزه روتین ترین و پرمصرف ترین فرم قانونی شرکت ها مسولیت محدود است.یکی دیگر از ویژگی های مثبت این پروسه ساده بودن و روند سریع این نوع شرکت هاست.

حداقل هزینه ی اولیه برای ثبت شرکت در کشور آلمان 25000یورو است.این مبلغ همچنین میتواند تشکیل شده از چند واریزی باشد.حداقل نیمی از این مبلغ یعنی 12500 یورو باید در موقع ثبت در حساب متقاضی باشد.

شرکت های مسولیت محدود میتوانند توسط چند شخص ثبت شوند.حداکثر تعداد نفرات در این شرکت ها 3 نفر میباشد و یک نفر نیز میتواند به عنوان مدیر معرفی گردد.تمامی این افراد باید در یک محضر معتبر ابتدا به عنوان شریک معرفی گردند.همچنین نمونه ی اسناد مختلف مورد نیاز در این پروسه نیز در اداره صنایع کشور آلمان Industrie- und Handelskammer, IHKموجود میباشد.

به طور کلی زمان مورد نیاز برای ثبت یک شرکت با مسولیت محدود در کشور آلمان بین 2 تا 3 هفته است.هزینه ی دولتی برای ثبت شرکت که به دولت آلمان پرداخت میشود بین 700 تا 800 یورو میباشد که هزینه ی وکیل رسمی آلمان نیز به این میزان اضافه خواهد شد.

یک شرکت GMBHتوسط مدیر عامل خود ارایه و معرفی میگردد.در این نوع شرکت حداقل میبایست 1 مدیرعامل وجود داشته باشد.که این شخص حتما نبایست سهامدار و یا یک شخص آلمانی باشد.همچنین سهامداران نیز میتوانند در اداره ی این شرکت تاثیر داشته باشند.

برای اینکه شرکت ثبتی دارای اعتبار باشد  حتما بایدثبت تجاری شود.بدین منظور نام این شرکت حتما باید  در (Handelsregister) ثبت شود.تمامی مدیران عامل(Geschäftsführer) میبایست مدارک ثبت شده در دفتر ثبت تجاری و اقتصادی را شخصا امضا کنند. در ( NOTARY)یا همان دفتر اسناد رسمی.

نام شرکت حتما میبایست برگرفته از زمینه ی کاری و یا اهداف شرکت و یا نام سهامداران شرکت باشد.و حتما باید دارای ضمیمه ی مسولیت محدود باشد. “mit beschränkter Haftung.”

بعد از اینکه پرونده در دفتر ثبت تجاری و اقتصادی ثبت شد.شرکت وجهه ی قانونی پیدا میکند.بعد از این مرحله شرکت میبایست در اداره ی تجارت محلی Gewerbe- oder Ordnungsamt. نیز ثبت شود.

 

سهم ها در این نوع شرکت ها نمیتوانند دارای گواهی باشند(مانند اوراق بهادار) و همینطور نمیتوانند این سهم ها وارد بازار بورس شوند.هر چند میتوانند دارای گواهی رسمی باشند.

2شرکت های سهامی عام  Aktiengesellschaft (AG)

این نوع از شرکت ها معمولا مناسب تازه واردان به عرصه ی بیزینس جهانی نیست و به افرادی که برای اولین بار وارد بازارهای جهانی میشوند توصیه میشود ابتدا از شرکت های با مسولیت محدود شروع کنند.

در شرکت های سهامی عام در ابتدا نیاز به 5 عضو میباشد.حداقل سرمایه اولیه برای تاسیس این نوع شرکت ها 50?000 یورو میباشد.سهم های اولیه ی این نوع شرکت ها نیز باید از ابتدا ثبت در بازار بورس شوند.اساسنا مه ی اولیه ی این شرکت ها باید در دادگاه و یا در دفترخانه  اسناد رسمی ثبت شود.

مراحل ثبت در دفاتر تجاری و همینطور اداره ی تجارت محلی نیز مانند مراحل شرکت های با مسولیت محدود میباشد.

نام این گونه شرکت ها نیز معمولا از اهداف تجاری شرکت گرفته میشود.

شما میتوانید پاسخ تمامی سوالات خود در باب ثبت شرکت در آلمان و راههای ثبت شرکت در آلمان ، شرایط ثبت شرکت در آلمان ، مزیت های ثبت شرکت در آلمان ، اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در آلمان ، قوانین ثبت شرکت در آلمان و نحو? ثبت شرکت در آلمان و اخذ اقامت دائم آلمان و پاسپورت آلمانی را با مشاوره با مشاوران حاذق موسسه حقوقی ملک پور در دفتر وین و یا دفاتر همکار در ایران بگیرید.

 

انواع دیگری از شرکت ها نیز در کشور آلمان قابل ثبت هستند که تنها به نام آنها بسنده میکنیم

3Offene Handelsgesellschaft (OHG): شرکت های شراکت کلی که شرکا در آنها توانایی های یکسان دارند و فاقد یک تصمیم گیرنده ی واحد و مدیر هستند.

4–Kommanditgesellschaft (KG) (Limited partnership):شرکت های شراکت محدود مانند شرکت های شراکت کلی هستند اما شرکا ی مختلف در آنها دارای محدودیت های مختلف هستند.

5–(GmbH & Co. KG): شرکت های  مسولیت محدود با شراکت محدود :تلفیقی از این دو نوع شرکت (مورد 1و4)هستند.

