سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بورسیه تحصیلی در ایتالیا

بورسیه تحصیلی در ایتالیا

 

اخذ بورسیه تحصیلی در ایتالیا، شرایط بورسیه تحصیلی در ایتالیا، بورسیه کامل تحصیلی در ایتالیا، انواع بورسیه تحصیلی در ایتالیا

 

اخذ بورسیه تحصیلی در ایتالیا 2018 تقریبا برای اکثر متقاضیان تحصیل در ایتالیا فراهم است. اگر شما خواهان اخذ بورسیه تحصیلی کشور ایتالیا هستید میتوانید با کسب اطلاعات دقیق و شناخت دانشگاه های ایتالیا و انواع سیستم های بورسیه تحصیلی دانشگاه های ایتالیا، همچنین کسب آگاهی از قواعد اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا و چگونگی مهاجرت تحصیلی به ایتالیا با استفاده از بورسیه تحصیلی دانشگاه های این کشور هرچه سریعتر همانند سایر متقاضیان اقدام نمایید. اخذ پذیرش تحصیلی در ایتالیا به همراه اخذ بورس تحصیلی ایتالیا امریست که در سالهای اخیرمورد توجه بسیاری از هموطنان عزیز قرار گرفته است. اگر تمایل دارید وضعیت پرونده ی خود را جهت اخذ پذیرش تحصیلی همراه با بورس کشور ایتالیا به طور رایگان ارزیابی نمایید، میتوانید هم اکنون اقدام نمایید و با شماره های موسسه ی حقوقی ملکپورتماس حاصل نمایید تا کارشناسان حقوقی مهاجرت تحصیلی به ایتالیا در بخش بورسیه تحصیلیشما را یاری نمایند.

 

فایل های صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب بورسیه تحصیلی ایتالیا

Audio

 

Audio


فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب بورسیه تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در ایتالیا

 

دولت ایتالیا، دانشجویان ایتالیایی و یا افرادی که اقامت دائم ایتالیا را دارند را حمایت میکند همچنین امکانات اخذ بورس تحصیلی در ایتالیا برای دانشجویان خارجی را فراهم میکند.اخذ بورسیه تحصیلی دانشگاه های ایتالیا برای متقاضیان تحصیلی در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری (research based  & course based) امکان پذیر میباشد. دقت فرمایید شما متقاضی تحصیل در ایتالیا در هر رشته ای که هستید امکان اخذ بورسیه تحصیلی در ایتالیا برای شما وجود دارد.

 

پس از سالها تجربه ی مثبت و مفید تیم کارشناسان حقوقی بخش حقوق مهاجرت به ایتالیا و مشاورین پذیرش تحصیلی ایتالیا درموسسه ی حقوقی ملکپور، اکنون با اطمینان به شما عزیزان عرض میکنیم دولت ایتالیایک دولت قابل اطمینان بوده و در زمینه ی ارائه ی انواع بورس های تحصیلی به دانشجویان ایرانی مقیم ایتالیا نهایت همکاری را از طریق وکیل مهاجرت به کشور ایتالیا درسفارت ایتالیا یا موسسات حقوقی معتبر در بخش مشاوره ی مهاجرت به ایتالیا ارائه داده و شرایط را جهت اقدام تمام متقاضیان تحصیل لیسانس در ایتالیا ، تحصیل فوق لیسانس در ایتالیا و همچنین تحصیل در مقطع دکتری در ایتالیا سهل نموده است.

 

متقاضیان عزیز، قطعا برای شما سوالاتی در مورد نحوه ی اخذ بورسیه ی تحصیلی از دانشگاه های ایتالیا، یا شرایط استفاده از انواع بورسیه تحصیلی در ایتالیا پیش میآید، و در اصل به دنبال جواب این سوال هستید که آیا دانشجویان ایرانی میتوانند از بورسیه تحصیلی دانشگاه های ایتالیا استفاده کنند ؟

 

