سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان

اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان

اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان و شرایط 2018 اقامت از طریق کار آفرینی در آلمان ، اخذ اقامت دائم آلمان از طریق کار آفرینی ، قوانین کار آفرینی در آلمان ، ثبت شرکت و کار آفرینی در آلمان ، بهترین سرمایه گذاری در آلمان ، هزینه های ایجاد کار آفرینی در آلمان ، در این مقاله خدمت شما بزرگواران شرح داده شده است ، و اگر در باب شرایط اقامت از طریق کار آفرینی در آلمان ، اخذ اقامت دائم آلمان از طریق کار آفرینی ، ثبت شرکت و کار آفرینی در آلمان ، بهترین سرمایه گذاری در آلمان ، هزینه های ایجاد کار آفرینی در آلمان به دنبال اطلاعات هستید این مقاله را مطالعه بفرمایید ، آیا در مورد مهاجرت به آلمان و اقامت از طریق کار آفرینی در آلمان اطلاعاتی ندارید؟ آیا به دنبال یافتن سوالات ذهنی خود در باب اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان هستید؟ اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان سوالات زیادر را برای شما به وجود آورده است؟ شما سروران گرامی می توانید با مطالعه این مقاله تمامی سوالات ذهنی خود را در مورد اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان برطرف نمایید. با خواندن این مقاله در مورد اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان می توانید اطلاعات جامع و کاملی را بدست آورید و همچنین می توانید در موردبهترین سرمایه گذاری در آلمان و همچنین حداقل سرمایه گذاری در آلمان اطلاعات بدست آورید. داشتن آگاهی در مورد بهترین سرمایه گذاری در آلمان و همچنین حداقل سرمایه گذاری در آلمان می تواند بسیار به درک شما در خصوص اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان کمک کند. شما دوستان عزیر می توانید پس از خواندن این مقاله زیبا برای تکمیل اطلاعات خود با دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید و مشاوره تلفنی رایگان در باب اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان به دست آورید و یا به صورت حضوری مراجعه نمایید. همچنین میتوانید بصورت مستقیم با دفاتر وین تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید.

 اگر به فکر اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان هستید و در داخل خاک آلمان هستید و اقامت قانونی این کشور از هر طریقی ( تحصیلی ، کاری ، ازدواج و … ) را دارید می توانید درخواست خود را به اداره مهاجرت آلمان تحویل دهید و به همراه بیزینس پلنی که به آلمان تحویل می دهید در کوتاه ترین وقت ممکن کارآفرینی خود را در این کشور شروع کنید .

اما زمانی که افراد از خارج از خاک کشور آلمان درخواست اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان را دارند قوانین متفاوت خواهد بود و باید در این راه تائیدیه اتاق بازرگانی آلمان را برای کارآفرینی در این کشور داشته باشید . در ابتدا درخواست و بیزینس پلن شما توسط مقامات مسئول کنسولگری جهت اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان بررسی خواهد شد و بعد از گذشتن از فیلتر اول اگر نیاز باشد و امور تخصصی باشد از سازمان ها و نهاد ها و کارشناسان آلمانی در تشخیص مورد تائید بودن و یا نبودن بیزینس پلن کمک خواهند گرفت .

معمولاً این بررسی و تحقیق کارشناسانه حدود 2 تا 4 ماه طول خواهد کشید که آیا در ابتدا به شخص متقاضی اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان اقامت کوتاه مدت برای ورود به آلمان را بدهند و یا خیر . لذا باید دقت داشته باشید برای افرادی که تابعیت کشور هایی مثل استرالیا ، کانادا ، اسرائیل ، ژاپن ، جمهوری کره ، نیوزیلند یا ایالات متحده آمریکا را دارند نیازی به اجازه اولیه و اقامت کوتاه مدت ابتدایی نخواهد بود و بدون نیاز به اقامت موقت می توانند وارد این کشور شوند و موفق به اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان دست یابند .

 

جهت اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان نیاز است که شخص متقاضی تجربه و شناخت کافی در زمینه ی بیزینس پلن مورد نظر هم در محل اقامت خود و هم در کشور آلمان داشته باشد . به عنوان مثال مجوزات رسیم لازم برای همان بیزینس پلن و یا اسناد رسمی در کشور محل اقامت کفایت می کند .

بیزینس پلن در طرح اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان باید دارای شرایطی از جمله :

  1. داشتن تقاضا در منطقه ی مورد نظر در آلمان
  2. تاثیر مثبت بر اقتصاد
  3. نشان دادن تمکن مالی و یا وام یا تعهد مالی که پشتوانه بیزینس پلن شما باشد .
  4. داشتن تائیدیه از مراکز و نهاد هایی که بیزین پلن در این کشور سود آور است .

حداقل سرمایه گذاری در آلمان: با توجه به مسائل مختلف درخصوص کارآفرینی در آلمان و همچنین ثبت شرکت در آلمان باید به این نکته توجه داشت که حداقلی برای این امر وجود ندارد و شخص باید حتما هزینه های ماهیانه خود را به همراه حقوق ماهیانه پوشش دهد.

نکته بسیار جالب اینجا است که افرادی که تقاضای اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان را دارند اگر داخل این کشور تحصیل کرده باشند و یا اقامت تحصیلی در این کشور را داشته باشند خیلی سریع تر و بدون نیاز به مدارک و شرایط فوق برای اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان اقدام نمایند .

هزینه های اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان بستگی به بیزینس پلن و طرح اقتصادی ، محل اقامت در آلمان ، مدت اقامت و هدف از اقامت خواهد داشت ولی در نظر داشته باشید مبلغ 140 یورو سفارت آلمان برای بررسی طرح اقتصادی شما خواهد گرفت و هزینه ویزا 60 یورو خواهد بود .

شخص متقاضی اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان مدارک زیر مورد نیاز است :

  1. تکمیل فرم درخواست
  2. پاسپورت معتبر ( حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد )
  3. بیزینس پلن تائید شده
  4. ارائه مدرک تحصیلی ( اگر داخل آلمان تحصیلات داشته اید . )
  5. اگر سن متقاضی بالای 45 سال است باید از سفارت گواهی امکان اشتغال داشته باشد .
  6. ارائه سابقه کاری در صورتی که در کشور مبداء بزینس یکسانی و یا مشابهی داشته اند .

 

بهترین سرمایه گذاری در آلمان: در خصوص این امر که بهترین سرمایه گذاری در آلمان چه چیزی می تواند باشد بدون شک می توان ثبت شرکت در آلمان را به عنوان بهترین سرمایه گذاری در آلمان معرفی نمود که شما سروران می توانید با مطالعه مقاله بهترین سرمایه گذاری در آلمان در همین وبسایت اطلاعات تکمیلی بهتر را کسب نمایید.

شما دوستان گرامی میتوانید برای تکمیل اطلاعات و به دست آوردن اطلاعات مفیدتر با دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار نمایید و همچنین بسیاری از سوالات خود را در باب مهاجرت به آلمان و  اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان به دست آورید. توجه داشته باشید که اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان تنها یکی از راههای اقامت می باشد که شما برای کسب اطلاعات در مورد دیگر راهها می توانید با دفتر وین و یا دفاتر همکارموسسه حقوقی ملک پور از طریق تماس تلفنی و حضوری آگاهی لازم را در خصوص دیگر راه های اقامت به دست آورید. همچنین میتوانید بصورت مستقیم با دفاتر وین تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید.




ادامه مطلب

[ دوشنبه 96/11/30 ] [ 5:17 عصر ] [ mie ]