6–Töchtergesellschaft.: شرکت های تابعه : شرکت های غیر مستقلی که به طور فیزیکی از شرکت اصلی جدا میشوند.اما حد مشخصی از وابستگی را به شرکت مادر دارند.

7Zweigniederlassung)):شرکت های شعبه ای:این شرکت ها را در واقع میتوان یک مرکز فروش غیر مستقل و وابسته به شرکت مادر نامید.

 

حال که به بررسی راه های  سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور آلمان پرداختیم به این نکته خواهیم رسید  که چرا آلمان را انتخاب کنیم و مزیت  ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور چیست و افرادی که خواستار این امر هستند چگونه باید پروسه ی خود را شروع کنند.

 

سایت اقتصادی خبری GTAI در یک گزارش تحلیلی از مزایای سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور آلمان میگوید.

در این گزارش 10 نکته ی مثبت عمده برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در آلمان بیان شده است که به آن میپردازیم.

 

2 6 ثبت شرکت در آلمان

10 دلیل برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان از نظر سایت اقتصادی تحلیلی GTAI

1سردمدار اقتصاد جهانی :

میتوان گفت که کشور آلمان موتور اقتصادی اروپاست.سرمایه گذاران و کارافرینان در این کشور میتوانند از مزایای اقتصادی چهارمین قدرت اقتصادی جهان بهره مند شوند.

2یکی از بازیگران اصلی اقتصاد جهانی:

کشور آلمان سومین صادر کننده بزرگ جهان در رقابتی تنگاتنگ با چین و امریکا است.و با شاخص 469 ملیارد یورو در شاخص FDI یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاران خارجی است.

3تولید کننده برتر:

آلمان یکی ز بزرگترین تولید کنندگان جهان است که دارای تولیداتی با کیفیت تضمین شده و خوشنام در جهان است.همچنین نرخ کارگر نیز اخیرا در این کشور کاهش یافته است.روند رو به رشد بازار جهانی در این کشور و تولیدات با کیفیت و پرطرفدار کشور آلمان آن را به یکی از کشورهای مورد علاقه ی سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

4نیروهای کار عالی

سیستم آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی کشور آلمان یکی از برترین های جهان است.به همین دلیل این سیستم نیروهای کار زبده و توانمندی را وارد بازار کار کشور آلمن خواهد کرد.

5قدرت خلاقیت و نوآوری

کشور آلمان کشور شماره ی یک در میزان  نوآوری و اختراعات در اروپاست.مخترعین آلمانی هر ساله ملیارد ها یورو بودجه تحقیقات از دولت فدرال دریافت میدارند تا همچنان به عنوان پیشروی اختراعات و نوآوری در اروپا و جهان بمانند.

6زیر ساخت های برتر جهانی

با توجه به قرار داشتن کشور آلمان در قلب اروپا و بازار شماره یک تدارکات در اروپا کشور آلمان بازاری ایده آل برای سرمایه گذاران خارجی است.زیر ساخت های مناسب و بستر فراهم از نظر ارتباطات و انرژی و همچنین سیستم حمل و نقل جهانی در این کشور کوتاه ترین راه رسیدن به موفقیت را در این کشور تضمین میکند.

7دعوت از سرمایه گذاران باانگیزه در پروژه هایی جذاب

کشور آلمان جازبه های فراوانی را برای سرمایه گذاران فراهم میآورد.این کشور برنامه های بسیار جذابی را برای سرمایه گذاری معرفی میکند.این فرصت های سرمایه گذاری بسیار جامع و فراگیر هستند و هر نوع سلیقه و زمینه ای را برای سرمایه گذاری شامل میشوند.

8وضعیت مالیاتی مناسب

کشور آلمان نرخ مالیات را برای شرکت ها و کارآفرینان در این کشور کاهش داده است.اصلاح قانون مالیات در این کشور کمک بزرگی به سرمایه گذاران و کارآفرینان در این کشور نموده است.دولت فدرال این کاهش را جهت سهولت کار سرمایه گذاران و همچنین پایین ماندن هزینه ی نیروی کار انجام داده است.

9چهارچوب امن سرمایه گذاری

اقتصاد توسعه یافته و همچنین سیاست ها حمایتگرانه دولت از سرمایه گذاران جوی امن را برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور فراهم آورده است.قرارداد ها,ضمانت نامه ها,تعهدات و … در این کشور در چهارچوبی محکم  و ایمن و زیر نظر مراجع قانونی انجام میپذیرد.

10کیفیت زندگی

کشور آلمان دارای اجتماعی مدرن,ایمن و مقاوم است.این کشور از استاندارد های بالای زندگی در جهان برخوردار بوده و همچنین سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی و همینطور نظام تامین اجتماعی و بیمه سلامت این کشور جزو بهترین های جهان میباشد.همچنین فرصت های بسیاری در زمینه ی فرهنگی اجتماعی و ورزشی برای کسانی که در این کشور زندگی میکنند فراهم است .

شما میتوانید پاسخ تمامی سوالات خود در باب ثبت شرکت در آلمان و راههای ثبت شرکت در آلمان ، شرایط ثبت شرکت در آلمان ، مزیت های ثبت شرکت در آلمان ، اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در آلمان ، قوانین ثبت شرکت در آلمان و نحو? ثبت شرکت در آلمان و اخذ اقامت دائم آلمان و پاسپورت آلمانی را با مشاوره با مشاوران حاذق موسسه حقوقی ملک پور در دفتر وین و یا دفاتر همکار در ایران بگیرید.