در واقع باید گفت افرادی که از دانشگاه ها و موسسات مورد وثوق دولت ایتالیا فارغ التحصیل شده باشند واجد شرایط استفاده از بورس تحصیلی ایتالیا میباشند. همینطور، افرادی که زبان ایتالیایی را فرا گرفته اند و مدارک زبان ایتالیایی نظیر CILS B2، CELI 3، PLIDA B2و INT.IT Roma Treرا دارند هم واجد شرایط اخذبورسیه ی تحصیلی در ایتالیا هستند. گاها متقاضیان در مشاوره ی رایگان تلفنی با کارشناسان حقوق مهاجرت ایتالیا در موسسه ی حقوقی ملکپور تماس میگیرند و سوال میپرسند که آیا درصد شانساخذ بورسیه ی تحصیلی ایتالیا ربطی به سن آنها دارد یا خیر ؟ جهت این دوستان به عرض میرسانیم که محدودیت سن برای اخذ بورسیه تحصیلی ایتالیایکی از عواملی است که باید به آن توجه داشت. به این صورت که افرادی که زیر سن 18سال هستند و یا اشخاصی که بالای سن 31سال هستند شانس کمتری برای اخذ بورسیه تحصیلی دارند. اما نکته اینجاست که این موضوع از ارزش های کشور ایتالیا و تحصیل در دانشگاه های معتبر ایتالیا کم نمیکند. هنوز هم در لیست پر طرفدارترین کشور های دانشجویی از دیدگاه دانشجویان سرتاسر دنیا کشور ایتالیا در مقام اولین های این لیست قرار دارد. از دلایل این انتخاب میتوان به طبیعت بکر و خیره کننده ی کشور ایتالیا، کیفیت زندگی بالا و امکان تحصیل به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی در دانشگاه های ایتالیا درحالی که به راحتی میتوان واجد شرایطاخذ بورسیه تحصیلیجهت تحصیل در دانشگاه های این کشور شد اشاره کرد. علاوه بر جاذبه های توریستی بسیاری که کشور ایتالیا دارد ، این کشور دارای موقعیت تجاری و جهانگردی بسیار حساسی در میانکشور های عضو شنگن میباشد که نگاه دولت های زیادی به سوی این کشور و پیشرفت های آن میباشد. تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های معتبر ایتالیا، و عدم وجود محدودیت در انتخاب رشته جهت تحصیل در دانشگاه های ایتالیا به زبان انگلیسی به همراه امکان اخذ کمک هزینه های تحصیلی دانشگاه های ایتالیا همه و همه موجب رشد و ارتقاء این کشور در میان سایر گزینه های تحصیلی اروپا شده اند. نقش دانشجویان خارجی که از فرهنگ های متفاوتی جهت تحصیل در دانشگاه های ایتالیا وارد کشور ایتالیا میشوند بسیار مهم است، مخصوصا با توجه به اینکه کشور ایتالیا در زمینه های خودرو سازی و صنعت قطعات اتومبیل، فناوری دکوراسیون داخلی، پوشاک و مدلینگ همواره پیشرو بوده و دارای برندینگ برتر اتحادیه میباشد، توجه جوانان بسیاری من جمله ایرانیان، به این کشور معطوف میشود.

شرایط ویژه جهت تحصیل دانشجویان ایرانی در دانشگاه های ایتالیا همراه با کمک هزینه های تحصیلی:

 

اگر شما متقاضی ایرانی، نشان دهید که درآمدتان و یا درآمد شخصی که تحت تکفل او هستید در ایران سالیانه از مرز ده هزار یورو تجاوز نمیکند ، میتوانید هزینه ی تحصیل خود و همچنین امکاناتی همچون خوابگاه دانشجویی دانشگاه های ایتالیا به همراه وعده غذایی را از دانشگاه ایتالیا اخذ نمایید. به این نوع بورسیه DSUگفته میشود و به افرادی تعلق میگیرد که درامد پایینی داشته باشند. این بدین معناست که راه هایی وجود دارد تا موسسه ی حقوقی ملکپوردر مشاوره ی حقوقی خود در مورد پذیرش تحصیلی ایتالیابه شما ارائه دهد و شما دریابید چگونه میتوان در بهترین دانشگاه های کشور ایتالیا تحصیل نمود اما مجموع هزینه های تحصیل بسیار پایین و در حقیقت به عهده ی دولت یا دانشگاه این کشور باشد. این بورس توسط ارگان CAFFو در پی نامه ای با عنوان  ISEEUپس از دریافت مدارک مورد نیاز صادر میشود. پس از تایید مدارک متقاضی، یک طبقه بندی اقتصادی مدون اجرا خواهد شد که طی چه برنامه و فواصل زمانی به شما بورسیه تعلق خواهد گرفت.