 

3 3 ثبت شرکت در آلمان

تحلیل سایت InvestGermanyاز وضعیت سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور آلمان

در این قسمت از نوشتار نگاهی اجمالی به دلایل انتخاب آلمان برای سرمایه گذاری از نظر این سایت میپردازیم.

1-اقتصاد پایدار و بدون چالش کشور آلمان

2- آلمان یکی از رهبران اقتصاد جهانی است

3-اختراعات و نوآوری در این کشور در بیشترین حد قرار دارد

4-اعطای سود به سرمایه گذاران از جانب دولت انجام میپذیرد

5-میزان مالیات متعارف در کشور آلمان

6- وجود نیروهای کار زبده در این کشور

7-اقتصاد و زیرساخت های توسعه یافته در کشور آلمان

8-اعطای وام دولتی به سرمایه گذاران خارجی

9-وجود شرایط یکسان برای سرمایه گذار آلمانی و سرمایه گذار خارجی

10-چهارچوب مشخص و ثابت سرمایه گذاری

 

در انتها این نکته قابل ذکر است که وقتی که یک شخص خارجی در کشور آلمان ثبت شرکت انجام میدهد.میتواند در ابتدا اقامت یک ساله و پس از 3 سال تمدید اقامت دایم را برای خود و خانواده اش دریافت نماید.منظور از خانواده همسر و فرزندان زیر 18 سال هستند.شرط تمدید این شرکت ها انجام کار و درامد زایی و همچنین پرداخت مالیات بر درامد به دولت آلمان است.

میزان گردش مالی برای تمدید اقامت سالانه 100?000 دلار است.




ادامه مطلب

[ یکشنبه 96/11/29 ] [ 3:41 عصر ] [ mie ]

کار در آلمان برای ایرانیان

کار در آلمان برای ایرانیان

کار در آلمان برای ایرانیان ، شرایط اخذ ویزای کاریابی آلمان برای ایرانیان 2018 ، چگونگی پیگیری کار در آلمان برای ایرانیان 2018 و ارتباط با موسسات کاریابی معتبر آلمانی و وضعیت کار در آلمان برای کارگران خارجی  ، کاریابی در آلمان برای ایرانیان ، لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2018 ، کاریابی برای کارگر ساده در آلمان ، شرایط کار در آلمان برای ایرانیان ، راهنمای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان برای ایرانیان ، مطالبی مرتبط در این مقاله برای شما عزیزان گنجانده شده است ، آیا ویزای کاریابی آلمان را به ایرانیان میدهند ، آیا ویزای جستجوی کار برای ایرانیان قابلیت تبدیل به اقامت دائم آلمان را دارد ، کار در آلمان با چه شرایطی میسر خواهد بود ، ویزاهای کاری آلمان به چه صورت هستند و با ویزای جستجوی کار در آلمان چه مدتی زمان داریم جهت یافتن شغل مناسب ،مشاغل مورد نیاز در آلمان سال 2017 چه مشاغلی هستند ، کار در آلمان برای ایرانیان به چه شکل است؟آیا کارگر ساده در آلمان می تواند ویزای کار آلمان را بگیرد؟ مشاغل مورد نیاز در آلمان در سال2017 کدامند؟ ایرانیان برای کار در آلمان باید چه شرایطی داشته باشند؟ انواع ویزای کار در آلمان به چه شکل است؟ در این نوشتار سعی شده است که شرایط کار در آلمان برای ایرانیان بررسی شده و بهترین روش هایی که ایرانیان می توانند به وسیله ی آنها به کار در آلمان برسند بیان شود. و در صورت مطالعه مقالات ما در سایت درمورد کار در آلمان و کاریابی در آلمان هنوز سوالی در ذهن داشتید مشاوران ما در دفتر وین بطور مستقیم پاسخگوی شما سروران گرامی خواهند بود.

انواع ویزا هایی که ایرانیان می توانند به وسیله آن به کار در آلمان برسند

ویزای جستجوی کار

ویزای کار از طریق پیشنهاد شغلی

ویزای کار از طریق بلو کارت آلمان

کار در آلمان از طریق ویزای جستجوی کار

در تعداد کمی از  کشورها از جمله آلمان این امکان وجود دارد که اشخاص تحت ویزای (جست و جوی کار)  آربایت زوخه وارد خاک آلمان شده و طی مدت 6 ماه شغل بیابند در این شرایط شخص نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد اما واضح است که از مستلزمات برقراری ارتباط و رفع حداقل حوائج آشنایی  به زبان مشترک  می باشد پس بهتر است که شخص به زبان انگلیسی حداقل  با نمره ی 5?5 یا زبان آلمانی حداقل A2 آشنا باشد.نیاز به تکلم و برقراری ارتباط امری اجتناب ناپذیر است و در هر نوع اقدامی جهت مهاجرت ارائه ی مدرکی دال بر دانستن زبان کشور مورد نظر یا حدافل قدرت بر تکلم حتی به زبان مورد وثوق دولت ها ((انگلیسی)) مورد نیاز است.

دقت کنید ویزای جستجوی کار در آلمان یک ویزای شش ماهه است و شخص می باید در مدت شش ماه قرارداد کاری خود را منعقد نماید.شخص میبایست در ابتدا به صورت انفرادی وارد کشور آلمان شده و به جستجوی کار بپردازد.چنانچه شخص بتواند در این مدت شش ماه قرارداد کاری منعقد نماید می تواند همسر و فرزندان خود را نیز به کشور آلمان بیاورد. منظور از قرارداد کاری قراردادی با حداقل یک سال اعتبار است.گفتنی است که است که این شغل می بایست مرتبط با تحصیلات و سابقه ی کاری فرد متقاضی باشد.

پس از اینکه فرد متقاضی قرارداد خود را منعقد نمود ابتدا به وی یک کارت اقامت یک ساله و در بار دوم نیز یک اقامت یک ساله و پس از آن یک اقامت 3 ساله به فرد تعلق می گیرد.و بعد از طی شدن این پنج سال شخص می تواند درخواست اقامت دائم آلمان نماید. درصورتی که شخص  با یافتن شغلی  دستمزد ی بیش از متوسط حقوق در آلمان  دریافت نماید یعنی معادل 3000 تا 3500 یورو بعد از یکسال موفق به در یافتblue card  می شود.

کار در آلمان برای ایرانیان و کاریابی در آلمان از جمله تخصص های ما میباشد که در صورت تمایل میتوانید با دفاتر وین ما تماس مستقیم داشته و از امکان مشاوره ای حرفه ای و رایگان جهت دریافت اطلاعات در این زمینه بهره مند گردید .

 

دانشگاه های رایگان در آلمان888 کار در آلمان برای ایرانیان

کار در آلمان برای ایرانیان از طریق پیشنهاد شغلی

در این روش ابتدا شما نیاز به پیدا کردن کارفرما در کشور آلمان دارید.به این طریق که کارفرمای  شما ابتدا میبایست شغل مورد نظر را 3 ماه در کشور آلمان و پس از آن 3 ماه دیگر در اتحادیه اروپا آگهی  کند اگر فردی از داخل کشور آلمان و یا داخل اتحادیه اروپا تمایل به تصاحب این موقعیت شغلی نداشت آنگاه کار فرما می تواند درخواست دعوت به کار از شما در ایران نماید. راه دیگر در این روش این است که کارفرما به شخصه و یا توسط وکیل به اداره ی کار مراجعه نماید و این اداره را قانع نماید که نیروی کار مورد نظر او در کشور آلمان یافت نمی شود و کارفرما می بایست این نیروی کار را از ایران استخدام نماید.

کار در آلمان از طریق بلو کارت

BLUE CARD  کشور آلمان یک نوع ویزای کار می باشد که قابل تمدید در کشور آلمان است و این امکان را دارد که اقامت موقت کشور آلمان را به اقامت دایم تبدیل نماید.در 1 اوت سال 2012سیستم کارت آبی اتحادیه اروپا در کشور آلمان آغاز شد. اگر فردی که ویزای جستجوی کار 6 ماهه  ی کشور آلمان را دریافت می کند بتواند در کشور آلمان کاری متناسب را پیدا نماید ویزای فرد به مدت6 ماه دیگر هم تمدید می شود و پس از آن فرد می تواند blue card  کشور آلمان را هم دریافت نماید .blue card اتحادیه ی اروپا برای حداکثر 4 سال صادر خواهد شد و یا برای یک دوره ی کوتاه برای قرارداد کار کوتاه صادر می شود. فرد متقاضی باید فارغ التحصیل یک دانشگاه معتبر باشد که مدرک این دانشگاه مورد تایید کشور آلمان واقع شود.

فرد متقاضی باید یک قرارداد کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود در کشور آلمان را داشته باشد.فرد بدون پیشنهاد کار نمی تواند BLUE  CARD کشور آلمان را دریافت نماید. حقوق دریافتی فرد متقاضی که با یک شرکت آلمانی قرارداد کار دارد باید حداقل سالی 45000 یورو باشد و اگر فرد فارغ التحصیل یکی از رشته هایی باشد که کشور آلمان به آن نیازمند است مثل ریاضیات،علوم پایه،IT،مهندسی،پزشکی و…حقوق دریافتی چنین اشخاصی می تواند سالی 35000 یورو باشد. شخصی که  BLUE CARDکشور آلمان را دریافت می کند می تواند خانواده خود را همراه ببرد و آنها هم اجازه کار وزندگی را در آلمان خواهند داشت اما مدت اقامت و کار در کشور آلمان بستگی به اعتبار BLUE CARD دارد.

شخصی که BLUE CARD  کشور آلمان را دارا می باشد و مدرک زبان آلمانی حداقل تا سطح B1 را هم دارا است خیلی راحتتر و سریعتر می تواند اقامت دایم کشور آلمان را دریافت نماید حتی ممکن است فرد پس از گذشت 3 ماه اقامت دایم کشور آلمان را دریافت نماید و پس از گذشت 3 سال از اقامت دایم فرد می تواند برای اخذ تابعیت و پاسپورت کشور آلمان اقدام نماید اما نکته مهمی که وجود دارد این است که افرادی که اقامت دایم کشور آلمان را دریافت کرده اند نباید بیشتر از 6 ماه در خارج از کشور آلمان زندگی کنند در غیر این صورت اقامت دایم خود را از دست خواهند داد. همانطور که ملاحظه نمودید کار برای ایرانیان در آلمان به 3 طریق اصلی قابل اقدام است.از این رو متقاضیان ایرانی کار در آلمان می توانند به هر یک از این طرق اقدام به مهاجرت کارینمایند.توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام با موسسات حقوقی معتبر تماس گرفته و از مشاوره  آنها بهره مند شوید. و در صورت تمایل میتوانید با دفاتر وین ما تماس مستقیم داشته و از امکان مشاوره ای حرفه ای و رایگان بهره مند گردید .