 

جهت اخذ اطلاعات تکمیلی در مورد بورس DSU و نحوه ی اخذ آن میتوانید با مشاورین ما صحبت فرمایید.

 

مدارک ابتدایی مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی با کمک هزینه ی تحصیلی ایتالیا بدین شرح است:

 

–       فیش حقوقی پدر یا شخصی که تحت تکفل او هستید.

 

–       ترجمه ی فیش حقوقی پدر یا اشخاصی  که تحت تکفل او هستید.

 

–       فرم درخواست بورسیه تحصیلی

 

–       گواهی فیش حقوقی پدر به یورو

 

–       اجاره نامه (در صورت نیاز)

 

در زمانی که برایتحصیل در ایتالیاو اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا اقدام مینمایید جالب است نکاتی در مورد انواع بورسیه تحصیلی ایتالیابدانید. مانند این نکته که در مقطع فوق لیسانس تقریبا بدون محدودیت رشته های تحصیلی، امکان اخذ بورسیه در سه سطح خواهد بود: بورسیه ی 10هزار یورویی که کاملا هزینه های زندگی و شهریه ی دانشگاه شما را میپوشاند و مقداری هم میتوان پس انداز نمود، بورسیه ی 5هزار یورویی که علاوه بر پرداخت شهریه دانشگاه کمی هم میتوان ذخیره نمود، و بورسیه ای که شهریه دانشگاه را کاملا پوشش خواهد داد. دقت فرمایید، بورسیه ی دیگری نیز وجود دارد جهت دانشجویان PHDکه مبلغ آن حدودا 13هزار و چهارصد یورو میباشد. لازم به ذکر است، اگر شما این بورسیه ها را دریافت کرده باشید نیز متوانید مجدد اقدام کرده و از بورسیه ی DSUاستفاده کنید. افرادی که سریعتر به موسسه مدارک خود را تحویل میدهند به سرعت جهت اخذ پذیرش تحصیلیو کمک هزینه ی تحصیلیایشان اقدام رسمی صورت میگیرد.

 

ظاهرا شرایط برای گرفتن بورسیه تحصیلی ایتالیاراحت میباشد، اما نکته ای که خیلی باید به آن توجه داشته باشید اینست که اگر بورسیه تحصیلی به شما تعلق گیرد شما حتما متعهد هستید تعداد مشخصی واحد درسی را در طی  هر ترم با موفقیت بگذرانید.

 

انواع بورسیه تحصیلی در ایتالیا :

 

–       بورسیه ی دانشگاهی

 

–       بورسیه ی استانی

 

در مورد بورسیه ی استانی باید بیان داریم که دانستن سطح حداقل زبان ایتالیایی بسیار کمک میکند. و در مورد بورسیه ی دانشگاهی نیز مستقیما یکی از اساتید باید رزومه ی شما را کامل بررسی نماید.

 

از سایر مواردی که به اخذ بورسیه تحصیلی در ایتالیا به شما کمک میکند، ریز نمرات سالهای گذشته ، معدل تحصیلی شما، و وضعیت رزومه و سابقه ی تحصیلی و کاری شما میباشد که نیازاست مرتبط با رشته ی تحصیلیتان باشد. اگر به دنبال مهاجرت به ایتالیا و تحصیل در ایتالیا و اخذ بورسیه ی تحصیلی از دانشگاه های معتبر ایتالیاهستید و اگر تمایل به دریافت خدمات با تضمین در امور مهاجرت تحصیلی به ایتالیا هستید، لطفا بدون اتلاف وقت با شماره های تماس موسسه ی حقوقی ملکپور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل کرده و مشاوره ی رایگان تلفنی اخذ نمایید.




ادامه مطلب

[ شنبه 96/10/30 ] [ 6:57 عصر ] [ mie ]