ادامه مطلب

[ یکشنبه 96/11/29 ] [ 3:39 عصر ] [ mie ]

مدارک لازم ویزای کار آلمان

مدارک لازم ویزای کار آلمان

مدارک لازم ویزای کار آلمان و مدارک مورد نیاز ویزای جستجوی کار آلمان ، شرایط اخذ ویزای کار آلمان و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کاریابی آلمان  چیست ،در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2017 چه مسائلی ذکر و چه مشاغلی اعلام شده است . مشاغل مورد نیاز آلمان در سال 2017  چیست ، مدارک لازم ویزای کار آلمان چیست؟ آیا از شرایط کار در آلمان برای ایرانیان اطلاع دارید؟ مبلغ مورد نیاز برای اخذ ویزای کار آلمان چیست؟ کاریابی در آلمان چه شرایطی دارد؟ لیست مشاغل مورد نیاز آلمان چیست؟ مهاجرت به آلمان از طریق تخصص چه شرایطی دارد؟تعریف کارگر ساده در آلمانچیست؟ جهت کاریابی در آلمان با کدام موسسات میتوانیم کار کنیم ، در این مقاله سعی شده است که اولا به مدارک لازم ویزای کار آلمان پرداخته شود و ثانیا به طور مختصر در مورد ویزای کار آلمانو کاریابی در آلمان توضیحاتی داده شود.شما همچنین می توانید لیست مشاغل مورد نیاز آلمان در سال 2017 را نیز ببینید. وضعیت کار در آلمان برای ایرانیان در حال حاضر خوب بوده و برخی از مشاغل درآلمان خواهان دارد.

لازم به توضیح است که قبل از هر گونه اقدام برای اخذ ویزای کاری آلمان و همچنین اطلاع از شرایط و مدارک لازم ویزای کار آلمان حتما با موسسات حقوقی سراسر کشور تماس گرفته و از مشاوره وکلای حقوقی و همچنین مشاوران مجرب در این موسسات بهره مند شوید.

مدارک لازم جهت ارایه درخواست ویزای کار آلمان:

1:نسخه امضا شده فرم تقاضای ویزا که به صورت کامل و خوانا به زبان آلمانی و یا انگلیسی پر شده باشد.

2:گذرنامه امضا شده که اعتبار آن حداقل تا 3 ماه پس از خاتمه ویزای درخواستی باشد و به همراه کپی از صفحات 2و3 در صورت موجود بودن گذرنامه های قدیمی و سایر گذرنامه های معتبر که در صورت موجود بودن بهتر است که آنها هم ارایه شود.

3: یک عکس رنگی با زمینه روشن و در ابعاد 3*4 البته توجه داشته باشید که سفارت به هیچ عنوان عکسهای قدیمی تر از 6 ماه را نمی پذیرد.

4:شناسنامه متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات.

5:گذرنامه و شناسنامه همسر و یا گواهی فوت وی.

6:بیمه درمانی مسافرتی برای طول مدت مسافرت با پوشش حداقل 30000 یورو و معتبر برای همه کشورهای عضو شنگن به همراه 1 نسخه کپی از آن .

7:دعوت نامه امضا شده تجاری که بیانگرهدف فرد از مسافرت و طول مدت سفر باشد . دعوت کننده باید تمام هزینه های مسافرت فرد را تقبل نماید .

8:مکاتبات تجاری با شرکت دعوت کننده و یا مدارک مربوط به واردات و صادرات کالا و  کلیه مدارکی که نشانگر اعتبار تجاری با شرکت دعوت کننده باشد .

9:گواهی اشتغال به کاراز طرف کارفرما و مدارک از جمله روزنامه رسمی شرکت ، فیش حقوقی و سوابق بیمه تامین اجتماعی .

10:اصل و کپی اسناد مالکیت .

11:صورت وضعیت حساب های بانکی درسه ماه گذشته و سایر مدارک مالی .

12:وضعیت مالی و شغلی همسر حتی اگر به عنوان همراه سفر نکند .

13:مدارک فرزندانی که در ایران سکونت می کنند .

لازم به ذکر است حضور شخص متقاضی برای روز مصاحبه در سفارت کشور آلمان الزامی می باشد چنانچه متقاضی که دو سال گذشته با دو ویزای شینگن و یا یک ویزای شینگن دو ساله حداقل دو بار سفر کرده باشد ، در این صورت نماینده متقاضی می توانند جهت ارائه مدارک به سفارت مراجعه نماید . اگر سفارت تشخیص دهد در صورت نیاز این افراد باید به سفارت کشور آلمان مراجعه نمایند.

 

تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان6666 مدارک لازم ویزای کار آلمان

این مقاله متعلق به موسسه حقوقی ملک پور می باشد.موسسه حقوقی ملک پور این امکان را دارد که شما هموطنان عزیز را در طی مراحل دریافت ویزای کاری کشور المان همراهی نماید.

فرد متقاضی ویزای کار کشور المان باید در حدود 10000 یورو تمکن مالی داشته باشد تا بتواند برای اخذ ویزای کاری کشور آلمان اقدام نماید.

فرد متقاضی ویزای کار کشور آلمان باید به زبان آلمانی تسلط کافی داشته باشد و یا حداقل مدرک زبان IELTS  ویا TOFELرا دارا باشد.

فرد متقاضی پس از اخذ ویزای کار آلمان میتواند به صورت فول تایم حدود 40 ساعت در هفته به کار مشغول شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کشور آلمان

1: تکمیل فرم تقاضا.

2:کپی صفحات پاسپورت متقاضی.

3:شناسنامه متقاضی و کپی آن.

4:بیمه نامه.

5: دوقطعه عکس 6*4

6:ترجمه مدارک به زبان آلمانی و یا انگلیسی.

7:ترجمه مدارک انگلیسی.

8:سوابق کار در صورت داشتن سابقه کاری.

9:رزومه.

10:پرینت حساب شخص متقاضی.

ویزای کار آلمان دو نوع است

ویزای جستجوی کار

ویزای کار از طریق پیشنهاد شغلی

 

ویزای نیروی کار یا Skilled worker،،متقاضی اجازه دارد با این ویزا مدت محدودی (سه تا شش ماه–90روزه تا180روز) در آلمان بدنبال کار بگردد .

بعد به کشورش باز می گرددودر صورت یافتن کار ویزای سه ماهه میگیرد که حکم ورود شما به آلمان برای کاراست.

بعد از ورود به آلمان تقاضای کارت آبی میدهد که بعد از یک ماه صادر میشود.

پس از آنکه مشغول بکار شد با پرداخت مالیات موفق به اخذ مجوز اقامت دایم می گردد.

ویزا برای دریافت پیشنهاد کاری Job offer،، ابتدا باید کار موردنظر به مدت سه ماه درآلمان و سه ماه در سایت کاریابی اتحادیه اروپا(جمعأ شش ماه،گاهی کمتر) آگهی شود.

سپس تعداد اشخاصی که اعلام آمادگی کرده اند* ذکر شده وبه همراه درخواست کارفرما و کارگر تقدیم سفارت  و بعد در آژانس اشتغال فدرال آلمان بررسی شود.

*اولویت شغل ابتدا برای اتباع آلمانی داخل و خارج کشور آلمان  .

دوم اتباع اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا و اتباع سویس در اکثر موارد اتباع ممتاز شامل استرالیا،ژاپن،کانادا،کره جنوبی، نیوزلند، اسراییل و شهروندان آمریکا(بدون ویزا)  ،. سوم اتباع کشورهای ثالث.

در تعداد کمی از  کشورها از جمله آلمان این امکان وجود دارد که اشخاص تحت ویزای (جست و جوی کار)  آربایت زوخه وارد خاک آلمان شده و طی مدت 6 ماه شغل بیابند در این شرایط شخص نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد اما واضح است که از مستلزمات برقراری ارتباط و رفع حداقل حوائج آشنایی  به زبان مشترک  می باشد پس بهتر است که شخص به زبان انگلیسی حداقل  با نمره ی 5?5 یا زبان آلمانی حداقل A2 آشنا باشد.نیاز به تکلم و برقراری ارتباط امری اجتناب ناپذیر است و در هر نوع اقدامی جهت مهاجرت ارائه ی مدرکی دال بر دانستن زبان کشور مورد نظر یا حدافل قدرت بر تکلم حتی به زبان مورد وثوق دولت ها ((انگلیسی)) مورد نیاز است.

دقت کنید ویزای جستجوی کار در آلمان یک ویزای شش ماهه است و شخص می باید در مدت شش ماه قرارداد کاری خود را منعقد نماید.شخص میبایست در ابتدا به صورت انفرادی وارد کشور آلمان شده و به جستجوی کار بپردازد.چنانچه شخص بتواند در این مدت شش ماه قرارداد کاری منعقد نماید می تواند همسر و فرزندان خود را نیز به کشور آلمان بیاورد.

منظور از قرارداد کاری قراردادی با حداقل یک سال اعتبار است.گفتنی است که است که این شغل می بایست مرتبط با تحصیلات و سابقه ی کاری فرد متقاضی باشد.

در نهایت می توان گفت که کشور آلمان برای کار از شرایط بسیار مناسبی برخوردار می باشد و همه ساله افراد بسیاری متقاضی ویزای کار در آلمان هستند.افراد از طریق ویزای کار کشور آلمان می توانند اقامت و تابعیت کشور المان را اخذ نمایند.کشور المان بدلیل موسسات کاریابی فراوان و معتبری که دارد امکان کار و سرمایه گذاری را برای همه افراد فراهم کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت موسسه حقوقی ملک پور مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در جهت اخذ ویزای کاری کشور آلمان کسب نمایید.

و در صورت تمایل به مشاوره در باب مهاجرت به آلمان ، کار در آلمان ، ویزای جستجوی کار در آلمان ، تحصیل در آلمان ، اخذ اقامت آلمان ، مدارک لازم ویزای کار آلمان میتوانید با دفتر ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل فرموده و مشاوره تلفنی رایگان اخذ بفرمایید .




ادامه مطلب

[ یکشنبه 96/11/29 ] [ 3:38 عصر ] [ mie ]

اخذ ویزای کار در کشور آلمان

اخذ ویزای کار در کشور آلمان

اخذ ویزای کار در کشور آلمان و قوانین 2018 آن ، اخذ ویزای کار در کشور آلمان و اخذ بلوکارت آلمان که به ویزای جستجوی کار آلمان معروف است چه شرایطی دارد و چگونه میتوان ویزای کار آلمان را اخد نمود ، شرایط اخذ ویزای کار در کشور آلمان و شرایط اخذ بلوکارت آلمان برای ایرانیان چیست؟ در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2018 چه مشاغلی اعلام شده است ، برای گرفتن وقت سفارت آلمان جهت ویزای کاریابی چه اموری باید انجام گردد ، جهت کاریابی در آلمان چه باید کرد،  آیا پس از اخذ ویزای کار آلمان میتوانیم اقامت دائم آلمان را نیز اخذ نماییم؟  آیا می خواهید بدانید شرایط  اخذ ویزای کار در کشور آلمان را دارید؟ آیا می دانید اخذ ویزای کار در کشور آلمان چه هزینه ای دارد؟ آیا ویزای کار  آلمان شرایط مناسبی برای ایرانیان را دارد؟ آیا پس از مهاجرت به آلمان از طریق اخذ ویزای کار آلمان امکان کار هست؟ آیا پس از پایان  ویزای کار در کشور آلمان امکان اقامت دارید؟ آیا با اخذ ویزای کار در کشور آلمان در زمان ورود همراهان خود را می توانید با خود ببرید؟ آیا میخواهید بدانید برای اخذ  ویزای کار در کشور آلمان چگونه اقدام نمایید؟ آیا برای اخذ  ویزای کار در کشور آلمان با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور تماس داشته اید؟

اخذ ویزای کار در کشور آلمان و مهاجرت به آلمان تخصص ماست ، موسسه حقوقی ملک پور در خصوص اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، موسسه حقوقی ملک پور با بهترین مشاوره تمام سوالات شما را در خصوص اخذ ویزای کار در کشور آلمان، شرایط اخذ اقامت آلمان، را پاسخ می دهد تا بتوانید با استفاده مشاوره با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور بهترین مشاوره را دریافت نمایید  .

پایتخت آلمان شهر بسیار زیبای برلین است زبان مردم آلمان، آلمانی می باشد، واحد پول آلمان  یورو است ، آلمان  در  میان دیگر کشورهای اروپایی بسیار پیشرفته است.  شمال آلمان دریای شمال ، دانمارک و دریای بالتیک ، از جنوب با کشور اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه بلژیک و هلند هم مرز است.

مهاجرت کاری آلمان

این روز ها مهاجرت کاری طرفداران بسیاری دارد . و ما شاهد این هستیم که روزانه افراد زیادی برای مهاجرت از طریق کار به کشورهای اروپایی از جمله آلمان  اقدام میکنند.

البته این امر را باید در نظر گرفت که  مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی از جمله آلمان  هر روزه دست خوش تغییرات زیادی است و این به این معنی است  که شرایط مهاجرت کاری در طول زمان به سرعت تغییر می کند و فرصت ها و آسیب های جدیدی را به وجود می آورد.

بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر از جمله آلمان  جویای جذب نیروی کار متخصص از سایر کشورها هستند، اما این به این معنی نیست که مهاجرت کاری بسیار ساده یا  آسان است.

این کشورها برای اثبات  تخصص و مهارت  افراد مراحل سخت و پیچیده ای را دارند تا از ورود افرادی که مناسب نبوده و مهارت لازم را ندارند  به جامعه شان جلوگیری نمایند.

از این رو در سالهای اخیر قوانین  به سرعت تغییر کرده است و هر سال پیچیده تر و سخت تر از سال قبل شده است. علاوه بر این هم  لیست حرفه ها و مشاغلی که شانس مهاجرت به این کشور را دارند هر سال دستخوش تغییر می شود. شرایط در کشورهای دیگر نیز آنچنان متفاوت نیست.

لذا پدیده مهاجرت کاری نیاز به دانش کافی در مورد شرایط و فرصت ها و همچنین صرف زمان دارد. که مشاوران ما  در موسسه حقوقی ملک پورمیتوانند شما را در این امر یاری کنند.

جهت گرفتن وقت سفارت آلمان جهت ویزای کاریابی که این روزها امری بسیار سخت شده و افراد زیادی در صف های طولانی جهت گرفتن وقت ویزای کاری سفارت آلمان  میباشند و گاهآ یک تا دوسال شاید در انتظار وقت سفارت بمانند حتما با وکلا و مشاوران زبده و متبحر در امر ویزای کاریابی آلمان قبل از هر اقدامی مشورت بفرمایید.

اولین راه برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان   داشتن جاب افر یا پیشنهاد کاری از جانب یک کارفرما در یک شرکت معتبر در کشور آلمان   است اخذ ویزای کاری کشور آلمان  به این طریق در واقع تنها راهی است که به اتباع خارجی که در خارج از اتحادیه اروپا زندگی میکنند و دارای مهارت و تخصص خاصی هستند پیشنهاد میشود.

در این روش به افرادی با تخصص و یا مهارت خاص اجازه کار و اقامت یک ساله داده میشود. متقاضیان برای اخذ ویزای کاری در کشور آلمان   باید حداقل دارای مدرک لیسانس بوده و در حرفه ای دارای تخصص و مهارت لازم باشند.

  • اخذ ویزای کاری در کشور آلمان که توسط دعوت نامه یک کارفرما در یک شرکت آلمانی انجام میشود بدین صورت است که بایستی یک آگهی کار 3 ماهه در داخل کشور آلمان در روزنامه های محلی و در ادامه یک آگهی 3 ماهه در اتحادیه اروپا  منتشر نماید و ثابت کند  نماید که هیچ نیروی کاری در کشور آلمان  و  هیچ عضوی در  اتحادیه اروپایی و یا  هیچ پناهنده ای که مجوز کار دارد و  هیچ دانشجویی که درسش تمام شده است و مجوز پیدا کردن کار دارد متقاضی این شغل نیست.

 

  • راه دیگری که شما را سریعتر به مهاجرت به آلمان و اخذ ویزای کار در کشور المان میرساند ، روشی است که فرصتی شش ماهه را به شما  میدهد  که جهت جستجوی کار در آلمان وارد این کشور شوید.

خوشبختانه کشور آلمان با کمبود نیروی متخصص جوان مواجه است و  این کشور نیازمند نیروهای متخصصی در رشته های مثل مهندسی  برق، مهندسی  کامپیوتر، مهندسی  الکترونیک، مهندسی  صنایع، مهندسی  مکانیک، مهندسی  الکتروتکنیک، مهندسی  شیمی، فیزیک، آی تی، گروه پزشکان، دارو سازان و پرستاران و دندانپزشکان  و… میباشد. این افراد از شانس بیشتری در اخذ ویزای کار در آلمان برخوردار هستند.

شرایط اخذ ویزای کاری در کشور آلمان

شرایط تاثیر گذار در  اخذ ویزای کاری کشور آلمان بدین گونه است:

*سن حتما باید زیر 40 سال باشد.

*  سابقه کار نسبتا خوب و  بیش از یک سال

* مدارک فنی و حرفه ای مختلف

* مدرک زبان آلمانی یا  آیلتس یا تافل در ویزا شدن فرد برای اخذ ویزای کاری کشور آلمان  بسیار موثر است.

بسیاری از شرکت ها در کشور المان نیازمند به نیروهای متخصص خارجی جهت تامین نیروهای متخصص خود میباشند، این امکان وجود دارد که  برای  افردای که متقاضی  ویزای کار کشور المانهستند در بعضی از رشته های خاص، شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی وی را  پیدا کرد. شما پس از اخذ ویزای کار در آلمان وارد این کشور میشوید  و فرصت شش ماهه ای جهت یافتن کارمورد نظر را دارید.

اگر پیشنهاد شغلیjob offer)  (مناسب را اخذ نمایید،  ویزای شما به مدت شش ماه دیگر تمدید خواهد شد و در صورتیکه  پایه حقوقی  شما 3000 یورو به بالا باشد شما موفق به دریافت Blue card کشور المان می شوید.

هموطن عزیز توجه فرمایید که شما با اخذ این نوع ویزا نمیتوانید همراه را همزمان با خود به کشور آلمان ببرید و باید پس از گرفتن کار و زیرمجموعه شدن برای همراه خود اقدام کنید.

از مزایای کار در کشور آلمان اجازه اقدام برای ویزای همراه ( همراه به منظور همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد) برای همراهان متقاضی ، امکان تحصیل رایگان  فرزندان متقاضی، ، امکان تمدید  ویزا  به منظور دریافت فرصت شغلی جدید ، امکان  اخذ اقامت برای متقاضی، بیمه ، سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و هزینه های پایین زندگی با توجه به سطح زندگی و رضایتمندی در کشور آلمان  می توان اشاره نمود.

موسسه حقوقی ملک پور با توجه به داشتن دفتر و مشاوران متخصص حتی حتی پس از ورود شما به کشور آلمان برای زندگی در کشور آلمان نیز شما را راهنمایی می نماید و با ارائه مشاوره صحیح و حرفه ای شما را در این مسیر راهنمایی می نماید. شما می توانید در کشور آلمان نیز از خدمات موسسه حقوقی ملک پور بهره مند شوید.

جهت گرفتن وقت سفارت آلمان جهت ویزای کاریابی که این روزها امری بسیار سخت شده و افراد زیادی در صف های طولانی جهت گرفتن وقت ویزای کاری سفارت آلمان  میباشند و گاهآ یک تا دوسال شاید در انتظار وقت سفارت بمانند حتما با وکلا و مشاوران زبده و متبحر در امر ویزای کاریابی آلمان قبل از هر اقدامی مشورت بفرمایید.

 

موسسه حقوقی ملک پور با ارایه بهترین مشاوره و خدمات برای مهاجرت به آلمان و اخذ ویزای کار کشور آلمان به متقاضیان این فرصت و موقعیت را فراهم میکند  تا متقاضیان اخذ ویزای کار کشور آلمان با استفاده از مشاوره مشاوران مجرب موسسه حقوقی ملک پور بتوانند از شرایط اخذ ویزای کار کشور آلمان  بهره مند شوند وما با جرات اعلام می نماییم که در خصوص  اخذ ویزای کاریابی کشور آلمان هیچ موسسه ای توان رقابت با موسسه حقوقی ملک پور را ندارد و با عنایت به این نکته که موسسه حقوقی ملک پورتحت نظارت مستقیم حقوق دان برجسته جناب آقای امیر محمد ملک پور به ارایه خدمات مشاوره به شما عزیزان می نماید.

شما عزیزن نیز میتوانید جهت مشاوره مستقیم با ما با دفتر وین ما و یا دفاتر همکار ما در ایران و بلاروس تماس حاصل بفرمایید و در باب اخذ ویزای کار در کشور آلمان و مهاجرت به آلمان و کاریابی در آلمان مشاوره تلفنی رایگان بگیرید.




ادامه مطلب

[ یکشنبه 96/11/29 ] [ 3:36 عصر ] [ mie ]